@alithecounselor:

Muhammad Ali
Muhammad Ali
Open In TikTok:
Region: AE
Wednesday 02 September 2026 14:04:10 GMT
2196
321
70
8

Music

Download

Comments

action.qamtey.kas
Action Qamtey kashmir :
love you brother forex ka corse both time sa kr rha hu
2026-09-02 15:36:58
1
alinakihue
Alina hu yr :
sir taming kya he
2026-09-03 05:11:06
1
adeel.bhatti777
adeel.bhatti777 :
Ali bhii jo apka youtube chanel per binary course uss ki next classes kaha per ha
2026-09-02 16:19:09
1
hhbjjlkjhkjjjjjjjjjnmm
:^ :
ali bhai always on top 🔝
2026-09-02 14:12:04
1
user870968432
☣️ :
Aoa Ali bahi Ali bi ma jab trading krta ho to ma news pr trade ni krta kue k mujy news ka pta he ni HOTA lakin Ali bahi Jo forex factory OC pr Jo news ate ha oc news pr Jo time likha HOTA ha kia oc time sa 1h phaly or 1h bad trade ni krne chaeya kia ase he krna ha plz guide
2026-09-03 09:57:43
0
hussain.zehir.56
Hussain zehir 56 :
Ty bhai Jan 🥀🥀🥀🥀
2026-09-03 09:49:18
1
malik.junaidafzal.axen
꧁☠︎MALIK JUNAID☠︎꧂👑 :
ab manag froeshno Ka system band hone wala ha
2026-09-02 14:33:41
1
haleey077
𝙏͢͡𝙝ع_ ⒶĻ𝐘🇵🇰🤍🇺🇲 :
YouTube py video upload huwe ?!!
2026-09-02 15:35:03
1
dilawar.hussain6508
Dilawar Hussain :
🌹🌹🌹 love you Sir ❤️❤️❤️
2026-09-03 00:10:30
1
sam_memon838
Sameer Memon :
Ali bhai matlab 100$ wale ye seeris join mh kae skte apne kam se km 390$ ki money managment banadi hai 🫣🫠🥹 student type jinke pass saving nh wo kahan jaynge phr
2026-09-02 21:35:34
1
raoshahzaib433
@it'x Shabu..🇦🇺 📈 :
Bhai aap kaun si trading karte ho binary karte ho ya forex karte ho aur acchi ine donon mein se kaun si ha Ali Bhai
2026-09-02 15:05:27
1
humzakhan815
Humza khan :
Ali Bhai agr telegram nhe chal rha ho to Kya Karen Apki series ka wait h to series sekhne k Liye koi solution bataen
2026-09-02 14:13:16
1
user1xdutgnu47
Tanveer Ahmad MaitLa :
aaj 3 din ho gye,,, telegram proxy se ni chal rahi,,, na e VPN se
2026-09-03 06:33:34
1
raiven_99
Raiven :
Abi ak Badi zimmedari ha Bhai 😅 or wo ha Bhai ki sadi
2026-09-02 14:18:50
2
guzel..786
FYP ❤️‍🩹 :
Bhai kya mai 50$ se join kar sakta ho?
2026-09-02 15:07:47
1
sundi_playz
FM ARSLAN :
Inshallah
2026-09-02 14:58:33
1
user1xdutgnu47
Tanveer Ahmad MaitLa :
pa nga ho gya bhai
2026-09-03 06:32:04
1
user1xdutgnu47
Tanveer Ahmad MaitLa :
telegram app recover ni ho rahi
2026-09-03 06:32:21
0
yklalagaming69
Y K ~ LALA :
Ali apko message Kia hai AP reply nahi de Rahi 🥺
2026-09-03 15:04:15
0
sam_memon838
Sameer Memon :
We need non mtg signals
2026-09-03 12:50:33
0
uzairpasha_official
UzairPasha_Official :
strategy work on live market
2026-09-03 13:38:26
0
umair.jutt.294
Umair Jutt 294 :
sir session timing to pin kerda telegram ma
2026-09-02 14:49:51
2
notyourasim3344
Not yours Type 💀💀 :
ap watsupp canel par session de Bhai please ..telegram Pakistan ma ban ha ...🥹🥹
2026-09-02 15:33:37
1
To see more videos from user @alithecounselor, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About