@yinmeen: #4u

maggie kerabu
maggie kerabu
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 16:21:06 GMT
217433
47736
209
4808

Music

Download

Comments

4li.m4ybe
4LI :
Dear AR, every time kita bergaduh besar, i swear i can’t leave you or unlove you, cause i know i ada banyak salah besar pada you and you never judge me. and i sedar, if it happened to another guy, maybe they wouldn’t forgive me the way you do. i even realised yang i always need you in my life, not just as my partner, but also as my best friend, as my saviour. you are the one who always chooses me, and always by my side when i’m in my hardest times. you always make sure i’m “okay” in so many ways, sumpah i really don’t know how to repay every single thing yang you’ve done for me. i remember that time, how hard you tried to hide your disappointment instead of leaving. you stayed and still comforted me, padahal i yang buat salah. you still advised me supaya i tak repeat the same mistake. you were so gentle with me, sikit pun you tak naik suara or marah at me. masa tu i sedar yang i dah sakitkan hati seorang lelaki yang dah berusaha sehabis baik untuk jaga i. and you kena tahu, you’re not just a man in my life, but you are my “jawapan doa”. cause in my prayers, i never asked for a perfect man. i asked for someone yang boleh jadi pelengkap untuk diri i yang serba kekurangan. and somehow, Allah gave me you. i am so grateful sebab dapat kenal you. sampai bila bila pun i will always minta maaf pada you atas apa yang i buat pada you.
2026-09-03 21:07:29
3
saafffffff._
𝖘𝖆𝖋𝖊𝖆𓍼 :
he always treat me so goodd n full of efforttt even though perangai i mcm setan 😭
2026-09-03 23:20:55
1
_deantheprince
Dean Somchai :
i hope she repost it for me:) sorok kt sini jangan kantoikan
2026-09-03 15:50:53
223
affynaaaa
aff :
he’s my ‘lelaki teragung’ ❤️i’ve never loved any man as much as I love him now. he’s the only person who can turn my tears into laughter within one second. the person who always works hard to build a happy life for me. if I were to list down all the reasons that make him my nyawa, there would be no end. no words could describe how much I love you and how much I fear of losing you. thankyou for choosing me to be with you for the rest of your life, my lelaki teragung. ❤️
2026-09-03 20:22:35
5
iyliahns
níezz🐿 :
i pernah kecewakan org yang i sayang.. i layan dia teruk gila demi menjaga hati yang lain. but he still layan i dgn baik & try to fix everything alone, without any effort from my side.. and suddenly dia semakin jauh n menghilang.. dunia i gelap sayang lepas u pergi.. i dah hilang permata.. yang selamani i cari. to my man, i nak u tahu, yang u lelaki terhebat n teragung i.. terima kasih sayang utk peluang kedua 7tahun yang lalu, we fight, we fix and alhamdulillah now we're together as husb & wife🫶🏻💗
2026-09-04 03:18:13
29
hqlwuhu
HaiqalLighter :
I wish she said like this
2026-09-03 11:12:20
56
dyeon02
rek_ :
i hope she repost haihh
2026-09-04 04:14:57
4
ffrivolous_
atin :
i cheated on him and still got chances to fix our relationship, to fahim if you see this, awak lelaki teragung saya.. terima kasih sayang
2026-09-03 18:12:29
38
khairulkedua
𖥔 :
