original kaha Sy Mily gi sis market me to sb fake mil rhe he
2026-09-03 17:16:32
0
ghotki sa Hoon yar :
sister ya product ek sat use karha sab
2026-09-03 02:26:08
0
HaNiA.dOl :
skin ki sary bat
2026-09-03 17:27:44
0
𝒁𝒂𝒊𝒏 𝑺𝒉𝒆𝒊𝒌𝒉 𝑮 🤬😈 :
sanwale colour ka b bta de base colour
2026-09-03 17:14:43
0
aqsahammad :
plz mujy ak bat ka answer kar dain jab ma base lagti hun khuch time bad asay jesay meri skin obserb kar leti ha...wesi base nhi rhti ha plzzzz reply kia karum ma
2026-09-02 17:53:38
3
Apple User487236 :
Api oliy skin pay bi use kr sakta hai
2026-09-02 16:43:59
1
R.H145 :
fair skin ke liye kosa lelu or ap ne is k baad setting powder use kiya tha and koyi best se fixing spty batady plz plzzzzzzz
2026-09-02 14:51:57
1
user28897419164 :
girls TikTok sy earning kryn ghi?
2026-09-02 15:17:06
1
Baber Ali Baber Ali :
price kai ha 2no ki plz btya
2026-09-02 20:39:07
0
dua :
as ki price bata dy
2026-09-02 17:06:30
1
𝑅𝓪𝓳𝓹𝓾𝓽 :
Mohammed🥺
2026-09-03 14:55:01
0
FAIZA :
link please
2026-09-02 17:57:53
1
mm :
medro me pink colour ka number ba taso g
2026-09-02 19:07:48
1
شانزہ ذیشان :
Skin achi ho to sab kuch acha hota hai or phir
2026-09-03 13:27:14
0
Hassan Shah :
smjh ni i
2026-09-04 10:19:30
0
༄²⁶⏤͟͟͞͞★rimalkhanmuq★࿐ :
y base kdr sy mily gi
2026-09-02 18:48:35
1
Apple User487236 :
Api Mara face pay koei base ni rahti krb ho jati please please kuch Acha sa bta dau
2026-09-02 16:44:47
1
ツSABA๛ :
Mera skintype medium he or undertone warm he so mere skin ke hisab se konsa shade thik rahega
2026-09-03 07:23:32
0
shami :
2weeks sty kry gi 😂
2026-09-04 16:23:05
0
❤️Hubby's Queen❤️ :
:Normal sikn k liy Konsa bes le shefar ki
2026-09-03 10:49:52
0
Queen 👑 :
api base lga k spunch ko wet kr k use krna ya wesy he
2026-09-03 10:38:04
0
laiba khan :
api plzz in 2no ki price bta dy or oder kahan sy kry
2026-09-04 18:27:30
0
To see more videos from user @mairakhan_mk, please go to the Tikwm
homepage.