@japaneses7020: 🇯🇵 Japan जानु भनेको हावा कुरा गरेर होइन, आफ्नो क्षमता देखाएर हो। आजकल Japan जाने क्रममा interview मा तयारी नगरी, नबुझी, जे पायो त्यही जवाफ दिएर जाने प्रवृत्ति देखिन्छ। तर याद राखौँ—Japan को प्रक्रिया मजाक होइन। Interview मा आफ्नो काम, सीप, अनुभव, जापानी भाषा र Japan जानुको वास्तविक उद्देश्य स्पष्ट रूपमा बताउन सक्नुपर्छ। नजानेको कुरा नजान्दिनँ भन्नु गलत उत्तर दिनुभन्दा राम्रो हो। झुटो विवरण, गलत कागजात वा गलत जानकारी दिएर visa/process अगाडि बढाउनु गम्भीर विषय हो। जापानको आधिकारिक नियमअनुसार गलत वा नक्कली विवरणका कारण visa अस्वीकार हुन सक्छ र केही अवस्थामा residence status समेत रद्द हुन सक्छ। त्यसैले Japan जान चाहने हो भने shortcut होइन, सही तयारी गरौँ। 🇯🇵 मेहनत गरौँ → सही Interview दिऔँ → सही बाटोबाट Japan जाऔँ। 💪 “Japan जानु ठूलो कुरा होइन, सही तरिकाले Japan पुग्नु ठूलो कुरा हो।” 🇯🇵❤️

日本語上手ですね🇯🇵 SSW Bëst🙏❤️
日本語上手ですね🇯🇵 SSW Bëst🙏❤️
Open In TikTok:
Region: NP
Wednesday 02 September 2026 16:34:12 GMT
157924
3812
108
1154

Music

Download

Comments

sudarshansapkota51
WAKE UP BUNNY 🐰 :
Kata xan to brother aajkal 😂
2026-09-03 10:24:38
0
sajju_yts
sajjuちゃん :
Nepal ma vayara yati janu vaneko it’s good
2026-09-03 08:19:24
10
rituctt
🐱 :
Student visa ma jane ho ki working
2026-09-03 07:36:40
0
sanjita_acharya2
_sanjitaaaaaaa :
Kati sajilo 😂 question sodhnu vako
2026-09-03 09:42:56
0
rabin.lama800
rabin.lama800 :
😂😂😂.japan ta interview pani student le nai liyeko jasto xa ani😁😁😁
2026-09-03 11:07:14
0
saritaruchal19
Sarita Ruchal :
Kati sajilo question sodeko hau 😂
2026-09-03 10:12:20
0
simranpunmagar36
simranpunmagar :
but Nepal maa Huda yatiko bolnu Pani babal lagtheyo malai🥰
2026-09-03 02:07:20
30
jotishgurung7
🕊️…… :
Pokhara o dokimas😂😂
2026-09-02 23:53:37
13
badrilama4649
Badri Lama :
Lekhera sikairako rahexa
2026-09-02 23:33:44
2
rupankanxa1
Gentleman🥋🦇 :
Kun visako interview ho
2026-09-03 09:54:15
0
laatikanchi
Laatikanchi🇳🇵🇳🇵🇯🇵🇯🇵 :
すごいね
2026-09-03 01:07:50
3
sanjeewanipandey
संजिवनी ❤️ :
कति सोधेको हौ?🤭😁
2026-09-03 12:06:19
1
vute1600
🫵 心臓❤️ :
Kata gaye yeni yll
2026-09-02 18:40:38
1
indugrg75
indugrg75 :
Kati sajilo question ho 😁😁😁 past sure hunxa
2026-09-02 18:48:38
0
anisaghimire222
ANEESA💫 :
yo manxe le ta malai ni interview leko thiyo 😂😂
2026-09-03 09:02:29
2
r___abin
ƙāžží🐅🇯🇵(カジ) :
aarohite question ak ko sunga janxas vaneko xa answer vanxa aarohite😂😂
2026-09-02 17:37:42
0
magar65491
Thapa❤️magarni🇳🇵🇯🇵 :
先生 優しいですね🥰
2026-09-03 04:28:37
1
viralnepalduniya
Sora#Viral Nepal :
😂
2026-09-03 00:05:41
0
yadav_jii344
Yadav_jii :
kun gaako ko interview hor😁
2026-09-02 18:31:21
0
shantikarkibhandari0
shantikarkiBhandari🇳🇵❤️🇯🇵 :
Kati question nagumaekana sodeko
2026-09-03 07:59:21
1
adhikari.suresh91
adhikari suresh :
めっちゃ厳しい面接ですね
2026-09-02 18:00:54
0
lloyd_9907661
याकुजा Kicks 👟👟 :
नेपालमा एतिको बुझ्नु धेरै राम्रा हो
2026-09-03 11:25:32
0
wambulerai63
MS:wambule :
mero ma ni estai aaos hoii🙏🙏
2026-09-03 11:53:31
0
tulsirampaudel40
तुल्सीराम पौडेल :
Kati janeko yar 😆 maile ta tei ni aauna parsi ho Mero Palo
2026-09-03 12:19:13
0
nisanghaleghale
Nisan ghale :
この方、私の面接も担当してくれた方です(笑)。😂🙏🙏
2026-09-03 12:11:01
0
To see more videos from user @japaneses7020, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About