Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@amramedicalcentre: Your Gynaecologist.. Dr Amra lodhi.. @Dr Amra lodhi Official @Gynae and Physio Rehab #amramedicalcenter #dramralodhi #physiotherapist #kaynatasghar
Amra Medical Centre
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 14:04:05 GMT
536416
22423
543
2460
Music
Download
No Watermark .mp4 (
6.66MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
6.97MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
Mrs Wajid🇵🇰🇫🇮🇪🇺🇪🇪🇸🇪 :
I got pregnant with pcos, with one month treatment of dear dr Amra❤️❤️❤️🫶🏻🫶🏻🫶🏻
2026-09-02 14:16:50
118
Anonymous🔥 :
i pcos patient and now 4 months pregnant alhamdulila. Allah pak hr beaulad ko ulad sy nawazy
2026-09-02 16:16:58
359
ghulam badshah :
mam ma un married hun ya sab masla mery sath ha
2026-09-03 02:35:40
0
khaani :
letrozole best for conceving
2026-09-03 04:45:36
1
🦋Maنo Raجpot🦋 :
mujy pcos k sath pregnancy hoi the Alhumdulillah mera beta ha ❤️
2026-09-02 16:42:05
1
Laiba Ansib :
mashallah alhamdulillah alhamdulillah PCOS k sat paragnat hu
2026-09-03 04:23:27
12
N🫀A :
thanks Mam for giving me a hope🥰🥰
2026-09-03 03:13:35
0
harry :
my favorite Dr saba
2026-09-03 04:52:22
1
shahana Ali :
I am pcos and I am 7 month pregnant
2026-09-03 03:34:54
7
زوجہ محسن 💕 :
mujh shadi sy pehly hi pcos tha abhi bhi h lekin Allhamdulliah 3 bachy h
2026-09-02 15:15:01
81
jutti✨😻 :
m shadi sa phly bhtt dartii thii es bat sa mgr Allah pak ka lakh lakh shukr h mujh shadi k 2nd month m pregnancy hoi now I'm 5 month pregnant
2026-09-02 17:51:25
19
mano :
Jin larkiyon ki 2 me se AK tube block ho Kya UN k baby ho skty hn??
2026-09-02 20:43:39
6
Mishal :
Please context me doctor am from uk I try to text you but never get back from you please.
2026-09-02 23:02:15
5
❤️MeOw❤️MeoW❤️ :
mere 4 bachy hen.
2026-09-03 04:58:16
1
husband queen 👑❣️❣️❣️❣️ :
am pcos patient please sare log mere Lia dowa kreee please ya Allah pak mujy shahbe ulad kr de
2026-09-02 21:43:41
7
Queen 💞 :
sukr alhumdulillah kesi NY acha bola KY PCOS main bi pregnancy ho sakti h ab ja kr skoon Mila Dil ko mery mujy bi Allah pak twins dy Ameen
2026-09-02 16:35:56
63
໑˚✧MusKan HarDy₊˚ :
mery sath yei isue tha meri pregnancy ni ho ri thi 4 sal sy ab ja k hui 2nd month h ab
2026-09-02 15:58:23
9
Annieq :
I suffered with PCOS since I was 11 and I have 5 kids mashallah
2026-09-02 18:07:24
1
M❤️ :
Mjhy b pcos hai or alhamdulillah mai b pregnant hoon 6 months
2026-09-02 20:07:42
5
Sadaf ch :
mujhe PCOS Hai or 3 bachy hain Alhamdulillah., 10 sal bad bachy huy
2026-09-02 18:50:36
13
saabbii :
dctr ap kahan han mujhy apky pas ana ha mujhy b pcos ha ir ma b twins concive krna chahti hun. pleez mujhy btayn k ap ka clinic kahna han
2026-09-02 23:47:52
5
insha zain :
I also have PCOS now I'm 3 months pregnant
2026-09-02 15:04:59
40
princess :
Allah mjy b ulad ki naymut sy nawaz dy
2026-09-02 15:08:41
20
Summaya Mughees :
Shukar ha koi to positive bol raha wrna is pcos ka depression hi banda khatam kr deta ha
2026-09-02 20:38:47
6
user4704932634977 :
seed cycling say I am also pragnat with pcos
2026-09-02 16:11:17
9
To see more videos from user @amramedicalcentre, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
collab với đối thủ =))
Yang Kulitnya KUSAM , Wajib Tau 3 Hal Ini‼️ Yang Terakhir Dari Dalam, Jadi Cerahnya Ngebut + Sebadan-badan Efeknya✨🫶🏻
Vì sao Thái Lan không thể lật kèo 2 bàn tại Mỹ Đình? #bongdavietnam #bongda #thethao
Rahasia Presdir Siluman Part 21 #Dracin #Drama #Rahasiapresdirsiluman #Dramatiktok #Part21
All the high value men please stand up #wallet #wallettok #menwallet #highvalueman #mensgifts
Kem xả Sunsilk cho tóc Mượt #kemxa #kemxasunsilk #dauxasunsilk #ecomobi #hoptaccungunilever
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy