@timesofkarachi: President Karachi Mobile Electronics Dealers Association Muhammad Minhaj Gulfam said the association supports Jamaat-e-Islami’s strike call. He announced that the mobile market will remain closed and reopen after 3 PM. #TOKReports #Karachi #MobileMarket #JamaateIslami
hahahaha karachi me mobile market isi time khulfi he
2026-09-02 17:11:23
1
بلال جنتی ۔❤️ :
Bhai band hi kardo betar haiii ya subha say open karlo shop 💯
2026-09-02 16:56:13
8
⚔️🇵🇰Haider Ali Muawiya🇵🇰⚔️ :
موبائل مارکیٹ تو ویسے بھی تین بجے کے بعد کھلتی ہے بہترین پرینک کر دیا آپ لوگوں نے حافظ صاحب سے😂😂😂
2026-09-02 15:26:01
49
Umair Mugal :
3 k bad khulty hum shop wesa b😅
2026-09-02 20:36:55
0
Hafeez Jan :
hahaha waise b 1 bje k bd open Hoti hai market 3 bje phr Kai hai
2026-09-02 15:25:54
0
SHEZI'S PHONES ⛎ :
4bji to hum open krty he bhai 😂👍
2026-09-02 20:43:17
0
Omi :
gold mark 1 and 2 khula hai defance phase 1
2026-09-02 21:31:56
0
hhhhh :
BHAI AP MOBILE MARKET SUBAH 8 BAJAY OPEN KARTAY HO KIA
2026-09-02 16:42:17
6
Panadol Extra :
Market main kaam he 3 bajhe kay baat hota hai
2026-09-02 16:08:26
8
Harry KarAr :
hm kholty he 3 bjy hy 😂
2026-09-02 15:50:22
7
Rosh 😜 :
mobile market khulta he h 4 bje 🤣
2026-09-02 19:26:50
1
@SameerPathan652 :
Tariq khaluga kl ya sab kabi 1 nhi ho saktay sab tajir saddar apni apni Marzi sa chaltay hai
2026-09-02 14:44:03
3
zeeshan khan :
yeh konsi himayat hai mobile market to open hi 2 bajay k baad hai 😂
2026-09-02 18:52:43
1
🔥U م Ë R🔥☑️ :
watch market kab open huge
2026-09-02 21:10:36
0
Sheeraz Ali :
is k liye iqbal ka share yad agya
Ishq Qaatil Se Bhi, Maqtool Se Hamdardi Bhi
Yeh Batta Kis Se Muhabbat Ki Jaza Mangey Gaa?
Sajda Khaliq Ko Bhi, Iblees Se Yarana Bhi
Hashar Mein Kis Se Aaqeedat ka Silla Mangey Gaa?
2026-09-02 16:22:03
2
Furqan :
bilkul sub hartaal karein mukammal poora din aur markets so shaam 3 baje k baad bhala khol lein aur apna karobar shuru kar dein ...🥰😏jamaat -e-islami ka saath dein!
2026-09-02 21:46:46
0
Sameer sameer :
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
2026-09-02 21:22:43
0
Simpleguy77 :
Ye acha mazak hai
2026-09-02 15:58:32
1
Waqas Khan :
Normally open hoti hi 2 30 tk hy 😜😜😜😜😜😂😂😂😂
2026-09-02 20:44:42
0
Riàz Ahmèd :
mobile market to 2 bje hi khulti h
ye mazaq ha
2026-09-02 16:53:56
3
faisalqureshi9614 :
ya pir hartal mat karo kiyo pary Shan kar rahy ho bahi
2026-09-02 20:53:06
1
hasham mala Mala :
3 Bajay k baad he costumer Ata hai . mobile market kabhe band nhe hogi 🤑
2026-09-02 21:05:09
0
sidrsami123 :
3 bje bhi nh khulo puri din bad rakho
2026-09-02 21:23:09
0
meybe_asif :
ye kiya game krdiya market vese bhi 3 bje tk sari market khulti hain
2026-09-02 21:00:13
0
To see more videos from user @timesofkarachi, please go to the Tikwm
homepage.