@amramedicalcentre: Your Gynaecologist.. Dr Amra lodhi.. @Dr Amra lodhi Official @Gynae and Physio Rehab #amramedicalcenter #dramralodhi #physiotherapist #kaynatasghar

Amra Medical Centre
Amra Medical Centre
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 14:04:05 GMT
536416
22423
543
2460

Music

Download

Comments

mrs.wajid00
Mrs Wajid🇵🇰🇫🇮🇪🇺🇪🇪🇸🇪 :
I got pregnant with pcos, with one month treatment of dear dr Amra❤️❤️❤️🫶🏻🫶🏻🫶🏻
2026-09-02 14:16:50
118
glowingstar0211
Anonymous🔥 :
i pcos patient and now 4 months pregnant alhamdulila. Allah pak hr beaulad ko ulad sy nawazy
2026-09-02 16:16:58
359
princess.26247
ghulam badshah :
mam ma un married hun ya sab masla mery sath ha
2026-09-03 02:35:40
0
khaani9497
khaani :
letrozole best for conceving
2026-09-03 04:45:36
1
amnaaxeem29308
🦋Maنo Raجpot🦋 :
mujy pcos k sath pregnancy hoi the Alhumdulillah mera beta ha ❤️
2026-09-02 16:42:05
1
boringlife294
Laiba Ansib :
mashallah alhamdulillah alhamdulillah PCOS k sat paragnat hu
2026-09-03 04:23:27
12
stunningaura0
N🫀A :
thanks Mam for giving me a hope🥰🥰
2026-09-03 03:13:35
0
muhamvivzsy
harry :
my favorite Dr saba
2026-09-03 04:52:22
1
shahanakhan0180
shahana Ali :
I am pcos and I am 7 month pregnant
2026-09-03 03:34:54
7
gulabjamun59
زوجہ محسن 💕 :
mujh shadi sy pehly hi pcos tha abhi bhi h lekin Allhamdulliah 3 bachy h
2026-09-02 15:15:01
81
jutti4306
jutti✨😻 :
m shadi sa phly bhtt dartii thii es bat sa mgr Allah pak ka lakh lakh shukr h mujh shadi k 2nd month m pregnancy hoi now I'm 5 month pregnant
2026-09-02 17:51:25
19
mano92409
mano :
Jin larkiyon ki 2 me se AK tube block ho Kya UN k baby ho skty hn??
2026-09-02 20:43:39
6
mishaal742
Mishal :
Please context me doctor am from uk I try to text you but never get back from you please.
2026-09-02 23:02:15
5
sabaamir6544
❤️MeOw❤️MeoW❤️ :
mere 4 bachy hen.
2026-09-03 04:58:16
1
muskanzara19500
husband queen 👑❣️❣️❣️❣️ :
am pcos patient please sare log mere Lia dowa kreee please ya Allah pak mujy shahbe ulad kr de
2026-09-02 21:43:41
7
princessanmol23
Queen 💞 :
sukr alhumdulillah kesi NY acha bola KY PCOS main bi pregnancy ho sakti h ab ja kr skoon Mila Dil ko mery mujy bi Allah pak twins dy Ameen
2026-09-02 16:35:56
63
muskanhardy01
໑˚✧MusKan HarDy₊˚ :
mery sath yei isue tha meri pregnancy ni ho ri thi 4 sal sy ab ja k hui 2nd month h ab
2026-09-02 15:58:23
9
amnumnum33
Annieq :
I suffered with PCOS since I was 11 and I have 5 kids mashallah
2026-09-02 18:07:24
1
evarowe6
M❤️ :
Mjhy b pcos hai or alhamdulillah mai b pregnant hoon 6 months
2026-09-02 20:07:42
5
sadafchandio38o
Sadaf ch :
mujhe PCOS Hai or 3 bachy hain Alhamdulillah., 10 sal bad bachy huy
2026-09-02 18:50:36
13
sunnymughal9317
saabbii :
dctr ap kahan han mujhy apky pas ana ha mujhy b pcos ha ir ma b twins concive krna chahti hun. pleez mujhy btayn k ap ka clinic kahna han
2026-09-02 23:47:52
5
insha_zain79
insha zain :
I also have PCOS now I'm 3 months pregnant
2026-09-02 15:04:59
40
princessoffather333
princess :
Allah mjy b ulad ki naymut sy nawaz dy
2026-09-02 15:08:41
20
summaya.amjad
Summaya Mughees :
Shukar ha koi to positive bol raha wrna is pcos ka depression hi banda khatam kr deta ha
2026-09-02 20:38:47
6
shehzadii327
user4704932634977 :
seed cycling say I am also pragnat with pcos
2026-09-02 16:11:17
9
To see more videos from user @amramedicalcentre, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About