@itariqjay: Agar priorities koi aur set kare, targets koi aur de, resources koi aur decide kare, aur decisions ke liye har baar approval lena pare... Then what exactly are you managing? Designation Manager ki ho sakti hai but management starts with decision-making. . . . . . #hr #management #leadership #corporatelife #workplace

Tee Jay
Tee Jay
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 16:31:29 GMT
185828
6602
225
713

Music

Download

Comments

muhsarwar
MuhSarwar :
HR he nay to trainings manage karni hotii hain... Jub HR commission base trainer aur trainings manage karny lagy to bs designation he change hoty hain
2026-09-03 07:32:50
2
samiahmad8510
SamiAhmadSaim8510 :
so why you are telling all this on TikTok this must also be discuss in review meeting
2026-09-03 07:24:02
4
rajimpex
🚩🚩Salam Ya Hussain 🚩🚩 :
I agree with you on this... same meri company me b hota hian k HR k pass aik leave approve Karne k b right Nahi Hain
2026-09-03 06:37:48
2
yahmadq
YasirMushtaqAhmad :
with due respect HR per b clip banye. hr always hides the actual package during selecting a new candidate. Hr trying to select on low budget
2026-09-03 07:22:45
2
aliraza0140
Ali Raza :
mujy lagaa abi indrive ka vilog kro gy app😂😂 sorry
2026-09-03 06:38:10
3
engrhunainakhai
Engr Hunain Akhai :
Acha or jahan ye sub manager kr Raha hoga. phir ap kahogay HOD khamosh hogaya or HOD farig he apki nazar me.
2026-09-03 02:04:52
3
nomairhassan
Nomi :
I respectfully disagree with your point. From my experience, HR often doesn’t have a complete picture of what is actually happening inside a department. In Pakistan, I believe the problem is often more about authority and empowerment than the capability of managers. Many organizations appoint managers but don’t give them enough authority to make decisions. Instead, almost every matter still has to be reported to or approved by senior management. Sometimes, senior management itself may not fully understand what authority a manager should have or what value an experienced manager can bring. If someone has 8–10 years of relevant experience, they obviously bring knowledge, skills, and practical exposure with them. If you give someone the responsibility of managing a department but don’t give them the authority to make decisions, you can’t expect them to perform at their full potential. So, in my opinion, the problem is often not the managers. It is the system, lack of empowerment, and reluctance to delegate authority.
2026-09-03 02:44:58
54
itz.jibran.khan
ᴊɪʙʀᴀɴ ᴋʜᴀɴ ᴡᴀᴢɪʀ💞 :
agar yeh sub authorities unsy le liye gaye hon aur just dummy manager ka tag diya ho then...
2026-09-03 08:07:22
12
ziauddin7327
zia ud din :
Ak sawal jo ap kah rahy han ya pakistan m rahty howy manager decision la sakta kaya? mera ans ha NO kun ka agr ap koi bi decision laty han to jo manager sa uper bhty han wo chaty han humri hukmarani rahy koi hor na rahy Pakistan ma PM as dami use hota h just...
2026-09-03 06:05:49
9
the._mgk
Gulbaz :
Bhai aap ny manager Sy yeh to puch liya k aap Kya krty Hein lkn yeh ni pucha k decision q nahi leti aap khud... yeh Pak mindset ha Bhai, yahan manager ko decision maker bnaya he ni jata, bat yeh ni ha k manager decision q ni ly rha msla yeh ha k manager ko decision leny he ni diya ja rha, usko free hand mil he ni rha k wo priorities set kry ya decision ly... manager ke duties yahan srf yeh hoti Hein k report do aur Jwb do bus
2026-09-03 10:17:20
4
fahadali7096
Fahad Ali :
brother. managers ko authority full fledge is liye nai di jati q k samjha jata he k wo usko misuse na kr le
2026-09-03 04:34:11
1
min79638
Min :
HOD choray ga tu decision kry ga
2026-09-03 16:11:41
1
yasir._.bhatti
Yasir bhatti :
Bhai AP theek kah rahay but Yaha manager woh banta Jo Apnay sa super walay ki haan ma haan milay
2026-09-03 18:13:18
2
chzubair_afzal
Ch Zubair Afzal :
Excellent Analysis
2026-09-03 13:51:15
1
longer.life0
longer life :
visiting xard
2026-09-03 02:54:40
1
danishkumar250
Danish Kumar :
agreed 💯 👍
2026-09-03 15:14:22
1
waleedahmed151
Waleed Ahmed :
Bahi ye sab paki culture mein nhi chlta wahan decision baray sahab ne krna hota h
2026-09-03 05:33:01
1
engrhunainakhai
Engr Hunain Akhai :
who told you k wo decision nahi leparaha? it's only you assumed, because if HOD is doing things may be he's not authorised to take decision and he's hired for managing HODs decision so what still he'll be a Manager too,
2026-09-03 02:06:12
5
majeedraziqkhan
💞💝Mα𝔩𝒾𝕜 𝔱ᗩβιⓢ𝐡 AŴᵃή💝💞 :
Sir Yahan ya Sb krny Deeta hy , yes Yahan Manager Sirf Coordinator hain , Han lakin ap ki dosri baat theek hy jo HOD ky jitna qareeb hy wo itna big manager hy
2026-09-03 02:38:08
1
khurshedmughal
𝓚𝓱𝓾𝓻𝓼𝓱𝓮𝓮𝓭_𝓧 :
🥰🥰🥰 Mashallah
2026-09-02 17:34:42
2
itskhankail6
👑اکرام خانخيل👑 :
sir scope of bba in hrm❤️
2026-09-03 07:58:07
1
nasirmehmood329
Nasir Mehmood :
not agree because if the HoD f not transferred the decision power to the manager then??? maray bhai batain karna asan ha pahlay Root cause analysis complete karain phir pori bat batain
2026-09-03 01:38:26
3
zohaibmughal3462
Zohaib Mughal :
agreed ❤️
2026-09-02 19:42:21
1
illiterate69
• A H M Æ D • :
Sir office politics p b ek video. 😂
2026-09-03 06:12:23
1
hamzasoomro910
Hamza Khan Soomro :
Absolutely 💯
2026-09-02 21:14:35
1
To see more videos from user @itariqjay, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About