Aoa sir meri dil say dua hai allah pak apko hamesha kamyabi say nawaze ameen allah apko apko nazre bad say bachay ameen ❤️
2026-09-03 22:31:47
1
M Asif :
100usd ka course free me join kia aj 3day class mokamil aur maza aya dil say sir ka samjhnay ka andaz bohat ala.
Love you sir g....
2026-09-02 20:15:14
5
Muhammad Rashid :
Today class is about candles patters And time zone Ajj bhut kuch seka Sir sey
2026-09-02 19:54:07
5
Sidra Fahad :
3rd session alhumdulillah was very amazing ..candle stick pattern itni asani se samjha mashallah...sir zameers teaching is very interesting
2026-09-03 04:35:29
2
AsmatSherani :
❤️MA SHA ALLAH.❤️3rd Session aj ka complete hogaya sir ny aj bhi bohot acha Samjhaya hai sir me apka Dil SE shukriya ada karta Hun ap jesa koi nhi sikha Sakta
Alhamdulillah level Day 3 class completed with full of market structure knowledge,
bundle of thanks sir
2026-09-02 19:26:48
3
MALIK ZUBAIR AZIZ AWAN :
love you sir
2026-09-02 19:33:23
1
Kharal 232 :
@Muhammad Afzal:.❤️MA SHA ALLAH.❤️3rd Session aj ka complete hogaya sir ny aj bhi bohot acha Samjhaya hai sir me apka Dil SE shukriya ada karta Hun ap jesa koi nhi sikha Sakta
2026-09-02 20:05:55
3
Muhammad Afzal :
.❤️MA SHA ALLAH.❤️3rd Session aj ka complete hogaya sir ny aj bhi bohot acha Samjhaya hai sir me apka Dil SE shukriya ada karta Hun ap jesa koi nhi sikha Sakta
2026-09-02 19:17:17
1
Awaisii🖤 :
Alhamdulillah level Day 3 class completed with full of market structure knowledge,
10/10
2026-09-02 19:19:01
1
MughalG :
today is best info
2026-09-02 19:20:26
1
ahmad butt :
level tha aj ki class ka sir din ba din great sir
2026-09-02 19:55:52
1
7s beauty,art & stitching tips :
great sir class bht achi Rahi aj ki
2026-09-02 21:05:06
1
Jaam Wasim :
We are learning alot in your mentorship
2026-09-02 19:37:45
1
Bilal Ghaffar Jutt :
waiting for second part
2026-09-02 21:15:06
1
CHANNA TAYYAB :
really informative
2026-09-02 19:19:51
1
Javeed Iqbal :
today class is very infomatic
2026-09-02 20:20:07
1
Khalid Mallik :
ok boss
2026-09-02 19:07:00
1
Malik Usama :
good Sir je
2026-09-02 19:23:53
1
مغل40آلہ❤️❤️ :
Alhamdulillah level Day 3 class completed with full of market structure knowledge,thanks sir Zameer🥰
2026-09-02 19:17:02
1
Voice Behind Mask :
mashallah AJ 3rd cals free of cost bht achi Rahi sir zameer ne smjhaiya
2026-09-02 19:27:36
1
Adil :
aj 02-09-26 ki class bhi bohat achi the. thanks sir
2026-09-02 20:54:41
1
General 🙌 :
Sir today class was really great regarding brokers, candle, time of sessions and best timing to get entry stay blessed sir. Waseem sujad shah
2026-09-02 20:07:13
1
it's-baydi :
Mashallah qj 3 sessions complete hua sir bhot Acha paria hy maza a gia hy love you sir g
2026-09-02 19:22:19
1
Mr,Ayan :
sir apka Lahore wla office kitny bjy open hota or close
2026-09-02 19:04:07
1
ch.bilalsaeed88 :
Behtareen session today as well
2026-09-02 19:30:47
1
To see more videos from user @mrzero24k, please go to the Tikwm
homepage.