@myhubbyismylife4: Repost request 🫰#foryou #viewsproblem😭 #creatorsearchinsights #unfrezzmyaccount #myhubbyismylife4

پردیسی کی بیوی🇸🇦🇸🇦🇸🇦
پردیسی کی بیوی🇸🇦🇸🇦🇸🇦
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 17:42:07 GMT
138832
4732
92
3900

Music

Download

Comments

ai884414
Ai :
khushqismat bv Hoge wo jisy sohr Galy lgata ha jaty hoy
2026-09-03 07:32:07
2
ak4708466
AK47 :
kaash meri B koi wait Karne wali ho .. main to har month Pakistan Jata hon becas working with Emirates airlines at dxb geat Emirates 🥰
2026-09-04 17:33:23
0
user7548459008198
cute 🥰 :
miss you Jan g 🥺🥺
2026-09-04 16:40:21
0
tubashahid20
tubashahid20 :
💯 right very difficult situation 😭😭😭
2026-09-03 14:21:24
1
ranahuzifa12345678
ranahuzifa12345678 :
asy hi h me raat ko hi rona shuro kr deti ho k subh chly jna h aor jany se phly unky deny py sr rkh k Boht roti ho sbr nhi ata me to pagl ho jati ho unky jany k baad Boht wkt lgta h apny APko smbhlny me😢😢😢
2026-09-04 10:52:35
2
sadi.mehar1
sadi mehar :
asa hi hai bohat mushkil hota hai. ALHUMDULILLAH mery husband a rahy hain. 1 sall 4 months and 13 days ka bad 🥰🥰🥰
2026-09-04 19:45:30
0
user4947971666
ismail hunjra :
jaty huy meri trf dekha b ni ta ,bss chly gy ...me ny bad me larai b ki to bolty h k agr tmy galy lagata to ja na pata🥺🥺🥺
2026-09-03 03:46:56
8
m.afridi015
M afridi😎 :
Muje bht khawhish k mere husbend bahir chaly jayn🥺
2026-09-03 02:41:51
2
farah.saeed85
میں فرح :
💯ایسا ہی ہے مجھے سانس لینا مشکل لگنے لگتا ہے میری آواز بند ہو جاتی ہے دل بھاری ہونے کی وجہ سے 😭 لیکن جانے والے چلے جاتے ہیں اور ہم سالوں گزار دیتے ان کے بغیر ان کے ساتھ گزارے گئے لمحوں کو یاد کر کر لے اللہ تعالیٰ آسانیاں پیدا فرمائیں ہم بے بس پردیسی کی بیویوں کے لیے آلہی آمین 🤲🏻
2026-09-03 09:27:48
8
a.a.asif.butt
A.A.Asif butt :
Deep word
2026-09-02 18:53:35
2
uzma.mughal814
uzma Mughal :
mujhy to LGA meri to Jaan hi nakal rHi ho jese samjh Nahi aarha tha Kia ho Raha he mere sath
2026-09-03 13:54:42
1
ch.umar.farooq11
ch Umar farooq :
asa hi he i love mye hasband allhamdulli pahlye bhi gai thi ab phir jao gi apni Bati ko Le Kar inshallah dalivri kaliye Pakistan ai thi hasband ke Sath ab anti hoi he inshallaha jaldi dobara jaye ge bas thurye din rah gye he inshallaha Umrah kar ke phir Ghar jaye ge inshallaha Miss you so much Mari jan ❤️❤️
2026-09-03 08:13:24
2
ghazanfarali.3614
Ghazanfar bhai Muzafar Ali :
mujy b 3din ho gay pardas may aya bibi ko chord kar 🥹
2026-09-04 21:58:18
0
zojanisar
ZojaNisar🥰 :
ESA hi ha 5 month pehle mere husband bhi gaye Lekin ab isi month aa jain ge in sha Allah Meri delivery se pehle🥰
2026-09-03 13:24:46
1
aimankhalil0224
Aiman Khalil🇸🇦✈️🥺 :
right 💯🥺🥺
2026-09-03 02:20:34
1
saim.jutt6739
saim jutt :
bilkul
2026-09-03 13:27:08
1
.wesh13
. :
💯true 🥲
2026-09-04 21:40:29
0
iqra88021
No name :
yes
2026-09-04 23:26:48
0
user9666545956347
Muhammad Shafiq :
mujay to fever ho gya tha bohat zayda ak pall may Zindagi dosro kay rahmo Karam pay a jati hay
2026-09-04 14:39:25
0
mohsinraja25873
Mr's RaJPoot🫀 :
right
2026-09-04 12:42:05
0
abeehafatima9116
Abiha fatima :
han g bilkul aisa hi hai😭
2026-09-04 15:13:42
0
ali119335
Ali :
bilkul
2026-09-03 09:18:02
1
naqeebns123
Dubai walay ki jaan 🇵🇰✈️🇦🇪 :
hyeeee sai bt ha🥹🥹
2026-09-02 20:17:31
2
mohtrma9488
Hubby ki محترمہ 🎀🫰🏻 :
Mai to Kuch b explain hi nhi kr skti😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-04 16:15:21
0
To see more videos from user @myhubbyismylife4, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About