@aiteameditzzzzz: go sohin 🔥 Jangan pernah menyerah. Sentiasa kuat dan terus semangat 🔥 kami tahu sohin boleh buat !! fighting sohin 💪🏻@Ehin__ @sophea #sohin #alieffirfan #aiteam #fyp #viral @Alieff Irfan
go sohin , both of you boleh ramai yang akan support korang dua , macam abe kata " yang penting sampai ke penghujung " don't worry trust the process okay , fighting sohin ! 💪🏻💗
2026-09-02 14:52:30
67
لقمان :
ehin jgn mintak bubar la...jangan buat kerja setengah jalan..in insa Allah bole. lagi 1 kena ingat bila nk bubar, patner lain pun terbabit sama...jgn pentingkan diri sendiri dan salah diri bila x naik...kena fikir patner lain jg. sepatutnya bila macam ini kena kuat, makin semangat jgn down, kalau ehin sendiri down kakak Sofea lagi la
2026-09-02 15:16:55
51
aiteam💕 :
stay strong ehinn
2026-09-02 17:50:20
0
Cik nara :
Saya tak rasa ni salah ehin ,atau sebab view ehin ,saya tak ckp sophea salah ,tapi kat thread penuh pasal dia masa first day ..sorry la .
2026-09-02 16:10:43
16
Syahneedyouu_ :
Ehin jgn lah mcm tu please kuat okeyy
2026-09-02 15:28:27
26
goneeehssh :
Sedihnyaa bila ehin cakap macam tu😭 ehin boleh je cuma expectation orang tu terlalu tinggi padahal dia nak buktikan dia boleh guide sofea
2026-09-02 15:40:14
24
aaiisaa 🥂 :
Awhh Sohin 🥹 bukan salah Ehin dan bukan juga salah Sophea dalam hal ni. Cuma keadaan dan penerimaan orang yg tak menyebelahi korang. But, korang dah buat yang terbaik. Untuk Ehin, jangan terlalu push or pressure diri kamu. Jangan terlalu letak high expectations, kadang expectations tu lah yang buat kita lagi down bila tak capai. Slowly korang akan naik, percaya lahh 🫶🏼✨
2026-09-02 15:27:34
26
MaT SaJa :
tengok mate syer..bila ehin berckp...
2026-09-02 16:07:10
9
:
sohin can do it !!!
2026-09-02 17:18:19
1
ㄚ 卂 ㄒ 丨 乇 :
Ehinnnn, ramai yang saport ehinn dngan sophea kakak. Teruskan semangat ehinn sampai penamat, tolong jangan ambil peduli dan stress dengan kata yang jahat. Ramai juga yg saport ehinnnnn, jangan down dan jangan ada niat nak HILANG okay. Insha Allah SOHIN BOLEH! Kami tunggu next ct SOHIN nie tauuu 💪
2026-09-02 16:35:57
8
🌼 meeralia 🌼 :
Sebak ehin ckp gitu! 🥺 jgn gitu ehin! Ehin tak gagal pun! Cume keadaan dan rezeki skrg tak menyebelahi korang. Jgn slhkan diri sndiri sbb bende ni takde spe boleh kawal. Ehin dh pun buat yg terbaik, sophea pun dh buat terbaik. Betul kata abe, at least kite smpi di penamat even slowly dripd brhnti tgh jalan. Jgn prnh mengalah, truskan je perjuangan SOHIN ni, insyaAllah smua akan baik2 je dan slowly org akan support korang! Fighting SOHIN! 💪🏻🤲🏻
2026-09-02 16:42:34
6
@eisyaa ✿ :
sedih nye bila tengok senyuman Sophea kakak tu 😖🥺♥️♥️
2026-09-02 16:39:55
4
maisaraa__ :
SOHIN BOLEHHHH
2026-09-02 16:08:11
4
Lala Nabila :
ehin bkn salah ehin la... ehin kuat ok.. semoga rezeki berpihak pd ehin suatu hari nanti
2026-09-02 15:36:09
8
Shane :
Semangat Ehin, semangat Sohin 🔥🔥
2026-09-02 15:11:12
8
pengkarya Tabah :
Sohin Kena Berbicara dgn Alam yg penuh ketenangan .Bukan Kata² penulisan yg menekan...Kerna Jiwa Kalian lembut.. Jalan Langgar dinding🙏🙏💪💪💪💪
2026-09-02 16:33:35
2
EilaLala :
yang sayang ehin pun jom kite bagi semangat dekat content abe...penuh kan nama sohin dekat content abe.bagi org nampak nama sohin dekat content abe.fans ehin tak nmpk pun nama ehin dekat comment content abe.terus berusaha ehin.
2026-09-02 17:23:06
1
Znr__77 :
Boleh ehin!!! Kami yakin ehin mampu guide sophea.. buang mindset expectation tinggi orang.. do your best n enjoy je.. tolong ehin bangkit demi sophea .. dia tak lama pun dalam AI.. dia pun perlu semangat daripada ehin juga
2026-09-02 17:31:21
1
Kak Naaa (NJ) :
PERGI LAA KORANG SUPPORT YT EHIN.. 😭😭😭😭 JANGAN LUPA SHARE2, LIKE KOMEN BAGI SEMANGAT DEKAT SHIP NI
2026-09-02 18:23:22
0
Sy Pangeran Awg :
Ehin ni gold buzzer…tp syg dia xguna kesmptan yg d beri..ehin ni ada kelebihan p dia xkluarkn apa yg dia ada…
2026-09-02 15:19:44
11
4rel_han :
Ehin please lah jgn mcm ni. Knp nk fikir org. Kerja ko xabis lagi. Tolong lah positive n buat je kerjaaa.. haihhhhhh lembut nya hati ko ehin.. btw im always support ko ehin & sofia…
2026-09-02 17:01:55
1
Nichaaa :
@Ehin__ tolong baca tau. kami semua percaya Ehin. sumpah Ehin dah buat yang terbaik. semangat Ehin semangat! raaaaaamai yang sokong Ehin dari awal. Alief Irfan pilih Ehin pun dah 1 kebanggaan buat kami. percaya pada diri Ehin! kuattttt 💪🏻💪🏻💪🏻
2026-09-02 15:26:45
16
Wayne rooney :
Slalu nye Ehin positive bile gini. Ni first time aku tgk dia luar kan perasan hati dia🥲😭. Jahat la mulut netizen sampai buat orang stress. Cmon @Ehin__ you can do it man. We behind you bro!!!
2026-09-02 15:43:07
9
To see more videos from user @aiteameditzzzzz, please go to the Tikwm
homepage.