پی ٹی اے نے وارننگ تو دے دی ھے لیکن پی ٹی اے کو یہ پتہ کیوں نہیں کہ یہ نمبر کس کو الاٹ ھوا ھے کس کے نام ھے اور اس کے خلاف کاروائی کیوں نہیں ھوتی ھو سکتا ھے وارننگ دینے والوں میں سے لوگ اس میں شامل ھوں
2026-09-03 03:06:43
104
💕Mrs Irfan💞 :
last year mujy tu bohat calls ATI thi us num se block b kia esy kitny num phr b ur ab dubara se a Rahi hai Kuch din se
2026-09-03 04:54:24
2
Muhammad Naeem :
ان نمبروں نے بہت تنگ کیا ھوا ھے ہر روز کال آتی ھے
2026-09-03 02:24:43
52
🥀 :
ye belkol such hai .mi tang agaue hu is no k cl se .mi ny block B kiya .pr wo block nahe hota .shukr hai ap ni bata diya
2026-09-03 05:05:54
2
꧁༒♛ 𝔖𝔥𝔞𝔪𝔦𝔩𝔞 𝔠𝔥♛༒꧂ :
ati h muje is num se
2026-09-03 05:31:04
3
داستان :
مجھے آتی ہے کال نیچے لکھا ہوتا ہے بیلجیئم کبھی نیوزی لینڈ کبھی انگلینڈ کبھی مڈغاسکر 😄
2026-09-03 06:59:27
3
laiba khan :
mere mobile se inhe 1 rupia b nhi mily ga😂
2026-09-03 05:18:45
8
sana :
Kia jazz cash or easy paisa account itny unsecure ho gy hn k ab aik no sy call atnd krny py Kisi ki account tak ponch ho skti ha ...
2026-09-03 02:42:39
5
Tahir Malik :
سوچنے کی بات یہ ہے کہ یہ نمبر میرے خیال سے پی ٹی سی ایل کا ہے تو کیا ادارے اس کے خلاف ایکشن نہیں لے سکتے۔ کہ یہ کنیکشن کس کے نام ہے اور اس کو بند کر دیا جائے
2026-09-03 01:23:26
30
Cutekiller :
Ufff 😳 2 din ho gy Hain bohat call I the likan ma ny nhi uthi shukar Hy. phr ma ny block hi kar diya tha number
2026-09-03 04:26:11
1
🥀 :
mje German ya UK sy cl ati h lkin rcv ni krti
2026-09-03 04:16:47
7
Leo_Queen✨❤️ :
mje 4 din sy lgtar cal aei ma ny pic ni ki kl Meri sis ny pic kr li thi pta ni ab kia ho ga
2026-09-03 04:49:55
4
K Darama :
mje bhe daily cal ati ha kbi received ni ki
2026-09-03 07:23:51
1
🦋⃟ᴠͥɪͣᴘͫ✮⃝🇲iss 🇶𝖚𝖊𝖊𝖓𝄟⃝ :
mery Sath aysa hu Chuka hai magr ab main call nahi uthati main b
2026-09-03 03:57:57
1
Sami Ullah :
اس کے خلاف کاروائی کیوں نہیں کی جاتی 😁😁😁
2026-09-03 03:01:19
5
Malik 86 :
اوکے جناب میرے اکاؤنٹ میں تو بہت بڑی رقم تھی 45 روپے شکر ہے اپ نے بتا دیا نہیں تو میرا بہت بڑا نقصان ہو جاتا
2026-09-03 03:02:30
3
Creator↗️ :
میرے اکاؤنٹ سے اکیس روپے غائب ہیں
2026-09-03 04:22:48
0
my life is my Abu 🥰 :
ye call mujhy Kal 2bar ai Hy lykin. Mae ny isy block kr diya Hy attend ni ki call
2026-09-03 02:18:54
1
Irfan Afridi :
itni malomat hai to seeda block q nahe kartay ya trace q nahe kartay. PTA ko sirf net control karna he ata hai bas
2026-09-03 03:44:08
3
💕⃝🕊️ jutti da andaz3💕⃝🕊️🥀 :
Roz ati hai muje b call par ma attend ni krti
2026-09-03 04:09:31
0
, ✿ᴰᵃʳᴋ᭄ :
mera 1 rupya koi ly gia gaib hyn🥺
2026-09-03 05:27:41
1
user1463041643773 :
پی ٹی اے خود یہ پیغام سب کو ٹیکسٹ کیوں نہیں کرتا ؟
2026-09-03 03:53:04
1
Tahir Malik :
مجھے کل بھی کال آئی اس کی طرح کے نمبر سے
2026-09-03 01:23:51
1
To see more videos from user @asghar.ali02947, please go to the Tikwm
homepage.