@mamaaisy8: Hari tu Mama cuba beberapa menu dekat Vivo Pizza dan memang lengkap satu meja! 🍕😍 Jom ajak family, partner atau kawan-kawan datang makan dekat Vivo Pizza! #VivoPizza #PizzaLovers #BakedDishes #FoodieMalaysia #JomMakan @Vivopizza Paradigmall PJ

Mama Aisy 💕
Mama Aisy 💕
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 23:28:00 GMT
534
48
32
4

Music

Download

Comments

nasuhachua26
Chuaaa :
Suka pizza kt vivo pizza
2026-09-04 00:15:37
0
ainasatina_11
Kakak Ain📌 :
sedapnya pizza.. boleh pergi nih di vivo pizza
2026-09-03 23:48:00
0
iqbal.iman5
lqbal :
murah n berbaloi sngat..portion bnyk
2026-09-03 23:30:04
0
rosidamatyahaya
Inara Mikayla :
Murah n berbaloi sngat nt blh bawa family dtg mkn sini
2026-09-03 23:35:59
0
inara_mikayla2
inara mikayla :
Sdapnya tmpat pun slesa sngat...
2026-09-03 23:38:09
0
arikhichiki
arikhichiki 🐣 :
sedapny. nmpk menarik... tmpat pun slesa
2026-09-03 23:01:10
0
yayangteha
𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖆𝖑 𝕱 :
Murahnya, besar pula tu, puas hati
2026-09-03 23:13:17
0
cikidautsstore
hazirah :
terliur. kena singgah jap lg 🤣
2026-09-03 23:20:58
0
fatihahtihah22
Nur Fatihah Binti Mohd Zamry :
Ishh sdp je tgk, tp tk leh tgk je ni, kene turun nmpknye ni😂
2026-09-03 22:04:13
0
aqzai96
aqzai96 :
mmg sedap vivo pizza ni , fav
2026-09-03 23:04:18
0
wani.aminuddin
Wanie 전정국💜 :
nampak menarik jugak tgk ma makan. pilihan menu yg ada pon banyak jugak.
2026-09-03 22:01:32
0
mas2_rina
Rina Aziz :
sdp ni melantak lama x mkn
2026-09-03 23:40:16
0
zrlikhwnn
zrlikhwnn :
Lama tak makan kat sini pasta dia sedap😭
2026-09-03 22:53:49
0
mdmitaitma
mdmitaitma :
Menyelerakan menu, tempat pun menarik nanti boleh singgah bawa family tq Sharing ma 😍
2026-09-03 20:57:34
0
nurul.asma.nudar
Nurul Asma Nudar :
Wah sedapnya menu pizz sini...boleh try nanti 😍
2026-09-03 21:30:23
0
artininorsini_
تيني🕊️🫀 :
sedapnyaa menu..nnti bole singgah sini..
2026-09-03 18:42:18
0
anne_osman111
anne_osman :
dh lama xmkn vivo pizza. nk try nt
2026-09-03 18:20:48
0
siti_syafiah
Siti Syafiah S :
Sedapnya menu.. Tempat pun cantik
2026-09-03 02:55:09
0
kitkat_nelfei
KitKat Nelfei :
Favourite Nell juga bah makan kat vivo Pizza! Kena repeat ni…
2026-09-04 00:43:25
0
bunga.lyla
bunga lyla :
🤤🤤.. sedap nye terliur
2026-09-03 17:27:44
0
syediera11
syediera🤍 :
Nmpk menyelerakan la..harga pon mmg mesra poket..boleh singgah nanti😋
2026-09-03 17:03:28
0
irdina_2220
irdina :
sedapnya menu² kat sini...harga pun murah je, boleh la ajak family datang sini nanti
2026-09-03 16:58:36
0
hanshanis
Hanshanis :
wah menarik promo. semua nampak sedap lah
2026-09-03 16:51:51
0
are_fazira
Are_fazira :
nampak sedap, nak kena datang cuba ni
2026-09-03 16:49:57
0
lyndajamali7893
Nurul Aslinda Jamali :
sedap nya maaa pizA nya. best juga menu yg lain. makan panas2 laju habis
2026-09-03 04:48:05
0
To see more videos from user @mamaaisy8, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About