mjhe molana jitny b hain sb ki ek bt smjh ni ati wse ye kehty parda bht zarori he dewar to moot se unse zada parda kro dosri trf joint families k mashwary dety ab jb ek sath rehna phr to parda gya sasur dewar jeeth b utna e ger mehram he jitny bahir k log to un k sath reh lo masla ni bahir parda kro ye bat aj tk smjh ni i
2026-09-03 06:08:11
14
shareen :
like my mother 🤣🤣🤣
2026-09-04 01:11:36
5
Usman Dawood :
Quran O hadees sy Joint family ka koi reference dy den ?? Hy e nhi ..... Sharia k against Hy joint family system
2026-09-03 11:38:15
8
🍂Emam :
shariat ma joint family ka koi concept ni ha
2026-09-03 15:28:05
17
Zeeshan Ali :
bhai joint family ka koi concept nh ha islaam me.. han agr unity ho to phr reh be skty han
2026-09-03 17:11:53
2
essa :
molvi joint ma agr saas apny bacho ma fark kry aik k bacho pr pyr or dosry ko puchna ni to bahu kahan jye usny to alag hona he ha na
2026-09-03 08:32:08
3
Umar Abdullah :
Mufti Samar sab phali bar Sach bola ha
2026-09-03 10:19:30
5
Noorani :
kmall kr detta g mufti sb
2026-09-03 11:34:49
1
Hassan 💀☠️ :
allah k sukar ha hm 25saal sa joind family ma rah rah hn 😂
2026-09-03 14:34:29
0
راجپوت :
cool
2026-09-03 08:07:52
4
Ali Maher😇✅ :
10000000% sahi baat
2026-09-03 19:47:31
3
adi khan :
اسلام میں سسر دیور سے سخت ترین پردہ ہے نا تو کیسے ممکن ایک گھر میں؟
2026-09-04 02:43:04
2
Muhammed Salman :
good bt sar
2026-09-04 10:05:05
0
"☆𝑴𝒓 𝑱𝒂𝒏𝒊♥︎"🇦🇪 :
ye to Meri phuphu ki bat ho rhi ha😂😂😂
2026-09-03 18:49:33
0
Waris Shah :
Joint family sirf Asia mein gurbat ki waja se rehna parta hai taky manage ho saky sirf yehi waja hai joint family ki
2026-09-04 07:37:21
0
RASHID,ALI :
2026-09-03 09:10:53
0
Syed Badshah :
Asia main hi yeh sab kuch hta hai.. jo samjhdr bap aur maa hta hai woh shadi ka sth hi alag kar data hai us main inki bh izat hti hai aur behan bhayio main bh pyar muhabbat rehta bajaii iska ka zindagi main dobara 1 doara ko daikha hi na aur naraz raha is se behtar hai alag raha pyar muhabbat se rahain...
2026-09-03 17:29:50
1
Syed Badshah :
Main khud syed family se hn.. mera 5 chachoo hai meri dadi ne sab ko zameen da ka kaha apna apna ghr banao uska bad shadi ho gii.. aur esa hi hua... jab mard zimadari ka sth ghr banata hai na phr us main rehna walo ki zamidari bh utata hai... jitna ap ka beta kimtee hta hai utna hi agla ki betii bh kemtii htii haii...
2026-09-03 17:34:43
0
nasirmehmood461 :
beshek
2026-09-04 08:08:19
0
To see more videos from user @anum_writes413, please go to the Tikwm
homepage.