pr mje to mere saas or nandon ne divorce karwai ha.
2026-09-03 10:47:57
6
sanam rajput :
bhai saab compromise kitna apki baten sahi hen sb bat sahi hen lkn mardo ko b smjhayen k chawlen marna bnd kren sb huq kharchypury kren izat den
2026-09-04 08:27:19
2
ڈاکٹر عبدالسلام :
اس لیے طلاق کا اختیار ہی شریعت نے فقط شوہر کو دیا ہے۔
2026-09-03 03:05:36
141
Prince 123 :
بہتر کی تلاش اور سوشل میڈیا
2026-09-03 07:11:56
168
Samra Talat :
خدا کے لیے شوہروں کو بیوی کے حقوق سمجھائیں تاکہ ان کے گھر بچ جائیں
2026-09-03 06:35:37
292
Tehmina Bano :
shohar bivio ko nan nafqa adaa nhi krtay izat nhi detay dee grade krtay zaleel krtay hy orat kia kray 😥
2026-09-03 14:42:19
32
shazadi 876 :
sir compromise Kitna krin btain ap he
2026-09-03 08:40:16
30
Tahir Malik :
لڑکیاں اپنے گھر کیوں خراب کرے گی مرد بھی برابر ذمہ دار ہوتا ہے
2026-09-03 06:58:33
79
Iram Ch :
mrdo ko b guide krein bhai
2026-09-03 09:14:45
24
parishy Fatima :
جب شوہر ایک روپیہ خرچ نہ دے بلکہ کماتا ہی نہ ہو عورت کب تک گزارا کرے؟
بیٹی کو قتل کی دھمکیاں دیتا ہو؟
سگا باپ نہیں بنا بیٹی کا دوسرے آدمی تو بھروسے لائق ہے ہی نہیں ۔
2026-09-03 17:51:59
32
R❤Zai :
Bahi ess time k mardo nee horat ko bot mjbor kr diya ha khula lene k liye
2026-09-03 05:29:35
22
kinza ch :
you are great advocate I salout to you
2026-09-03 06:07:56
11
Anaqurashi :
v right
2026-09-03 07:10:08
8
14-5-2024 A🥰Dj yaad B Kiya :
السلام علیکم سر جی ہماری عدالت کے قانون کو چاہیے اور جج صاحب کو چاہیے کہ ایسے کیسوں پر پابندی عائد کر دی حکومت کو چاہیے کہ جتنے خلع کے کیس ائے جو خلا کا کیس دائر کرے اسے تقریبا ایک لاکھ یا ڈیڑھ لاکھ روپیہ جرمانہ ہونا چاہیے پھر اپ دیکھیں انشاءاللہ ان میں بہت جلدی کمی ائے
2026-09-02 16:36:27
25
barbie doll🧚♀️🧚🧚♂️ :
v good bro
2026-09-03 08:51:34
10
AقU🌸 :
Oo Bhai lrkia ni brbad krri apni Zindagi ya shohar bcho ki Zindagi. agar shohar ko apny fraiz pta ho or wo BV bchy k huqooq poory kry to kbhi orat khula ka na sochy.
2026-09-04 09:54:29
6
@Shuban1056#l :
sir AP na bilkul theek kaha
2026-09-03 07:24:57
8
Dua CH :
supreme court justices tak punchao apna pegam is gandy Kanoon ne hzaron logon k ghar barbad kr dye
2026-09-02 19:54:00
18
R❤Zai :
yeh bat mard ko b sochni chahiye pehli bv pehli hi hoti ha
2026-09-03 05:30:14
12
Naureen Sajid :
Un Mardon ka kya jo zimdari se bhaghte hin, aurat kya sari zindagi iss azeeyat se guzre gi... Her dafa khula ka maqsad dosri shadi nhi hota...
2026-09-03 17:29:26
12
Dr. Saba Sarwar :
mrdon k liye b koi bayan dein Bhai sb
2026-09-03 10:13:23
30
Aneela Sheikh mani :
Shohron ko q nhi samjhaty k ghar bsany ki saari zimadari aurat per hi hy???
2026-09-03 15:38:46
17
Fatima sana :
marriage is a threat for women
now. very dangerous.
2026-09-03 16:38:37
16
Haq Bahoo Siyal :
Shaadi hi ni krni chahiya..,
2026-09-03 07:25:11
10
💖🥀IRAM-MALIK🥀💖 :
uffff
2026-09-03 04:28:55
10
To see more videos from user @rizwanjavedminhas, please go to the Tikwm
homepage.