@burraq.mobile: 🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱🎱#creatorsearchinsights #fypシviralvideotiktok #goviraltiktok #fypシ゚viral #plzviral🥺🥺🙏🙏foryoupage @TikTok Pakistan @tiktok creators @TikTok

BuraQ MobiLe
BuraQ MobiLe
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 16:24:28 GMT
400410
14971
938
1497

Music

Download

Comments

abdullahrafiq49
Abdullah Rafiq :
Bahia I purchased this mobil for your shop it cost me 43,000 RS in July you guys say it's lifetime PTA approved but I not it's not working and I come to your shop and u say u not purchased from us.i also show your bill also but no used
2026-09-05 18:17:01
2
xheikhhassam6
SULTAN✨👑 :
Moto G stylus 5G pta official approved 27500???
2026-09-02 19:26:51
13
murgi.chor7.3
MURGI CHOR 7 :
oooo bahi 25k ma Liya ha
2026-09-04 04:48:31
23
vibebabyo_o
Viße ßaßy :
oh bhai dual sim hai 25k chal raha hai bro😂😊
2026-09-02 22:28:58
30
koinii04
🦋❤️‍🩹✨ :
bhaiya please apni shop ka address bata dein 🥺
2026-09-03 13:27:53
15
ak.ahsan160
❌AHSAN BOSS🦅 :
iphone 13 pro max non PTA asan instolment per
2026-09-02 17:40:20
1
sadiq_ali914
SaDiQ_Ali :
pehky jao shop per pohnacho to kehte hen offer khtam ye bs views ka derma h 😏
2026-09-06 17:21:43
0
awaiskhan85085
💙꧁☬𝐀𝐊 𝐘𝐮𝐬𝐮𝐟𝐳𝐚𝐢.☬꧂💙 :
Bhai mere pixel ki pro series pr lagaw
2026-09-04 20:53:29
0
content_writer
Assassin's :
bro Xiaomi 13 PTA approved price??
2026-09-05 09:53:14
0
onlinemarket003
Daniyal Ahmed :
Shop kider ha
2026-09-06 13:03:53
0
muhammaduzair6656
⚔️"عزیر🛡️قریشی"⚔️ :
pta life time or banking apps sarri chalen gi na
2026-09-02 20:03:51
9
khizarali8888
KhiZrR :
still available..?
2026-09-04 19:03:58
0
sk.javed09
sk javed :
ma na 22 ka liya taa
2026-09-04 17:59:09
4
itsmishtyrani438
Itsmishtyranii :
Mai in ki shop sy mobile ly chuki ho,,2 mobile liye thy mai ny,,, Mashaallah bohat acchy chal rahy hai...
2026-09-03 09:16:38
14
asad.0236
Asad.. :
shop par pocho to offer hi khatam ho jati ha
2026-09-03 19:19:17
6
farooqahmed669
MeeR :
Masha Allah mola salmat
2026-09-02 16:29:10
1
faizanashaikh159
❣️❣️فیضان شیخ ❣️❣️ :
https://vt.tiktok.com/ZSqRT6LKJ/ yh video dekh lo
2026-09-04 10:33:42
0
rehanjan131
rehanjan131 :
nice bro
2026-09-05 18:15:26
0
itzkhan186
it'z khan :
Yahan Bhai 23 hazar ka milta he
2026-09-04 16:53:00
0
malikusmanbiofloc
Malik Usman Official :
yaar man Punjab say Aya tha pr apki shop pr rash ki wajha say nhi lay saka
2026-09-03 05:08:34
3
sherazakhoon6
Sherry khan :
ye to me hun 😚
2026-09-02 19:31:39
2
jutiiii31
Hiffza Jutiiii😎 :
Multan Sy hon or mjyhy yahi mobile chahye kasy mile ga????
2026-09-03 17:17:42
1
single.boy6541
single boy :
ram rom kitni ha bhai
2026-09-03 12:16:33
1
shararti.bacha76
꧁༒☬𝓜𝓸𝓲𝔃𝓐𝓫𝓫𝓪𝓼𝓲☬༒꧂ :
Assalam o alaikum bro shop kaha hay muja lena mobile ya Wala 👍♥️🥰
2026-09-03 05:55:47
2
karachi.king071
Sultan Karachi. :
2026-09-02 16:32:29
3
To see more videos from user @burraq.mobile, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About