bachy Bolna kb shuro krty h norml Tim 19month ka ho gia h betha but Bolta e ni kch bs hu hu hu khata h
2026-09-02 17:55:47
1
MAHIRA :
hyper activity Kia nuqsan deti Hai bachy ko please KOI btaen
2026-09-02 19:26:32
0
𝓜_♥ :
Sir . Mera beta b bht shrarti h bilkul b tik k nhi bethta or sb sy bari baat chotyy bht lagwata h kbhi sir py kbhi danto me kbhi pao
2026-09-02 17:32:55
2
Asad Ullah koondhar :
Meri beti 11 sal men chal rhi he bohot kmzor he weit 16 kg he or qad bhi chota he or thaki thaki si rehti he us ke liye kuch btaen please please
2026-09-02 19:39:15
0
Usama :
mere bety k churony BHT hoty ....koi ilaj bta dain
2026-09-02 15:59:09
0
Choudhry Mushtaq Ahmad Gujjar :
انرجی سلو کیوں کرنی ہے جی کھیلنے دو
2026-09-02 17:16:49
3
amnamanzoor63 :
mra beta 1 year ka h wo b bht active h or bethta e ni .metha to khata h
2026-09-02 16:22:00
1
Maria Shaikh🇵🇰 :
mery 3no bchy e aisy hai..ek min b ni beth,ty.jb tk jaag rhy chlty e rhty
2026-09-03 03:49:34
2
Waseem Arain 676 :
Dr shb baby MN blood ki kami ho to Kia krna chahiye
2026-09-02 16:27:23
4
gudduofficial11 :
dctr Saab Meri beti 11 mah ki hai Sara din Khana khati hai mashallah dhud nai piti rat ko bs dhud piti hai or sara din fresh rahti hai rat ko Sony k bd sari rat tange iqthi kr kr k roti hai kbi aik dm jhtke se uth k rone lgti hai 15 20 din ho gae hain colic drops wgera b de rhe hain Lekin set nai ho rai
2026-09-03 02:47:17
1
IQU_RANA 🚩 :
Mera beta bhtttt hyperactive hai 5 years ka ha aik jaga tik kr nhi bathta
2026-09-02 14:55:18
6
#.Iconic :
sir Meri beti 8 month ki hai wo bs meetha e khati hai mtlb natural sugar pr wo namkeen main kuch nai khati mun tak nai lgati sir koi problem to nai hai
2026-09-02 16:26:08
2
Aizal queen 👑 :
sir MRI beti ke pao falat h jis ki wja Sy usy drd hota h plz koi hal h es ka
2026-09-02 15:34:47
1
Shizu :
میرا بیٹا ایک سال کا ھے سارا ٹاؤن پھر آتا ھے سکون نی ایک منٹ کا اسے 😁
2026-09-02 15:53:06
6
Aiza :
meri beti
2026-09-02 19:48:23
1
Naughty girl :
mri beti mitha bilkul ni khti
2026-09-02 21:13:10
1
Syeda sabahat Hs 7 :
میرا بیٹا میٹھا کھاتا ہی نہیں سارا دن گھر کا ایسے حشر کرتا ہے جیسے جنات کا حملہ ہوا ہو کوئی فرمائش نہیں نہ چین لینا نہ لینے دینا بس 🥺
2026-09-02 21:04:25
1
kakayzai :
mry bety ko bht losss motion hn Kya du Dr sahib
2026-09-02 17:37:44
1
Aiza :
mera beta sb kuch khata hai mitti chona bajri kagaz pencils 2 saal ka hai.osy iron calcium syrup de rhi hun fr bhi koi farl ni nazar arha..pait bhi bra huwa hai oska..plz koi solution btaye koi...
2026-09-02 19:51:16
1
Haris 😍 :
bht tng krta ha
2026-09-02 16:06:46
1
malikaa awan :
Meri beti ko main toh control krti hu Lekin Mami Dadi usko de deti Hain toffee
2026-09-02 16:05:38
1
🩷iQrA🩷 :
mein lekr jati Hun apne bete ko park wegra pr waha pr chezen lene ki zid krta h phir rote Howe wapis ata h qk mere pass zyada paise nhi hote .or toys over hote hn Jo me khareed nhi skti ab me kia kron
2026-09-02 16:41:27
1
Ladla anus AWAN. :
Mera beta b aesa hi krta h
2026-09-03 05:41:01
0
Talha🥀🌜 :
agar ap usay control kr ke apnay tareqay se dhalna chahay ge to ap usay dhal to le ge likn tor de ge isliay unhe jenay de na ke banawati putla banaye
2026-09-03 05:34:26
0
princess 💔❤️🩹 :
sir g bht zyada hyper active hai asd Austim ADHD
2026-09-03 06:29:36
1
To see more videos from user @drzulfiqar13, please go to the Tikwm
homepage.