@studywithsufyan: โœฆ ๐‘ณ๐’†๐’‚๐’“๐’ ๐‘ฌ๐’๐’ˆ๐’๐’Š๐’”๐’‰ ๐‘ฌ๐’‚๐’”๐’Š๐’๐’š

๐“ข๐“ฝ๐“พ๐“ญ๐”‚ ๐“ฆ๐“ฒ๐“ฝ๐“ฑ ๐“œ๐“ฎ ๐Ÿ“š
๐“ข๐“ฝ๐“พ๐“ญ๐”‚ ๐“ฆ๐“ฒ๐“ฝ๐“ฑ ๐“œ๐“ฎ ๐Ÿ“š
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 16:26:53 GMT
317371
13933
57
1179

Music

Download

Comments

ashuuu2010
โŽฏแชณ๊ฏญโœง *Ashuu*โœงโŽฏ :
yahi to samj ni aty ๐Ÿ˜‚
2026-09-03 09:39:47
50
model_in_progress_
๐Ÿค– :
Thanks
2026-09-04 10:42:36
0
sajid.mehmood713
SajidAdil :
I am an English teacher. do tin hours MN hi smjha dun Sara. poori life ni bhoolega
2026-09-03 17:40:42
9
riazsonsriaz
Diamond๐Ÿ’Ž :
active voice and passive voice k b btay
2026-09-03 20:03:50
0
alhamdulillah_4560
Alhamdulillahโค๏ธ :
Ab inka screenshot kesy lain
2026-09-04 09:16:44
1
user6848491475480
Dua :
IELTS Kr lo bas
2026-09-04 06:51:30
0
novelzadi907
THE LAST ONE :
smjh a jaty hn Boht dfa ay hn mgr yad ni rhty
2026-09-03 11:11:54
12
syeda.naqvi070
@sukoon.e.hijabโ˜๏ธ๐Ÿค :
aik Yahi TU smj NAHI ate warna English TU ATI hai ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚
2026-09-04 13:21:07
5
blackwolf573
M ishtiaq :
ya sab samj liye ha bass masla Sara IELTS k ha
2026-09-03 20:43:15
3
tiktok.fasi10
๐Ÿ–ค(-๐Ÿฉถ Fasi ๐Ÿฉถ-)๐Ÿ–ค :
nanana
2026-09-03 03:39:12
8
aliafrozali86
๐”„๐”ฉ๐”ฆ ๐”„๐”ฃ๐”ฏ๐”ฌ๐”ท ๐Ÿ˜โ˜˜๏ธ :
yahi smjta smjta 13 Saal guzar gay ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜…
2026-09-03 18:40:42
2
sairamalik86539
๐‘ด๐’†๐’“๐’‚ ๐‘ฐ๐’”๐’‰๐’’ ๏ทบ โค๏ธ๐Ÿซถ :
same ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
2026-09-04 16:19:25
0
sukoon_e_rooh0124
Bint_e_hawaโœจ๐ŸŒบ :
ai hi ty samajh ni andaa ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
2026-09-04 17:06:58
0
zahooreimam
zahoor e imam :
Manu fr v koi ni awni
2026-09-04 16:20:51
1
holofira872
โฅแฅฌโขโƒ๐‡๐Ž๐จ๐‘๐Ÿ˜˜๐Ÿงธ๐Ÿ’ž๐Ÿชฝ :
yahi to samjh nahi aatay๐Ÿ˜‚
2026-09-04 07:47:31
0
asnaqurashi
โ™ฅโˆžโ™ฅ :
bas yhi samhjna Raha gaya ha Baki English mujha bhi ati ha๐Ÿ˜‚๐Ÿ™‚
2026-09-03 20:48:28
2
ayezz71
ayeza๐Ÿฅฐ :
nhi bhai ๐Ÿ™๐Ÿป
2026-09-03 20:28:26
0
sifat_khan0.2
Sifat Khan :
sara masla hi to isi ka hai ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ญ
2026-09-04 04:09:32
0
queenfazeee
Queen of heart โค๏ธ๐Ÿ‘‘๐Ÿคญ :
yes I know everything because I am access student ๐Ÿฅฐ
2026-09-04 01:33:46
0
alaya.hoor
binteashi :
the fact is that this is not English
2026-09-04 17:58:44
0
amnazararzarar
Amna zarar Zarar :
sis agr tenses use krny sy sach mn English ati tu mn morher of English hoti. konsa angreez tens wali english bolta hy. yeh srif prhai k ly thik hy
2026-09-04 07:08:33
0
anam.baby12
Anam baby :
samjh aty h ,Bolna NAHI Aty
2026-09-04 07:20:07
0
user7465666666
Dream girl๐Ÿ˜ :
kabi Samaj hi nahi smai is ki๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
2026-09-03 08:29:20
0
To see more videos from user @studywithsufyan, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About