context vt akak relate dengan saya sekarang but bukan dia yang buat saya melainkan saya yang buat dia . saya curang dengan dia before this and yah semuanya dah kantoi .. yang jadi sakitnya untuk dia bukanlah disebabkan curang tu tapi dia telah ditipu oleh orang yang betul betul dia percaya , dia anggap rumah , dia jadikan satu satunya dan yang paling penting orang yang dia dah beri kepercayaan 100% iaitu saya . tapi akak / abang nak tahu funfact tak ? dia still boleh message saya even dia tengah trauma sekarang , dia still takecare of me , dia still update everything what she do . now saya percaya yang bidadari tanpa sayap tu wujud . teruntuk maisyura , terimakasih sebab selalu baik dengan saya dan sesiapa sahaja yang ada dengan kamu sekarang . goodluck and flyhigh for your future , saya dekat sini always support kamu dari jauh ya . jadi anak solehah always untuk family kamu , jadi kakak yang selalu kuat menempuhi segala cabaran yang datang . saya percaya kamu boleh berjaya satu hari nanti , inshaAllah . orang kata nak menyesal sekarang pun takboleh sebab benda dah jadi tapi tak apa just share experience saya untuk korang semua . no hate , iloveyouu syura iaitu bidadari dunia .
2026-09-03 08:23:46
20
meanttobeforg0tten
ryna :
baik buruk dia pun dia still my boyfriend..
2026-09-03 11:51:22
71
nynadieza
nyna :
orang just tahu red flag dia,tapi green flag dia aku je yang tahu 🥲🥹
2026-09-03 09:26:12
16
lvlyr1ss
iris 𖤐 :
i love him so muchh , thankyou sebab dari dulu sampai sekarang tak pernah jemu layan karenah saya,saya mintak maaf segala salah silap saya yang lepas,sekarang saya nak perbaiki diri jadi yg terbaik untuk awak,thankyou selalu ada untuk saya yang lemah ni..kita usaha sama sama ya hubungan ni? thankyou dah bertahan sejauh ini semoga awak dimurahkan rezeki selalu untuk halalkan saya hehehe.Loveyou so much baby i will always love you until my last breathe my zuhairi the one and only person yang berjaya buat saya terikat dengan dia sorang je hehe🥹🫶🏻
2026-09-03 18:11:34
10
snzti
zt :
i love him, sebab dia selalu layankan nak makan apa, nak pergi sini dia teman nak pergi mana mana pun dia teman, bagi makan kenyang kenyang kalau keluar dengan dia, kenal dengan dia dari sekolah menengah now kitaorang dedua dah 22, walaupun dah pernah lost contact dalam 2 tahun, kitaorang datang balik tahun lepas sebab nak try balik hubungan ni sebab masing masing dah matang untuk perbetulkan balik hubungan daripada keadaan dulu, doakan kitaorang jodoh berpanjangan dan doakan kami untuk ke next step tau korang, i love you baby🥰
2026-09-03 12:04:01
23
symyyraa
panda🐼 :
i sayang gila kt dia even dia suka buat bnda yg i bnci tk suka but i mampu sabar jr lah ☺️biasa lah
2026-09-03 06:05:11
26
poetzzyy
chingsuu :
i rasa i tak bagi banyak effort dekat dia, that’s why dia dah kurang bagi effort utk i hm
2026-09-03 10:46:41
8
nrnzhhasyqn
نازيهه :
i slalu overthinking yang melampau dan slalu tuduh dia itu ini tapi dia tetap pilih bersabar dan terus layan perangai i, padahal dia boleh je pilih untuk tinggalkan i, sbb 6 bulan pertama memang teruk i torture mental dia, sbb my past relationships sangat toxic sampai i drag dia sekali hanya sbb i slalu pegang “lelaki semua sama” berkat kesabaran dia, keikhlasan dia alhamdulillah semuanya dah start okay i harap sangat sangat dia akan tetap pilih i sampai bila bila 🥰
2026-09-03 07:29:12
8
symmfty4._
𝓶 :
@nyna: orang just tahu red flag dia,tapi green flag dia aku je yang tahu 🥲🥹
2026-09-03 19:26:54
2
_.luvvvfiyy
🎀 𝒮𝓎𝒶𝒻𝒾𝓆𝒶𝒽 🎀 :
Saya pernah curang sekali , dia hanya nangis sehari , dan dia rendahkan ego dia berbaiki hubungan , dan dia sekarang dh jadi suami saya 🥹❤️terima kasih lelakiku selalu ada ngn saya dh rendahkan ego awak untuk semuanya , dia yg berkorban semua nya lepas arwah ayah tkde 🥹❤️‍🔥
2026-09-04 00:56:40
2
souljay._
suicideboy :
no sayang u never hurt me i hope if this lalu at fyp u u never hurt me sayang
2026-09-04 01:51:09
2
ctiee_3
ctiee_3 :
Dia snggup bagi semua duit dia walaupun to lst duit dia untuk buln ni 😭
2026-09-04 03:41:42
1
To see more videos from user @yinmeen, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About