boss abhi malta me aya hai mughy 6 Saal ho gay hai malta me abhi TU Bhai ka journey start hua hai first yeh car ka license lay ga jis me isko one year say b ziada time lagay ga phr 2 Saal mazeed wait karay ga taxi tag k lay ga phr shayad 3 Saal k bd yeh taxi Chala paay ga Sach nhi btatatay Kisi ko b guide kro TU Sach btao
2026-09-02 22:36:07
32
.Blorymalik🫶 :
kia address inbox 📥 kar dein gy please
2026-09-03 11:07:35
0
DXB WAZIR :
mojhy reply Aya ta ecab ka laken wo paisy ki demand kerty they Koch fee Bata the Tay kia sen he tora samjawo
2026-09-02 16:53:11
4
saifi :
malta ma trc card Kitna time ma ban jata ha??
2026-09-02 20:23:52
1
🅘🅛🅨🅐🅢🇵🇰🇦🇪🇲🇹 :
Ecab ka 100 main se 10 visi bhi nahi laghte
2026-09-02 20:56:34
11
mustafasabh21474 :
bro koi technician k lehe b company bta do
2026-09-02 17:53:55
1
Muhammad Zafran :
mera b interview hua tha sab ok tha but bad may in logon ny furthur process stop ker diya koi reason b ni bataya
2026-09-02 15:48:42
7
꧁༺✿🆆🅰🅷🅴🅴🅳 🆃🅷🅰🅺🅴🆁༻꧂ :
location bhj dyen
2026-09-02 15:46:13
0
Zaix_14 :
My UAE my hu, driving ati hy, lekin UAE ka license nahi hy. UAE sy non license perso k liye koi authentic company hy to guide kary. JazakAllah
2026-09-02 20:48:00
1
naqash nazir :
car driver
2026-09-02 20:48:06
1
Qadeerkhan kashmire :
ویلڈر کا کام ملے گا بھائی
2026-09-03 01:48:30
2
#ReleaseImranKhan :
👇👇👇👇👇👇👇
2026-09-02 21:26:43
1
🇵🇰CoBra aFriDi🇵🇰 :
UAE mi Acha Konsa Hy
2026-09-03 04:22:06
2
Muhammad Asif :
Expenses details be shair kerdai asani ho ge sub ka leye. salary package kay barey mn bi batayain