@ray.mansab.ijaz: بریکنگ نیوز! عدالت میں گرمیوں کی چھٹیوں کے بعد سب سے زیادہ دائر ہونے والے کیسز خلع کے کیسز ہیں ##breakingnews🔥 #foryour #viral #lawyer #fyp
joint family system na ho to talaq Kam ho jay gi bhht
2026-09-03 06:12:17
76
❀⊱ 𝓜𝓪𝓱𝓲 𝓡𝓪𝓳𝓹𝓸𝓸𝓽 ⊰❀ :
jb lrkiya right mangy apny tb jhgry hty.
2026-09-03 05:59:38
4
masooma raza :
mard mbl py dusri larkia sy lagy rehty or bivio bachon ki tarf tavajo ni dety
2026-09-02 20:20:16
350
ماں کی جان 😘👑 :
jab admi zulm ki had karega to ye hi Hoga
Mera husband out of country hai ab milne anay ka keh raha hai Meri mom dar Rahi Hain qk usko panic or anxiety attack atay Hain yahan pe pregnancy main bhi rozana behs larayi sirf 4months hue shadi ko
narcissist insan larki ki life hell bana deta hai😭😭 aise logo ko na aah lagti hai na bad Dua
pls Dua karden sab mere Haq main
ab keh raha hai Ghar m nahi aaunga hotel m hi sahi mil lo mujhe dar hai Mera bhi bura na kare wo qk he doesn't want child 😭
2026-09-03 06:33:21
4
ashi :
80% laryiii lrky ka ghr waly dalty ha main biwi ma
2026-09-03 03:53:25
132
ayeshasha032 :
Q k lrkio me itni sense a gae hai k un k rights kya hain lkin inlaws aur husbands abi b purani soch k sth lrkio ko rkhty hain jesy says k khud k sth hua wo us ka badla apni bahu sy lyti hai aur husband b biwi ko yhe khta hai k jesy myri maa ny sb glt batyn brdasht ki hain tum b kro
2026-09-03 04:32:03
33
🌹SaniA RaHeeL🌹 :
Masla zyda kuch nhi Hum Muslims m bardasht khatm ho gae h Lalch a gya.. 🥺
2026-09-03 06:08:41
4
u®3§hw@>>>> :
Reason joint family ya dusri orat
2026-09-03 06:51:31
2
💫💫 :
Sirf or Sirf joint family ki waja sy
2026-09-03 05:09:25
43
𝄟≛⃝𝐁𝐈𝐍𝐓_𝐄_𝐇𝐀𝐖𝐀𝄟≛⃝🎀 :
joint family sb sy bari wajha ha
2026-09-03 05:08:38
15
Rooh ka Yaram❣️ :
hasband wife ki life ko mazaq banaya h howa h jab rehna ni hota Bardasht ni hota to krte hi q ho
2026-09-03 02:02:30
51
Waleed Akhtar. :
jo larkyan keh rhi hain joint family system na ho unko bolo apni bhabhyon ko b alag ghr bana k dain
2026-09-03 07:02:39
9
Guria :
Joint family system ko khtm krna chiye
2026-09-03 06:38:33
16
kحamoش🍂 :
mera b yhi case ha
2026-09-03 03:24:57
1
SIGMA NOOBS :
Dill to mera be krta h alg hony ko...pr mera 1 ghlat qadm bachon ki zindgi khrab kr dy ga...is liy phir chup ho jati hon...husband theek nhi h
2026-09-03 04:23:46
10
Princess ch :
bas kia kry phr lrhkia un k pas or koi hal reh b nai gya
2026-09-03 05:48:40
6
محفلِ_سخن :
common reasons kiya hain?
2026-09-03 05:55:27
0
Huma :
joint family system is SB ki waja h
2026-09-03 07:02:29
2
Asif Khan1 :
عدم برداشت اور آزادی کی خواہش، کوئی پوچھے نہ ، کوئی روکے نہ کوئی ٹوکے نہ۔
2026-09-03 02:51:40
14
ashi :
Waja susrali nizam ha sara boj ake lrki pa dal diea jata ha ghr bachy sab usi na dekhna ha or phir sab kuch krwny ka bad he usy skoon sy ni rehny dety dondh ka galtiea niklty ha. Jo hal chal raha ha next any wali generation shdi he ni krna chahti
2026-09-03 03:52:50
13
kanwal 804 :
jis m aik case mera b hoga 😭
2026-09-03 02:57:42
19
missi khan :
check kren..mrd Kitna sta rhy
2026-09-02 19:52:59
66
اِق٘رَأ :
grmi ki chuttiyu m sth rehna brdasht sy bhr😂😂
2026-09-03 03:47:56
10
Antal Hayat :
jis me se aik case Mera h 😭
2026-09-03 00:13:56
46
Abdul Basit Hameed Chaudhary :
Abhi to wo time ana hy k new generation shadi he nai kray g full European culture ho ga bs thora w8
2026-09-02 21:16:31
57
To see more videos from user @ray.mansab.ijaz, please go to the Tikwm
homepage.