@japaneses7020: 🇯🇵 Japan जानु भनेको हावा कुरा गरेर होइन, आफ्नो क्षमता देखाएर हो। आजकल Japan जाने क्रममा interview मा तयारी नगरी, नबुझी, जे पायो त्यही जवाफ दिएर जाने प्रवृत्ति देखिन्छ। तर याद राखौँ—Japan को प्रक्रिया मजाक होइन। Interview मा आफ्नो काम, सीप, अनुभव, जापानी भाषा र Japan जानुको वास्तविक उद्देश्य स्पष्ट रूपमा बताउन सक्नुपर्छ। नजानेको कुरा नजान्दिनँ भन्नु गलत उत्तर दिनुभन्दा राम्रो हो। झुटो विवरण, गलत कागजात वा गलत जानकारी दिएर visa/process अगाडि बढाउनु गम्भीर विषय हो। जापानको आधिकारिक नियमअनुसार गलत वा नक्कली विवरणका कारण visa अस्वीकार हुन सक्छ र केही अवस्थामा residence status समेत रद्द हुन सक्छ। त्यसैले Japan जान चाहने हो भने shortcut होइन, सही तयारी गरौँ। 🇯🇵 मेहनत गरौँ → सही Interview दिऔँ → सही बाटोबाट Japan जाऔँ। 💪 “Japan जानु ठूलो कुरा होइन, सही तरिकाले Japan पुग्नु ठूलो कुरा हो।” 🇯🇵❤️
日本語上手ですね🇯🇵 SSW Bëst🙏❤️
Region: NP
Wednesday 02 September 2026 16:34:12 GMT
Music
Download
Comments
WAKE UP BUNNY 🐰 :
Kata xan to brother aajkal 😂
2026-09-03 10:24:38
0
sajjuちゃん :
Nepal ma vayara yati janu vaneko it’s good
2026-09-03 08:19:24
10
🐱 :
Student visa ma jane ho ki working
2026-09-03 07:36:40
0
_sanjitaaaaaaa :
Kati sajilo 😂 question sodhnu vako
2026-09-03 09:42:56
0
rabin.lama800 :
😂😂😂.japan ta interview pani student le nai liyeko jasto xa ani😁😁😁
2026-09-03 11:07:14
0
Sarita Ruchal :
Kati sajilo question sodeko hau 😂
2026-09-03 10:12:20
0
simranpunmagar :
but Nepal maa Huda yatiko bolnu Pani babal lagtheyo malai🥰
2026-09-03 02:07:20
30
🕊️…… :
Pokhara o dokimas😂😂
2026-09-02 23:53:37
13
Badri Lama :
Lekhera sikairako rahexa
2026-09-02 23:33:44
2
Gentleman🥋🦇 :
Kun visako interview ho
2026-09-03 09:54:15
0
Laatikanchi🇳🇵🇳🇵🇯🇵🇯🇵 :
すごいね
2026-09-03 01:07:50
3
संजिवनी ❤️ :
कति सोधेको हौ?🤭😁
2026-09-03 12:06:19
1
🫵 心臓❤️ :
Kata gaye yeni yll
2026-09-02 18:40:38
1
indugrg75 :
Kati sajilo question ho 😁😁😁 past sure hunxa
2026-09-02 18:48:38
0
ANEESA💫 :
yo manxe le ta malai ni interview leko thiyo 😂😂
2026-09-03 09:02:29
2
ƙāžží🐅🇯🇵(カジ) :
aarohite question ak ko sunga janxas vaneko xa answer vanxa aarohite😂😂
2026-09-02 17:37:42
0
Thapa❤️magarni🇳🇵🇯🇵 :
先生 優しいですね🥰
2026-09-03 04:28:37
1
Sora#Viral Nepal :
😂
2026-09-03 00:05:41
0
Yadav_jii :
kun gaako ko interview hor😁
2026-09-02 18:31:21
0
shantikarkiBhandari🇳🇵❤️🇯🇵 :
Kati question nagumaekana sodeko
2026-09-03 07:59:21
1
adhikari suresh :
めっちゃ厳しい面接ですね
2026-09-02 18:00:54
0
याकुजा Kicks 👟👟 :
नेपालमा एतिको बुझ्नु धेरै राम्रा हो
2026-09-03 11:25:32
0
MS:wambule :
mero ma ni estai aaos hoii🙏🙏
2026-09-03 11:53:31
0
तुल्सीराम पौडेल :
Kati janeko yar 😆 maile ta tei ni aauna parsi ho Mero Palo
2026-09-03 12:19:13
0
Nisan ghale :
この方、私の面接も担当してくれた方です(笑)。😂🙏🙏
2026-09-03 12:11:01
0
To see more videos from user @japaneses7020, please go to the Tikwm
homepage.