while everyone taking deep breath when me explaining this 😭
2026-09-03 05:52:16
12681
Eima3007 :
dlm kekwn ..mesti ada Salah sorg tour guide..hahahaha. die la maps ..die la google 😂😂
2026-09-03 03:04:17
9061
Account not found :
aku suka bawak org berjalan jenis tk tahu jalan ni 🤣 rasa macam kau diperlukan tauu 🤣
2026-09-03 03:58:31
4178
yen :
tolong ajaq aku sorang weyh tak reti aku benda camni😭apa beza kiri kanan tuu
2026-09-03 05:48:30
1623
unknown :
explain la banyak kali pon aku mmg xkan faham
2026-09-03 06:03:29
684
Mika :
I live in KL but I still get lost😭
2026-09-05 11:48:20
0
aemafq :
Apple Maps for transit for lyfe 🙌🏼
2026-09-05 13:52:23
0
athi.unknown :
kadang ii cakap je ooo faham tpi senanye tk faham pon🤫
2026-09-03 05:40:33
372
rean ღ :
its me in the family😂
2026-09-05 15:22:34
0
Dhia Erin :
ni baru tengok mana nak berhenti.. nanti kena belajar cara baca maps, cara tukar train.. lepastu dulu masa aku baru belajar aku duk perhati mana mrt mana lrt mana monorail mana ktm.. fuhhh sekarang dah faham semua 😌 kl la satu satunya tempat healing yang aku tak kesah kan nak drive.. tinggal book hotel pastu nak gi mana mana naik train je senang.. book hotel pulak mesti yang paling dekat dengan station mrt 😌
mula mula kena tahu kita kat station mana. yg ni station cochrane (21). kalau nak pergi kajang (35) ambik platform kiri sbb warna masih hijau, maksudnya mrt GOING to arah sana. kalau nak pergi pasar seni (16), tak boleh ambik platform kiri sbb warna Kerabu (maksudnya mrt dah lalu sana), so ambik platform opposite dia.
2026-09-04 09:19:40
10
awer ⟭⟬⁷ :
tolong sapa sapa nanti jadi kawan akuu, aku budak sarawak belajar kat selangorrr 😭
2026-09-03 13:42:07
5
Roronoa Mihawk :
"Ohh gituuuu" Sebenarnya dia tak faham tu🤣
2026-09-03 06:59:31
12
hazierr :
suka org yg explain tanpa merendah ii kan kita like "kau ni ni pun tk tahu bla bla " sbb aku tk thu la aku tanya kau klu tk aku tk perlukan kau pon 😔
2026-09-03 08:19:30
57
ZackZakwan :
Now explain this! Dekat dia
2026-09-03 06:29:21
75
pporonim :
aku belajar sendiri je dulu. nk pahamkan tk susah yg susahnya sampai station nerves tgok orang jalan laju kita pun gelabah follow 😭
2026-09-03 12:45:55
15
Darling :
Kak, saya anxietyyy naik mrt takot salah 😭😭😭😭
2026-09-03 06:09:46
41
sueeehan :
Lrt ni kan dia takde ke eh apps or maps semua laluan / platform? So that takde laa jalan jauh2 sekali salah platform 😅
2026-09-03 03:57:57
463
Asya Asna :
aku yg tak biasa naik lrt takut sesat rela pakai grab kecuali husband ada skli baru naik Lrt 😂 thank share tips ni nmpk simple tapi bermakna utk kita yg tak reti 🤭
2026-09-03 09:28:41
11
To see more videos from user @nisaali08, please go to the Tikwm
homepage.