@its.adnansiddiqui:

Adnan Siddiqui
Adnan Siddiqui
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 17:13:33 GMT
215236
7236
241
3980

Music

Download

Comments

hashim.ali.5126
Hashim Ali 512 :
very good job 👍👍👍👍
2026-09-02 18:07:35
60
wasifkhan2774
Wasif Khan :
kamsekam 1 crore ka jurmana dena chaheye
2026-09-02 17:54:48
43
ahmadzaibb
𝓐𝓱𝓶𝓪𝓓 :
sakht s sakht saza deni chaheye ine
2026-09-02 19:20:00
35
ch.m.zeeshan08
it'x zeeshooo :
mam ESA Kam kre ge Hum aapko zaroor appreciate kre ge.
2026-09-02 18:14:04
5
its_bismillah1231
❣️𝐵𝒾𝓈𝓂𝒾𝓁𝓁𝒶𝒽❣️ :
Salma But great lady
2026-09-02 19:49:31
7
musrratrukhsana
Khushi99 :
Good job Salma butt sahibah
2026-09-02 18:23:27
21
hearthacker2033
♥️ HEART'S HACKER🤷‍♂️ :
i'love u'salma butt sherniiii
2026-09-02 19:53:28
1
raowaqasahmad19
Waqas bhai :
Vvvv good job
2026-09-02 18:54:02
1
mwaseemshakoor
Muhammad Waseem :
ya darama Bazi na karo Jo department iss ki inspection ka responsible ha un ko sahi karo aur inn bgharit logon ko jurmana nahi goli Marni chiaa
2026-09-02 19:41:11
3
yasir1435
꧁༒Yasir viral clip༒꧂ :
pora Pakistan may ye quality hay
2026-09-02 20:32:20
1
masood.ibrahimi77
Masood khan 🇦🇫💚🇸🇦 :
لاحول ولا قوة الا بالله ☝️☝️
2026-09-02 22:24:25
4
user484773261
M.Naveed :
Great Work Salma butt Sahibah 👍
2026-09-02 18:52:28
0
soniaxdk0vl
queen 👑 :
toba toba mery bachay bi khaty h
2026-09-02 19:07:20
3
shakeel.khan7965
shakeel khan :
salute to this woman
2026-09-02 21:45:18
1
humzlifebook
Humaira Naz :
Salute salute 🫶🏼
2026-09-02 18:28:56
4
swag_zindagi
Mind_Blaster⚡️🌟 :
یہ فوڈ اتھارٹی کس بیماری کا نام ہے ؟؟
2026-09-02 19:46:46
0
queen.girl4105
Queen girl :
zulam hy bachon pr ..good
2026-09-02 18:54:33
2
saleem.iqbal669
Saleem Iqbal :
چار دن بعد یہ کہیں اور کھول لیں گے یہ کام تو چلتا رہے گا مسلسل پکا بند کیا جائے اسے
2026-09-02 20:02:34
6
syedbadshaw
Syed Taimoor Shaw :
MashaAllah molvi Sahab ne daari bhi bharpoor rakhi hai .
2026-09-02 18:16:57
1
google_guru
𝑮𝒐𝒐𝒈𝒍𝒆 𝑮𝒖𝒓𝒖 :
maa sha ALLAH superb job
2026-09-02 21:29:49
1
saithimranlangha1
Saith :
dobara chal Raha ha Kam honey biscuit factory ya isy tarha Ka mall banaty Hain in Ka Kuch ni ho Sakta salma butt sahiban well done
2026-09-02 21:06:43
3
alxxzzy
🦈 :
ya acha kamm kr rehy ho, thnx to GOD
2026-09-02 21:28:36
2
adnanmalik803
🇵🇰 Adnan Malik 🇦🇪 :
تھوڑا بڑی کمپنیوں کا چکر لگاؤ جو سیاستدانوں اور ان کے چہتو کی ہیں پھر ویڈیوز بھی بنا کر دیکھنا شرط یہ ہے سب اچانک ہو
2026-09-02 20:48:39
1
rajadanyalpawar
DaNYaL OFFiCiAL💫 :
Good work
2026-09-02 17:22:51
1
moheedfarooqfaroo
Moheed Farooq Farooq :
well done
2026-09-02 17:31:21
1
To see more videos from user @its.adnansiddiqui, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About