terpaksa ulang balik untuk confirmkannyang pertama🤣
2026-09-03 06:27:33
4434
Umi Awing :
Sampai part ni dekah aku😂😂😂
2026-09-03 09:49:12
1532
Ernienators MY :
kak lah yah satu
2026-09-03 10:50:59
873
#🌸🌹# :
yg first tu sejibik ek mak2...😂😂
2026-09-03 03:59:04
849
aDEm’sRFT :
Yg kite tak selesa ni lah paling dekat nye hmmm
2026-09-03 08:59:47
364
ameeraameel :
weiii aku mati2 ingat y no 1 tu betul mak2
2026-09-03 08:19:16
366
Jidaaaaa :
mana satu pilihan hati? Hahahahaha
2026-09-03 14:50:02
162
immma | nobody :
ya allah. yg 1st tu ingat adk brdk dgn 12beradik,tgk dri tepi.. lembut la muke pon..masuk no 2 terus..okey..faham..😂
2026-09-03 03:06:05
167
𝒶✰ :
Yg tgh pregnant jgn tengok lelama okay?
2026-09-03 05:27:11
193
Aiman :
Ok mana lagi cantik
2026-09-04 03:14:26
24
SuzieSuzieana :
Aku tengah tengok ngan ank aku umo 4 tahun,,, yg pertama dia diam lagi, masuk yg kedua “comel kan ibu”, masuk yang ketiga “apesal ada janggut tu”, masuk keempat “ehhh takutnya ibu”… terus dekah akuuuu, lagi la bila tgok num 5 dan 6 😂😂😂😂
2026-09-03 15:00:03
38
F | M 🧋 :
tengok no 1 tak syak apa lagi , masuk no 2 dah tak sedap hati..hmm betul lah tu😌
2026-09-03 16:04:07
1
واوا سافيعي ❤️ :
Suka dengar gosip dan suka ceramah 😌
2026-09-04 07:35:53
44
_ikiiinnn✨_ :
yg pertama tu dekah ea ..betul macam mak2
2026-09-03 07:54:08
37
Ai Sera :
Yg 1st tu dah igtkan ppuan, masuk yg ke-2 terpaksa ulang balik no 1 utk kepastian 🤣
2026-09-04 07:59:06
8
umi :
Yg no 1 paling win nampak btul btul manis orangnye😁🤣😂🤭🤭👍👍
2026-09-03 14:20:36
46
aien fathia✨ :
yg first tu tak curiga lagi tau😂
2026-09-03 13:48:34
9
𝖓𝖞𝖉𝖋🥀 :
Yg first ok lg~ Masuk 2nd tgk tgn dh rase pelik. 😂 Masuk ke3, ahh ni mmg lain ni. Masuk ke4 dh berjanggod! 😭 Sah ape aku pikir ni cuti2 sekolah ni tak lain tak bukan, mmg dia! Famili day! 😂😂😂😂
2026-09-03 10:49:40
12
Nur Atiqah Abdullah :
ingat yg first tu memang betul mak2.
2026-09-03 08:43:58
7
migha 🍉 :
HAHAHAHAHAHHAHAHAHA AKU PENAT GELAKKKKKKK
2026-09-03 14:56:41
5
F4T1N SH4K1R4H :
Mse yg no 1 tu, aku caye, no 2 aku jdi was was dh, no 3 trus aku tk than nk gelak
2026-09-03 09:13:18
26
miyul_kimi :
Supo kaklah yah 1 🤣
2026-09-03 10:54:03
17
@makcikya :
Yg no5 tu comel mcm kucing British shorthair
2026-09-03 04:42:08
18
MAKsenang :
no 1 paling jaga kelakuan dn penyabar
no 2 ko jgn kacau dia kalau x nak kne sembur sbb tu dia tutup mulut
no 3 senang kene bahan pastu dia sndiri akan bahan diri dia sndiri
no 4 kalau ada cerita2 panas dia smpai dulu
no 5 dan no 6 lebih kurang yg no 1..okey done judge😂😂
2026-09-03 05:26:14
83
To see more videos from user @atin_nnn, please go to the Tikwm
homepage.