@nisaali08: Tq do @meyy 🍉 #fyp

Nisa 🇵🇸
Nisa 🇵🇸
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 17:12:40 GMT
855981
83602
1160
10749

Music

Download

Comments

blursavn
Samuèl 🍸 :
while everyone taking deep breath when me explaining this 😭
2026-09-03 05:52:16
12681
nephophile3007
Eima3007 :
dlm kekwn ..mesti ada Salah sorg tour guide..hahahaha. die la maps ..die la google 😂😂
2026-09-03 03:04:17
9061
dearrf0
Account not found :
aku suka bawak org berjalan jenis tk tahu jalan ni 🤣 rasa macam kau diperlukan tauu 🤣
2026-09-03 03:58:31
4178
yenni.jaa
yen :
tolong ajaq aku sorang weyh tak reti aku benda camni😭apa beza kiri kanan tuu
2026-09-03 05:48:30
1623
k88lm3
unknown :
explain la banyak kali pon aku mmg xkan faham
2026-09-03 06:03:29
684
themika12
Mika :
I live in KL but I still get lost😭
2026-09-05 11:48:20
0
aemafq
aemafq :
Apple Maps for transit for lyfe 🙌🏼
2026-09-05 13:52:23
0
mindinggmyown
athi.unknown :
kadang ii cakap je ooo faham tpi senanye tk faham pon🤫
2026-09-03 05:40:33
372
shwrean
rean ღ :
its me in the family😂
2026-09-05 15:22:34
0
dhiaerin7
Dhia Erin :
ni baru tengok mana nak berhenti.. nanti kena belajar cara baca maps, cara tukar train.. lepastu dulu masa aku baru belajar aku duk perhati mana mrt mana lrt mana monorail mana ktm.. fuhhh sekarang dah faham semua 😌 kl la satu satunya tempat healing yang aku tak kesah kan nak drive.. tinggal book hotel pastu nak gi mana mana naik train je senang.. book hotel pulak mesti yang paling dekat dengan station mrt 😌
2026-09-03 04:19:40
185
njihana_z
nazjha :
kalau saya pegi kl nanti saya call akak pulak dari tiktok, akak ajar saya pulak
2026-09-03 04:44:06
229
daaa_shsm
Tiadaaa_ :
Ohh thank akk saya pun tak tahuu😂😂😂
2026-09-03 00:33:11
202
khlda17
khlda :
mula mula kena tahu kita kat station mana. yg ni station cochrane (21). kalau nak pergi kajang (35) ambik platform kiri sbb warna masih hijau, maksudnya mrt GOING to arah sana. kalau nak pergi pasar seni (16), tak boleh ambik platform kiri sbb warna Kerabu (maksudnya mrt dah lalu sana), so ambik platform opposite dia.
2026-09-04 09:19:40
10
saffrrin
awer ⟭⟬⁷ :
tolong sapa sapa nanti jadi kawan akuu, aku budak sarawak belajar kat selangorrr 😭
2026-09-03 13:42:07
5
hot.chick.for.mob
Roronoa Mihawk :
"Ohh gituuuu" Sebenarnya dia tak faham tu🤣
2026-09-03 06:59:31
12
jungk00k_.1997
hazierr :
suka org yg explain tanpa merendah ii kan kita like "kau ni ni pun tk tahu bla bla " sbb aku tk thu la aku tanya kau klu tk aku tk perlukan kau pon 😔
2026-09-03 08:19:30
57
zackzainol99
ZackZakwan :
Now explain this! Dekat dia
2026-09-03 06:29:21
75
stilluser80
pporonim :
aku belajar sendiri je dulu. nk pahamkan tk susah yg susahnya sampai station nerves tgok orang jalan laju kita pun gelabah follow 😭
2026-09-03 12:45:55
15
thezulaikhaa_
Darling :
Kak, saya anxietyyy naik mrt takot salah 😭😭😭😭
2026-09-03 06:09:46
41
sueeehan
sueeehan :
Lrt ni kan dia takde ke eh apps or maps semua laluan / platform? So that takde laa jalan jauh2 sekali salah platform 😅
2026-09-03 03:57:57
463
asyaasnaco.com
Asya Asna :
aku yg tak biasa naik lrt takut sesat rela pakai grab kecuali husband ada skli baru naik Lrt 😂 thank share tips ni nmpk simple tapi bermakna utk kita yg tak reti 🤭
2026-09-03 09:28:41
11
To see more videos from user @nisaali08, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About