khushqismat bv Hoge wo jisy sohr Galy lgata ha jaty hoy
2026-09-03 07:32:07
2
AK47 :
kaash meri B koi wait Karne wali ho .. main to har month Pakistan Jata hon becas working with Emirates airlines at dxb
geat Emirates 🥰
2026-09-04 17:33:23
0
cute 🥰 :
miss you Jan g 🥺🥺
2026-09-04 16:40:21
0
tubashahid20 :
💯 right very difficult situation 😭😭😭
2026-09-03 14:21:24
1
ranahuzifa12345678 :
asy hi h me raat ko hi rona shuro kr deti ho k subh chly jna h aor jany se phly unky deny py sr rkh k Boht roti ho sbr nhi ata me to pagl ho jati ho unky jany k baad Boht wkt lgta h apny APko smbhlny me😢😢😢
2026-09-04 10:52:35
2
sadi mehar :
asa hi hai bohat mushkil hota hai. ALHUMDULILLAH mery husband a rahy hain. 1 sall 4 months and 13 days ka bad 🥰🥰🥰
2026-09-04 19:45:30
0
ismail hunjra :
jaty huy meri trf dekha b ni ta ,bss chly gy ...me ny bad me larai b ki to bolty h k agr tmy galy lagata to ja na pata🥺🥺🥺
2026-09-03 03:46:56
8
M afridi😎 :
Muje bht khawhish k mere husbend bahir chaly jayn🥺
2026-09-03 02:41:51
2
میں فرح :
💯ایسا ہی ہے
مجھے سانس لینا مشکل لگنے لگتا ہے میری آواز بند ہو جاتی ہے دل بھاری ہونے کی وجہ سے 😭 لیکن جانے والے چلے جاتے ہیں اور ہم سالوں گزار دیتے ان کے بغیر ان کے ساتھ گزارے گئے لمحوں کو یاد کر کر لے
اللہ تعالیٰ آسانیاں پیدا فرمائیں ہم بے بس پردیسی کی بیویوں کے لیے آلہی آمین 🤲🏻
2026-09-03 09:27:48
8
A.A.Asif butt :
Deep word
2026-09-02 18:53:35
2
uzma Mughal :
mujhy to LGA meri to Jaan hi nakal rHi ho jese samjh Nahi aarha tha Kia ho Raha he mere sath
2026-09-03 13:54:42
1
ch Umar farooq :
asa hi he i love mye hasband allhamdulli pahlye bhi gai thi ab phir jao gi apni Bati ko Le Kar inshallah dalivri kaliye Pakistan ai thi hasband ke Sath ab anti hoi he inshallaha jaldi dobara jaye ge bas thurye din rah gye he inshallaha Umrah kar ke phir Ghar jaye ge inshallaha Miss you so much Mari jan ❤️❤️
2026-09-03 08:13:24
2
Ghazanfar bhai Muzafar Ali :
mujy b 3din ho gay pardas may aya bibi ko chord kar 🥹
2026-09-04 21:58:18
0
ZojaNisar🥰 :
ESA hi ha 5 month pehle mere husband bhi gaye Lekin ab isi month aa jain ge in sha Allah Meri delivery se pehle🥰
2026-09-03 13:24:46
1
Aiman Khalil🇸🇦✈️🥺 :
right 💯🥺🥺
2026-09-03 02:20:34
1
saim jutt :
bilkul
2026-09-03 13:27:08
1
. :
💯true 🥲
2026-09-04 21:40:29
0
No name :
yes
2026-09-04 23:26:48
0
Muhammad Shafiq :
mujay to fever ho gya tha bohat zayda ak pall may Zindagi dosro kay rahmo Karam pay a jati hay
2026-09-04 14:39:25
0
Mr's RaJPoot🫀 :
right
2026-09-04 12:42:05
0
Abiha fatima :
han g bilkul aisa hi hai😭
2026-09-04 15:13:42
0
Ali :
bilkul
2026-09-03 09:18:02
1
Dubai walay ki jaan 🇵🇰✈️🇦🇪 :
hyeeee sai bt ha🥹🥹
2026-09-02 20:17:31
2
Hubby ki محترمہ 🎀🫰🏻 :
Mai to Kuch b explain hi nhi kr skti😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-04 16:15:21
0
To see more videos from user @myhubbyismylife4, please go to the Tikwm
homepage.