@kajol_stha95: विदेशमा बस्नुहुने नेपाली दाजुभाइ तथा दिदीबहिनीहरूका लागि उपयोगी जानकारी। 🌍🇳🇵 Mobile Banking सम्बन्धी समस्या वा जिज्ञासा छ भने यो भिडियो हेर्नुहोस्। 📱❤️ आफ्ना आफन्तसम्म पनि share गरिदिनुहोला। 🙏 #MobileBanking #NepaliAbroad #BankingTips #DigitalBanking #Nepal
maile bakaida vanerw mero otp + banking karobar email ma pani aaune garaidinu mobile ma already thiyo ma bides jadaixu vanerw form pani vare ok pani vayo bank karmachari batw ..2/4 din email ma aayo pani ...but bides aaypaxi otp matra aaux..transaction ke kati vayo email ma aaudain kin hola ma'am🙏
2026-09-03 07:10:18
0
adhikari m@dan- 🇳🇵 :
block vako xa k garney hola madam
2026-09-03 10:12:05
0
Panchhi🕊️✅ :
mero mobile banking kholda rakheko number ahile chaldainw .yasma k garnw sakinxa hola
2026-09-03 07:50:29
0
Ros..n magar ❤️🇰🇷🕉️🥀 :
new form vanera internationl numer use garera hunx
2026-09-03 11:23:09
0
bikash780🇳🇵🇪🇺 :
namber ta kamxina email chi best ho hai
2026-09-03 08:02:50
0
Mr:Bohara🤞 :
new mobile maa pani khulxa but ph number hunuparxa
2026-09-02 23:24:24
1
Nitesh jung karki :
Good job
2026-09-03 01:10:32
0
KRISHNA KAFLE kpk :
Bina email ko 4 sal bahyo malesiya ma chalekai x Prabhu bank ko
2026-09-02 21:10:20
0
88🇳🇵🇳🇵🇹🇩🇹🇩🇹🇩 :
Mero phn nmbr rw Gmail xaina ac ma vako
rw maile kasari mobail banking active garna sakinxa ?
2026-09-02 21:00:09
0
घनश्याम GHIMIRE🇳🇵 :
. मेम्बर एसआइपी गर्न चाहन्छु तर कसरी गर्ने हो म अहिले विदेशमा छु। यो मोबाइलबाटै हुन्छ कि हुँदैन एसआइपी गर्नलाई के छ यसको पनि भन्दिनुहोस् न।
2026-09-02 18:17:44
1
🦀🦀Hee+mal🦀🦀🦀 :
otp audain khas k karan le ho hjr
2026-09-03 06:06:39
0
nabin Adhikari2584 :
kehi hudin sundainan
2026-09-03 06:11:56
0
RAJESH (DUKHI) :
सल्लाह भन्दा नि स्माइल राम्रो छ
2026-09-03 05:19:54
0
🙏🕉️B.Narayan Syangbo🇳🇵 :
सबै भन्दा राम्रो कुरात नेपाल बैक एसोसिएसनले यो व्यक्तिको mobile banking को odb. code व्यक्तिको email मार्फत उपलब्ध गराई दिने system लागू गरि दिय देखिन धेरै राम्रो हुन्थ्यो !
2026-09-03 05:18:45
0
Ridaya magar ♥️♥️🇳🇵🇳🇵🇳🇵 :
मेरो प्रभु बैंक लिमिटेडको मोबाइल बैंकङ खाता छ तर त्यसको मैले translation pin बिर्सियो अब नेपालमा चलाइरहेको सिम पनि चल्दैन इमेल आइडी पनि छैन अब त्यो ट्रान्सलेसन पिन कसरी चेन्ज गर्न सकिन्छ प्लिज बताइदिनुस् न। 🙏🙏🙏🙏
2026-09-03 12:27:52
0
ram :
मोबाइल बैंकिङ को डेट चाहिँ सकिदैन नि कि यटियम जस्तै हो
2026-09-03 03:59:37
0
bikramgurung🇳🇵❤️🇸🇦 :
मेरो ब्ल्क भयको छ एप र मैले पैसा चाहिँ त्यही बैक मा हालिराखेको छु केही फरक पर्छ या पर्दैन र के बिदेश बाटै बल्क भयको बैकिङ्ग एप खोल्न मिल्छ ?
2026-09-03 06:51:51
0
Shankar chhetri :
म विदेशमा छु मोबाइल बैंकिङ चलाइरहेको छु। तर नेपालको सिम बन्द भो ओटिपी आउँदैन। kyc अपडेट कसरी गराउने भन्दिनु न। अपडेट नगराए खाता बन्द हुने हो र
2026-09-03 05:04:13
0
🥺 :
2026-09-02 18:11:46
0
surajsyangtan66 :
म बिदेशमै बसेर पनि मोबाइल बैंकिङ चलाईरहेको छु तर आफ्नो इमेल जिमेल रजिष्टर गर्नु पर्छ ओटिबि कोड सबै इमेलमा आउछ,
2026-09-03 13:44:56
0
🙏ムひ尺ひ刀ム🇬🇧 :
kati ramro musakn ho tapai ko.😁
2026-09-03 09:09:01
0
Rinamsa :
ma act change garna chahanxu k garnu parla hjr
2026-09-03 13:38:07
0
𝒯𝒽𝒶𝓅𝒶_𝓂𝑔𝓇🇳🇵🇰🇷 :
Namaste mam🙏🏻 ma out of country bata mero remittances account ma smart digital banking kholeko thiye ahile smart banking nepalma close vayore ahile maile remittance garxu but poisa gayoki nai herna milexoina mobile banking kholna k garna parxa hola ?
2026-09-03 03:53:55
0
🅳🆁🅴🅰🅼 🫰♥️ 🆂🅰🅽🅰 :
@🅳🆁🅴🅰🅼 🫰♥️🆂🅰🅽🅰:ma'am hal ma KSA xu .mero rbb mobile banking KO transaction pin Sahi xa tarw poisa transfer Garda invalid vanx kasari garne .change Garda poni hudain . plz 🙏 reply video ma'am
2026-09-03 02:21:35
0
Anish Dawadi🫶🥰 :
Kai ni dekhaudaina kasari update garni ho tani sister
2026-09-03 04:43:15
0
To see more videos from user @kajol_stha95, please go to the Tikwm
homepage.