bahi plz tell mera bs cyber security me admision ho hai lekin logo ny kaha kaha kr mera dil kharab kr diya hai ky is ki jobs nhi hai now i am depressed
2026-09-03 14:43:50
3
R4uF_Pwn3r :
PortSwigger web pentesting ke liye great hai but Red Team sirf web security nahi hoti. Network AD, Windows privilege escalation aur post-exploitation bhi Red Team ka part hain
2026-09-03 14:39:34
3
Ali Moavia295 :
ap k pass cyber security ki team hai
2026-09-03 15:41:32
2
fida hussain :
love is red team
2026-09-04 01:59:10
0
naveeddgk4 :
right sir ♥️
2026-09-03 18:01:44
2
سلیم خان♡ :
Azure cloud computing or DevOps
2026-09-03 16:10:57
2
Razeen Rizwan :
sir agar dono Karna chata ho
2026-09-04 07:24:53
0
I'm back :
sir g zaroraat parnay per atecker per attack karnaay wala Konsa team hotha haay
2026-09-04 05:17:27
0
Muhammad arif :
🥰🥰🥰
2026-09-03 14:05:47
2
Moonali1214official :
🥰🥰🥰
2026-09-04 06:55:04
0
🥀 شاہنواز 🥀 :
🥰🥰🥰
2026-09-04 05:53:01
0
Tayyab Sandhu :
🤣
2026-09-04 00:09:33
1
Abdullah jahangir :
😳😳😳
2026-09-04 03:48:52
0
Moonali1214official :
😁😁😁
2026-09-04 06:55:04
0
To see more videos from user @itsshahidiqbal, please go to the Tikwm
homepage.