@zuuk: laki kalau dah sayang semua dia boleh maafkan kecuali ini

Zuuk
Zuuk
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 15:48:44 GMT
42297
3716
47
478

Music

Download

Comments

liyanajelah
Yawnaa! :
Tipu merajuk pun tk pujuk. Blh tido lena lagii
2026-09-02 16:06:06
72
awiey77s
Awi€y / K :
di curangi berkali²,still maaf kn dia
2026-09-03 00:02:24
6
sayabusy4
mal :
saya tunggu dia cari tapi dia tak cari😅 mcm mana bang
2026-09-02 16:10:10
5
imranjaafar_
Mrannn :
Hahahahaha pernah maafkan juga bang tapi buat lagi
2026-09-02 19:31:02
3
nurlyianah
Aryana :
same jugak macam lelaki... kalo dah melibatkan perempuan lain.. sorry la takada kata maaf dah blahh je teruss
2026-09-02 23:07:02
2
its_me_kiko8
ᏉᎥᏒᎶᎧ ᏰᎧᎩ♍️ :
Tapi kalau boleh tahan lagi jugak macam mne tu?😌
2026-09-02 17:38:06
1
anne_sihatcantikjelita
♒𝕄𝕣𝕤 𝔸𝕟𝕟𝕖♒ :
pompuan pun sama mcmtu...tp majority pompuan akn maafkn dulu..
2026-09-03 01:54:17
0
syazwan_kimy
kim :
aku okey je maafkan. pastu dia buat lagi. dia ingat aku robot kot takde hati
2026-09-02 16:05:04
3
nishnoir
aus :
dia dh pernah main dngn laki lain pun aku still paksa diri aku untuk maafkan dia dan redha, last last kene tinggal jgk mcm mana tu?
2026-09-02 17:39:41
3
meyy.silalahi
Meyy silalahi :
Tak juga..
2026-09-03 01:37:16
0
user300101010
h :
btl
2026-09-03 01:26:41
0
wanpacer
Wnre1f001 :
kalau kuat mention laki lain camne? siap puji lagi, pergh andai dia tahu tu sakit gila.
2026-09-02 23:58:26
0
user1277810536132
Azza Azizah :
Alamak
2026-09-03 01:40:54
0
ainiee_44
AiNly :
tak juga ..kalau lelaki tu kena maki hamun kt dia hari² pun dia dah tak tahan juga
2026-09-02 23:58:30
0
user15297487707805
user15297487707805 :
Saya bergaduh dgn boyfriend.. Sy hanya btanya.. Terus kena marah fqn kena block sebb x percya kan dia.. 😅😅
2026-09-03 00:39:43
0
azah73sah
ORANG MELAKA73 :
Betul setuju sangat bro 👍🏼👍🏼.Suami saya tu 😅👍🏼🫰🏼.Saya anak no 2 yg paling sakit jiwa utk cik suami kena hadap.Dia sanggup hadap sebab suami tau saya macamana klu dgn lelaki lain 👍🏼💪🏼.
2026-09-03 01:00:11
0
ainanis05
AinArm_AA :
Sma laa ppuan pn.. smua blh layan karenah dia tp 1 je jgn ada scandle ppuan len..🤣🤣🤣 blkg dia.. mmg mampoihh x leh trima dh. bye2
2026-09-03 01:02:20
0
irfan51_
userlowfan :
first
2026-09-02 15:53:27
0
manusia13_07
. :
Curang sekali saya maafkan dan terima dy tapi bila turn saya ada sikit salah paham sahaja terus di tinggalkan🥲..walaupun dh beri penjelasan☺️
2026-09-03 01:54:58
0
hambaallahyangsatu07
احبكم في الله uhibbukum fillah :
Itu yg aku hadap sekarang,cuma tak ada bukti.tapi aku tahu yee
2026-09-02 23:56:43
0
aslaila87
aslaila 🌼racuntiktok$hop🌼 :
setuju sbb pmpuan pun sama
2026-09-02 23:50:55
0
kukuletop
Kukuletop :
So kalau laki tu maafkan bila ada lelaki lain means tak sayang ke? 😯
2026-09-02 23:37:15
0
kaklong14.11
kaklong :
ye tu
2026-09-02 23:32:02
0
zullaizadezuan
DyslexiaZGaming :
ya btl .sorry la . no drama no talk to much . blh ckp smoga bhgia 😂
2026-09-02 23:27:01
0
missella_azwa
ella_lovelia87 :
tak jugakkk..ada ja bab xmelibatkan lelaki...menekan2
2026-09-02 18:10:24
0
To see more videos from user @zuuk, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About