@aryanbadri88: ctevt padhane savai gana protest ma aayu nu pariyo

Aryan badri 💊
Aryan badri 💊
Open In TikTok:
Region: NP
Wednesday 02 September 2026 15:59:57 GMT
30416
2311
65
1060

Music

Download

Comments

sanjaybadahi3
😘😘 ˢ𝐀𝔫ĴÃY ♢🍫 :
CTEVT is fully corrupted ☹️☹️☹️☹️☹️
2026-09-03 01:16:47
29
rakhirmagar
rakhi rana magar :
Ho ho bro samanta hunu pareyooo sabailai 👍👍❤️
2026-09-03 05:34:52
0
rahulchaudharii55
Rahul chaudharii 🕊️☮️ :
Homecenter kunai clz ma hunuvayena baat khatam kina vane hami sablai thaha x homecenter ma cheat chorna lai sajilo hunx vanera maag gareko ho aru kei haina
2026-09-03 01:32:57
11
8848.12
18,1,10,2,1,8,1,4,21,18,2,3 :
Home center system nai cancel hunu parxa
2026-09-03 05:30:56
1
himanisigdel
Himaniii🤍 :
that's the point we need equality yeti hoo
2026-09-03 02:57:20
15
smiles__30
🫶Manjeela🕊🩷 :
exactly their should be equality🥰
2026-09-03 05:55:14
0
..ronaldo.fan
❤️‍🔥Ñø*ÑÃMË🚩☠️ :
exam cancel garne Kam na gara hoi
2026-09-03 03:01:37
0
nepaligita821gmail.com2
Ronaldo fan🇵🇹🇵🇹🇳🇵 :
ho ramro collage ma last hepxan collage visit garnu paryo
2026-09-03 04:11:32
1
bisnabogati675
BISNA🌀🧿 :
CTVET is fully corrupted 😴
2026-09-03 03:41:08
2
badu..7
Peace....🕉️🕊️👷 :
@Peace....🕉️🕊️👷::1.परीक्षा दिएको १ महिनाभित्र नतिजा प्रकाशित हुनुपर्ने। 2.२–३ वटा Back भएका विद्यार्थीको परीक्षा १ महिना २० दिनभित्र लिनुपर्ने। 3.Diploma लाई +2 सरह मान्ने हो भने समान व्यवहार र समान अवसर दिनुपर्ने। 4.First Year र Second Year को परीक्षा स्कुल/कलेजबाट र Third Year को परीक्षा बोर्डबाट सञ्चालन गर्ने व्यवस्था हुनुपर्ने। 5.Semester प्रणालीका कारण हुने विद्यार्थीको मानसिक तनाव घटाउन विद्यार्थीमैत्री परीक्षा प्रणाली लागू गर्नुपर्ने। 6.विद्यार्थीको मानसिक स्वास्थ्य र भविष्यप्रति सम्बन्धित निकाय जिम्मेवार हुनुपर्ने।
2026-09-03 06:02:09
1
ayushabista25
आयुषा बिष्ट....😊 :
That’s right guyzzz ✅
2026-09-03 03:45:20
1
cr7r_o_n_a_l_d_o04
☘️ quotes Zone☺️ :
ho 50 % clz ko home center Ani 50% ko center k ho esto Hami CTEVT ko student sanga khelwad garira ko xa yo 😡 CTEVT ko mnxe haru le
2026-09-03 04:28:06
1
anjali.sah338
Anjali Sah :
yak dam sahi ho dai👍👍👍
2026-09-03 03:51:06
1
mamindra77
Mamindraraj Giri🖤 :
“CTEVT को प्राविधिक शिक्षामा theory भन्दा practical को भूमिका महत्वपूर्ण हुन्छ। तर पर्याप्त शिक्षक हुदैनन 1 जना सर ले पुरै 3 बर्ष सकाउन पर्छ र नियमित practical कक्षा सञ्चालन हुनु पर्ने मा बर्ष मा एउटा नि हुदैन। यस विषयमा सम्बन्धित निकायले गम्भीर समीक्षा गरी विद्यार्थीको सीप विकासमा ध्यान दिन आवश्यक छ नत्र CTEVT खुलितै😁😂
2026-09-03 03:51:33
2
uneekachhetri
Miss.Uma🌸🕉️ :
exactly !!
2026-09-03 05:40:17
0
rakhirmagar
rakhi rana magar :
Hamro chitwan mani home center chaheyoo
2026-09-03 05:40:18
0
babisah457
@B♥️+💖S♥️♥️♥️life :
right
2026-09-03 04:14:33
1
sandhyamagar692
Sandhya Ale Magar :
That's right 👍
2026-09-03 04:18:15
0
lvelyboy416
Educated_Boy :
Hami Pani ubhne xau
2026-09-03 04:28:49
0
pennu43
Pennu❤️ :
Their should be eqaulity❤️
2026-09-03 05:16:07
0
kiddoosir0
संगम बराल मगर :
Saiii saii
2026-09-03 04:34:06
0
medico.boy92
MEDICO boy🩺 :
good👍👍👍
2026-09-03 04:30:21
0
tamangniieman
🎀 𝓎ℴ𝓊𝓇 𝓉ℯ𝓍𝓉 🎀 :
2026-09-03 04:41:47
0
sanjanasubedi23
Sanjana Subedi2 :
right
2026-09-03 01:29:52
0
To see more videos from user @aryanbadri88, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About