@natashairfan1245:

Natasha Irfan
Natasha Irfan
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 18:25:35 GMT
138022
1454
43
1805

Music

Download

Comments

zainab.noor609
Zainab noor :
pahle bhi yah video Dekhi Thi mujhe nahin Pasand aaya maine kabhi Nahin liya aaj tak aisa
2026-09-03 11:45:13
0
nosheen1401
nosheen1401 :
muje tu ye kabi acha nhi laga
2026-09-03 04:42:06
13
user3677233714781
user3677233714781 :
main is trha ka Koch b nhi liya
2026-09-03 03:51:11
19
irhaa638
irhaa. :
esa to mery pas b ha
2026-09-03 01:49:45
6
sanasadaf02
ABDUL RAFFEY :
its flower shape ok
2026-09-03 11:07:56
0
reeha572
Rubz :
har cheez ko difficult nhi bananty zarori k har cheez Cross ka nishan hi ho
2026-09-03 10:29:35
2
shumailazubair37
shumailazubair37 :
Allah ka shukar ha many aj tak yeh nahi kiye
2026-09-03 13:33:14
0
iqrashahzadi570
Zainab 💓♈ :
ESA to mughy b mere cazn ny gift kea h
2026-09-03 02:10:42
2
itsss_mee35
😍😍 :
asy to hum hands pr mhndi b lgti hen flower bNa kr
2026-09-03 02:18:12
2
mrs.jutti11
Cute juttiiiii🥰🥰 :
mujhy is ka pta to nh tha lekn ye design pehle din se hi pasand nh hy
2026-09-03 06:16:44
3
amnashazdiuae
Amna shahzdi UAE🇦🇪🇦🇪🇦🇪❤ :
samjao ya kia ha
2026-09-03 01:52:40
2
aheerkiheer
HEER :
shukar h m ny ni Liya
2026-09-03 07:05:38
2
maniamehak_89
🦋Mania mehak🥂 :
Ma hijab krti kahi b jna ho shdi etc ma jewellery leti e nhi jb hijab krna tw phni jye gi nhi faida leny ka pasy zaya krny wali bat ha or churiyan mery ps Hain wo Dil kia phn ki wrna wo b nhi
2026-09-03 05:48:28
2
naad9318
Naad :
ye bus aik shape hai, ye wo shape hai jo hamare gharon m bhi use hoti thi purani buildings m bhi ventilation k liye use hoti thi...so bara masla na banaein ise
2026-09-03 11:11:10
0
zunisharajpoot7
sk :
ye kiya he?
2026-09-03 06:28:48
1
meeladraza58
Meelad :
ye kya hai?
2026-09-03 03:39:35
1
chuitakkan
chui🫀Takkan🫰 :
mne b ni li
2026-09-03 06:41:29
0
noorhala1
Hala :
Ji sehi keh rehe hen ap mera Boht zyada dil tha bracelet lu lekin jb se pta chla h me ne Toba kr li hzar dfa nzron se guzrta h lekin ni liya Alhamdulillah
2026-09-03 02:12:08
6
gill.564gill.564
gill567 :
ma na NI Lia sukar ha Kuda ka 🥰
2026-09-03 06:49:57
0
queenofislam975
✨⚡️queen of Islam 💫😍♥️ :
Meiny bhi nahi liya AlhumdulilAllah is tarha koi
2026-09-03 07:00:55
0
biya.khan841
biya khan :
ye to waqi aesa hi h Allah maf kre 🤲🥺
2026-09-03 13:35:19
0
mrsfaryad8
Mano💫❤ :
ESA Koch b ni Yale just afwa hai or Jo jolirey ka design hai wo 4ptio Wala hai na k ksi charch sy milta jolta
2026-09-03 07:01:03
0
falaj14
swq :
design say Kya ho jata hy😏
2026-09-03 10:03:16
0
zh.an74
Zاh مAn💞 :
alhamdullilah AJ tk a c koi b jewelry use ni ki meny😏
2026-09-03 05:57:54
0
To see more videos from user @natashairfan1245, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About