Blank papper kissi candidate ke nam pe bhi de sakte Hen. For example agar ap log jo Stockholm kommun se hen ya Farsta Södertãlje se hen for example ap log mujhe region me dena chahte hen to ap party ke blank Region ke paper print mera nam Asia Rahman likh kar dal sakte hen.
2026-09-02 22:32:25
0
SK vision :
السلام علیکم بھائی۔ ووٹنگ کے بارے میں آگاہی دینا اچھی بات ہے، لیکن ویڈیو سے ایسا تاثر ملتا ہے جیسے سویڈن میں لوگوں کو انتخابی نظام کے بارے میں زیادہ معلومات نہیں۔ یہاں اسکولوں میں بھی بچوں کو جمہوریت، انتخابات اور سیاسی جماعتوں کے بارے میں اچھی طرح سکھایا جاتا ہے۔ بس اگر یہ پہلو بھی مدِنظر رکھا جائے تو پیغام زیادہ متوازن ہوگا۔
2026-09-03 04:59:17
1
Irtaza Habib878 :
Bhai library jana hota ha vote kay lyay?
2026-09-02 18:56:04
1
Adan Ayat :
ye vote Kahan ho rhy
2026-09-02 15:35:21
1
Ch Hassan :
bhai kisi b jaga pa ja k dal skte hai ya apni kommun ma hi dalna pare ga
2026-09-02 17:45:51
1
Adnan Nasir 🇵🇰🇸🇪 :
Me 10 din pehly aya to hum b kr sakty
2026-09-02 16:17:49
0
💫HãnجRă🇸🇪❤️🇵🇰 :
Venster party 👌👍
2026-09-02 23:14:10
1
Muhammad Usman :
aslamualkum asif sab pls send your phone number thsnk you
2026-09-02 15:44:43
1
NSャRICH :
Mp😛😛
2026-09-02 15:42:22
0
asiarahman421 :
Umid he ap ne mujhe vote dia ho😁
2026-09-02 22:34:08
1
Param :
England wala hona tuhada
2026-09-02 22:50:37
0
whitetigercheema :
🥰🥰🥰
2026-09-02 19:25:55
1
Afzal Khan :
I polled my vote for left wing from Kuwait
@Liaquat Khan
2026-09-02 17:50:05
0
🇵🇰🇸🇪🇪🇺𝙋𝙖𝙠 𝙐𝙣𝙞𝙩𝙮x :
👍
2026-09-03 07:34:57
0
To see more videos from user @asifshaby101, please go to the Tikwm
homepage.