@mairakhan_mk: Waterproof transferproof Makeup Base ✅💯 @sheaffercosmetics #transferproofmakeup #sheaffer #beauty #fullcoveragefoundation #viral

Maira Khan
Maira Khan
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 13:56:27 GMT
204559
6070
60
1391

Music

Download

Comments

jutti6244
Mahi_ 🦢 :
filter mien sari base e flawless lagti hain
2026-09-03 16:18:24
2
hassan.shah8329
Hassan Shah :
samwaly colour pe e tone suit kry ge kya
2026-09-04 10:20:34
0
naintara919
naintara919 :
Pr ye ghnty bad he phatt jati hai ye base
2026-09-03 07:05:56
7
user1754360925310
Aina jee :
original kaha Sy Mily gi sis market me to sb fake mil rhe he
2026-09-03 17:16:32
0
ghotki.ki.hon.yar
ghotki sa Hoon yar :
sister ya product ek sat use karha sab
2026-09-03 02:26:08
0
hania.dol78
HaNiA.dOl :
skin ki sary bat
2026-09-03 17:27:44
0
nadeemshaikh7285
𝒁𝒂𝒊𝒏 𝑺𝒉𝒆𝒊𝒌𝒉 𝑮 🤬😈 :
sanwale colour ka b bta de base colour
2026-09-03 17:14:43
0
aqsahammad08
aqsahammad :
plz mujy ak bat ka answer kar dain jab ma base lagti hun khuch time bad asay jesay meri skin obserb kar leti ha...wesi base nhi rhti ha plzzzz reply kia karum ma
2026-09-02 17:53:38
3
apple.user48723608
Apple User487236 :
Api oliy skin pay bi use kr sakta hai
2026-09-02 16:43:59
1
hrehan83
R.H145 :
fair skin ke liye kosa lelu or ap ne is k baad setting powder use kiya tha and koyi best se fixing spty batady plz plzzzzzzz
2026-09-02 14:51:57
1
sabmeen2
user28897419164 :
girls TikTok sy earning kryn ghi?
2026-09-02 15:17:06
1
baberalibaberali
Baber Ali Baber Ali :
price kai ha 2no ki plz btya
2026-09-02 20:39:07
0
user16511043dua
dua :
as ki price bata dy
2026-09-02 17:06:30
1
userio843
𝑅𝓪𝓳𝓹𝓾𝓽 :
Mohammed🥺
2026-09-03 14:55:01
0
itx_faiza32
FAIZA :
link please
2026-09-02 17:57:53
1
user731660084245
mm :
medro me pink colour ka number ba taso g
2026-09-02 19:07:48
1
lifewithshanzazeeshan
شانزہ ذیشان :
Skin achi ho to sab kuch acha hota hai or phir
2026-09-03 13:27:14
0
hassan.shah8329
Hassan Shah :
smjh ni i
2026-09-04 10:19:30
0
ayeshaabbasi935
༄²⁶⏤͟͟͞͞★rimalkhanmuq★࿐ :
y base kdr sy mily gi
2026-09-02 18:48:35
1
apple.user48723608
Apple User487236 :
Api Mara face pay koei base ni rahti krb ho jati please please kuch Acha sa bta dau
2026-09-02 16:44:47
1
saba_abbasi07
ツSABA๛ :
Mera skintype medium he or undertone warm he so mere skin ke hisab se konsa shade thik rahega
2026-09-03 07:23:32
0
user3186274581901
shami :
2weeks sty kry gi 😂
2026-09-04 16:23:05
0
hubbys.queen511
❤️Hubby's Queen❤️ :
:Normal sikn k liy Konsa bes le shefar ki
2026-09-03 10:49:52
0
alhumdulillah081
Queen 👑 :
api base lga k spunch ko wet kr k use krna ya wesy he
2026-09-03 10:38:04
0
laiba.khan6680
laiba khan :
api plzz in 2no ki price bta dy or oder kahan sy kry
2026-09-04 18:27:30
0
To see more videos from user @mairakhan_mk, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About