@asghar.ali02947:

Asghar Ali
Asghar Ali
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 17:27:51 GMT
355528
4167
239
14563

Music

Download

Comments

muskanch768
muskan :
es number na tag kar diy mojy
2026-09-03 06:11:14
1
fatmia.khan25
Fatmia Khan :
mujhy b call i
2026-09-03 04:57:07
1
sadabahaar8080
sadabahaar 8080 :
پی ٹی اے نے وارننگ تو دے دی ھے لیکن پی ٹی اے کو یہ پتہ کیوں نہیں کہ یہ نمبر کس کو الاٹ ھوا ھے کس کے نام ھے اور اس کے خلاف کاروائی کیوں نہیں ھوتی ھو سکتا ھے وارننگ دینے والوں میں سے لوگ اس میں شامل ھوں
2026-09-03 03:06:43
104
maryamijaz255
💕Mrs Irfan💞 :
last year mujy tu bohat calls ATI thi us num se block b kia esy kitny num phr b ur ab dubara se a Rahi hai Kuch din se
2026-09-03 04:54:24
2
mnaeemskt
Muhammad Naeem :
ان نمبروں نے بہت تنگ کیا ھوا ھے ہر روز کال آتی ھے
2026-09-03 02:24:43
52
hobbies201
🥀 :
ye belkol such hai .mi tang agaue hu is no k cl se .mi ny block B kiya .pr wo block nahe hota .shukr hai ap ni bata diya
2026-09-03 05:05:54
2
shamila_ch_6
꧁༒♛ 𝔖𝔥𝔞𝔪𝔦𝔩𝔞 𝔠𝔥♛༒꧂ :
ati h muje is num se
2026-09-03 05:31:04
3
muhammadiftkhar224
داستان :
مجھے آتی ہے کال نیچے لکھا ہوتا ہے بیلجیئم کبھی نیوزی لینڈ کبھی انگلینڈ کبھی مڈغاسکر 😄
2026-09-03 06:59:27
3
laibakhanofficaial2
laiba khan :
mere mobile se inhe 1 rupia b nhi mily ga😂
2026-09-03 05:18:45
8
sana83224
sana :
Kia jazz cash or easy paisa account itny unsecure ho gy hn k ab aik no sy call atnd krny py Kisi ki account tak ponch ho skti ha ...
2026-09-03 02:42:39
5
tahirmehmood741
Tahir Malik :
سوچنے کی بات یہ ہے کہ یہ نمبر میرے خیال سے پی ٹی سی ایل کا ہے تو کیا ادارے اس کے خلاف ایکشن نہیں لے سکتے۔ کہ یہ کنیکشن کس کے نام ہے اور اس کو بند کر دیا جائے
2026-09-03 01:23:26
30
cutekiller1703
Cutekiller :
Ufff 😳 2 din ho gy Hain bohat call I the likan ma ny nhi uthi shukar Hy. phr ma ny block hi kar diya tha number
2026-09-03 04:26:11
1
shinstar205
🥀 :
mje German ya UK sy cl ati h lkin rcv ni krti
2026-09-03 04:16:47
7
shiny_girll_
Leo_Queen✨❤️ :
mje 4 din sy lgtar cal aei ma ny pic ni ki kl Meri sis ny pic kr li thi pta ni ab kia ho ga
2026-09-03 04:49:55
4
k_drama562
K Darama :
mje bhe daily cal ati ha kbi received ni ki
2026-09-03 07:23:51
1
ash.mirza3
🦋⃟ᴠͥɪͣᴘͫ✮⃝🇲iss 🇶𝖚𝖊𝖊𝖓𝄟⃝ :
mery Sath aysa hu Chuka hai magr ab main call nahi uthati main b
2026-09-03 03:57:57
1
user4952208106610
Sami Ullah :
اس کے خلاف کاروائی کیوں نہیں کی جاتی 😁😁😁
2026-09-03 03:01:19
5
user8686malik0
Malik 86 :
اوکے جناب میرے اکاؤنٹ میں تو بہت بڑی رقم تھی 45 روپے شکر ہے اپ نے بتا دیا نہیں تو میرا بہت بڑا نقصان ہو جاتا
2026-09-03 03:02:30
3
clipboard366
Creator↗️ :
میرے اکاؤنٹ سے اکیس روپے غائب ہیں
2026-09-03 04:22:48
0
my.life.is.my.abu
my life is my Abu 🥰 :
ye call mujhy Kal 2bar ai Hy lykin. Mae ny isy block kr diya Hy attend ni ki call
2026-09-03 02:18:54
1
afridi3311
Irfan Afridi :
itni malomat hai to seeda block q nahe kartay ya trace q nahe kartay. PTA ko sirf net control karna he ata hai bas
2026-09-03 03:44:08
3
juttidaandaz
💕⃝🕊️ jutti da andaz3💕⃝🕊️🥀 :
Roz ati hai muje b call par ma attend ni krti
2026-09-03 04:09:31
0
dfordark14
, ✿ᴰᵃʳᴋ᭄ :
mera 1 rupya koi ly gia gaib hyn🥺
2026-09-03 05:27:41
1
dakaraytus
user1463041643773 :
پی ٹی اے خود یہ پیغام سب کو ٹیکسٹ کیوں نہیں کرتا ؟
2026-09-03 03:53:04
1
tahirmehmood741
Tahir Malik :
مجھے کل بھی کال آئی اس کی طرح کے نمبر سے
2026-09-03 01:23:51
1
To see more videos from user @asghar.ali02947, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About