maa bebus bta bta k thak chuki h apni khani zalmoo dy so insaf 🥺
2026-09-02 20:03:12
191
فقط ابراھم من 🥰 :
bht himat wali ha Bichri 🥺🥺
2026-09-02 20:20:28
116
dur a najaf Zahara 🌹 :
duhk apni jaga par ab ya satoris din ba din badal the Hy pta nai keu
2026-09-03 02:41:09
11
Priya Meher :
hr bar story change is ki
2026-09-02 22:54:00
6
Ali bhia ❣️❣️ :
Allah pak hum sab ki ezd ko mahfufz raka
2026-09-02 21:51:27
59
Iqra Aqdas :
My favorite person Hazrat Muhammad SAW ❤️🥺
2026-09-03 00:33:18
54
simply_cool2 :
How come she is so calm 🧐
2026-09-02 23:40:15
6
Ahmad Raza :
ایک تو اس بے چاری کے ساتھ اتنا بڑا حادثہ ہوگیا ننھی کلی مسل دی گئی دوسرا اس کو چینل والوں نے تماشا بنایا ہوا ہے اللہ سے ڈرنا چاہئیے
2026-09-03 01:37:05
33
SaniyaUmair :
chahe mama ho phupa ho khalu ho mamu ho bchi kisi k b hawalY nh krni chahye
2026-09-02 20:07:58
33
👀🫥 :
ameen ❤️Ameen inshallah ☺️
2026-09-03 02:57:53
2
Natasha🌌 :
justice for aizal
2026-09-03 01:05:20
6
mishi naz :
brave woman
2026-09-03 03:02:47
2
M Ali 💫 :
hakomat sa apeel ha k is maa ko insaaf de do buhat tkleef hoti h is ki batey sun kr 😭😭😭😭😭
2026-09-03 02:00:55
7
Shagufta imtiaz :
waqai m ab tk insaf nhi Mila 😢😢 boht afsos ki bt h ye hukmaran k ghr jb Kuch hoga jbhi iski ankh khulegi
2026-09-02 20:20:50
24
pyara kuku :
Bar bar zakham koredny se behtar hai insaf delawo enko..😭
2026-09-02 23:44:00
6
Noreen Rehan750 :
2026-09-02 22:42:40
6
K_K_D ▶𓃮 :
Allah madd
2026-09-02 23:24:10
2
Dr. Ayesha راجپوت :
Brave lady
2026-09-02 21:19:15
3
Haya Rajpoot | Psychologist 🧠 :
Men heran hun bachi khala k pass rhi doc k pass gai, ayca kya tha jo ek br b bachi ko check nai kia gaya ziyadti hui ti soo mamlaat hoty hen ziyadti k bd itni dyr q lag gai pata lagny meh 💔
2026-09-02 20:39:47
7
4Chaand🌛🦋🌙 :
bchi ab wapis nhi askktii😭olad k bgher allah maa ko na rkhy na maa ko olad k bina insaan jeeta mrta nhi bs😭
2026-09-02 20:33:14
8
peace 🕊️🌸🦋 :
Allah pak sabar den ameennn 🥺🥺
2026-09-02 20:24:47
11
eshal malik 👸👸👸 :
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 کہاں جاے بیٹیاں 😭😭😭😭😭
2026-09-02 20:39:37
10
Beena Khan75 :
me sochti hu Kaha hen WO content creater jinki bat duniya tkk jati he wo q nhi kharry Hoty is maa k sath WO q justic k liye nhi boll skty nach gaany events functions sb Kuch duniya bharr me phelaty hen abb jbb unki zarurt he is maa KO q nhi inky sath unky followers KO sharam ani chaiye aesy logo KO gheratr dilai jay Jo hamari waja sy lakho earnings krty lekin JB hm bebass ho tw hamary sath nhi kharry Hoty 💔
2026-09-02 22:08:10
6
His_Fatii :
Salam ha is maa ki himat or hoslay ko
2026-09-03 02:55:15
2
To see more videos from user @media.girl515, please go to the Tikwm
homepage.