@husnaineli: امید ہے یہ ویڈیو اُن دوستوں کے لیے مددگار ثابت ہوگی جو مالٹا آنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ ❤️ #Malta #eCabs #SaudiArabia #MaltaJobs #MaltaVisa

syed Husnain
syed Husnain
Open In TikTok:
Region: MT
Wednesday 02 September 2026 13:55:07 GMT
161152
7346
148
1593

Music

Download

Comments

majidhussain94659
majidhussain94659 :
boss abhi malta me aya hai mughy 6 Saal ho gay hai malta me abhi TU Bhai ka journey start hua hai first yeh car ka license lay ga jis me isko one year say b ziada time lagay ga phr 2 Saal mazeed wait karay ga taxi tag k lay ga phr shayad 3 Saal k bd yeh taxi Chala paay ga Sach nhi btatatay Kisi ko b guide kro TU Sach btao
2026-09-02 22:36:07
32
blorymalikabdulhanan
.Blorymalik🫶 :
kia address inbox 📥 kar dein gy please
2026-09-03 11:07:35
0
dxb.wazir6
DXB WAZIR :
mojhy reply Aya ta ecab ka laken wo paisy ki demand kerty they Koch fee Bata the Tay kia sen he tora samjawo
2026-09-02 16:53:11
4
user82652905188753
saifi :
malta ma trc card Kitna time ma ban jata ha??
2026-09-02 20:23:52
1
milyas.2311
🅘🅛🅨🅐🅢🇵🇰🇦🇪🇲🇹 :
Ecab ka 100 main se 10 visi bhi nahi laghte
2026-09-02 20:56:34
11
mustafasabh21474
mustafasabh21474 :
bro koi technician k lehe b company bta do
2026-09-02 17:53:55
1
zafran78888
Muhammad Zafran :
mera b interview hua tha sab ok tha but bad may in logon ny furthur process stop ker diya koi reason b ni bataya
2026-09-02 15:48:42
7
waheedthaker8
꧁༺✿🆆🅰🅷🅴🅴🅳 🆃🅷🅰🅺🅴🆁༻꧂ :
location bhj dyen
2026-09-02 15:46:13
0
zaix_144
Zaix_14 :
My UAE my hu, driving ati hy, lekin UAE ka license nahi hy. UAE sy non license perso k liye koi authentic company hy to guide kary. JazakAllah
2026-09-02 20:48:00
1
naqashnazir2
naqash nazir :
car driver
2026-09-02 20:48:06
1
qadeerkhan000876
Qadeerkhan kashmire :
ویلڈر کا کام ملے گا بھائی
2026-09-03 01:48:30
2
oversease_pti
#ReleaseImranKhan :
👇👇👇👇👇👇👇
2026-09-02 21:26:43
1
cobraafridi1
🇵🇰CoBra aFriDi🇵🇰 :
UAE mi Acha Konsa Hy
2026-09-03 04:22:06
2
muhammad.asif6063
Muhammad Asif :
Expenses details be shair kerdai asani ho ge sub ka leye. salary package kay barey mn bi batayain
2026-09-02 15:48:12
3
arfat.baloch41
Arfat Baloch :
I M ARFAT DOHA QATAR
2026-09-02 16:51:27
2
arshadmahmood8467
Arshad :
طریقہ کار
2026-09-02 16:37:53
2
malik.official986
كشمیری :
میرے پیارے بھائی ٹوٹل خرچہ کتنا ایا پلیز یہ تھوڑا بتا دیں
2026-09-02 19:55:20
4
shahid.u.allah.mu
Shahid u allah Mukhles :
اسلام علیکم جی میرے بس کالیسنس ہے دوبی کا جی
2026-09-02 14:39:35
2
milyas.2311
🅘🅛🅨🅐🅢🇵🇰🇦🇪🇲🇹 :
Yi bhai bilkol ghalat information de raha hain main khud Malta main hon EU license ki baghair swal paida nahi hota ki ap taxi chalayin
2026-09-02 20:55:46
3
user27127808740343
Vicky :
لیکن اب اس ای کیب نوکری کے لیے ای ٹیگ ، فل مالٹا لائسنس چاہئے ۔ گلف لائسنس نہیں
2026-09-02 21:05:33
1
kashmiri64865
🇴🇲 وقاص شاہ کشمیری :
cv Kon Sy app py instal krni ha
2026-09-02 16:20:24
1
adeel_6969
adeel_6969 :
Ab wo nhe hire kr rahy bahi
2026-09-02 20:44:56
1
fatimachudhry4
Fatimachudhry :
Uae se kaise reply krte hain bro yahan konsi company hai
2026-09-03 12:01:02
0
brightmind_ai
Brightmind AI :
Apne logo ko achi information di. Welldone. Ab mehnat karna logo ka apna kaam ha ap k pechy na parh jayen
2026-09-03 13:27:32
0
user0441458451
user0441458451 :
Aslamalikum bhai. please Europepass CV ka guide kr dain.
2026-09-03 13:51:06
0
To see more videos from user @husnaineli, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About