@as.power.solar.so: BMS Communication Explained, Fix Your BMS Link Fast #lithiumbattery #bmscommunication #canbus #uart #creatorsearchinsights@Sky Solar @Alladin store @Waqas Khaleeq @Osama Younas @Faisal Zaheer @goodwe @Electric ⚡ info
bhai jan simple baat hai bettrey or inverter k user manual mai bms ki pin ki diagrams hoti hain dono pe agar installer professional ho to wo kar sakta hai🥰🥰
2026-09-03 17:23:48
2
MAحER GHANi آرائیں :
can you share your whatsapp bro
2026-09-03 14:57:05
0
fuzailmuhammad :
bhai hmary Ghar ki Roz koi na koi chez khrb ho rhi hy
plz help kryn
2026-09-03 18:32:01
2
Naveed Ahmed :
bms sub ok kar laty ha 🥰
2026-09-03 08:05:36
1
Tahir Ch :
to ap ny in ki data sheet dakhni thi phly
2026-09-03 19:23:25
2
Babar Jaan :
ACHA concrete check krny waly inverter ka bta rahy Hain😂😂😂
ye Pakistan hy kuch Bhi ho Sakta hy
2026-09-03 09:27:37
2
shahid@MS :
جناب آپ نے بہت اچھی معلومات شئیر کی ہیں اور علم بانٹنا صدقہ جاریہ ہے جتنے بھی انسٹالر بھائی ہیں میرے خیال میں ہم سب ایک فیملی ہیں آپ علم بانٹ رہے ہیں تو بہت سارے دوست اس سے فائدہ اٹھائیں گے مگر ہو سکتا ہے آپ کے نان پی ٹی اے اور پکی پکائی والی بات سے کسی کی دل آزاری بھی ہو اس لئے محبت بھرے الفاظ استعمال کیا کریں اللہ پاک آپ کے اور ہم سب کے ولم میں برکت عطا فرمائے آمین
2026-09-03 20:00:29
2
ALLAH TAWAKAL HARDWARE JHELUM :
Mne 2 month pehle Sunlife 4kw inverter Leya hai
jis ka 1st day c 32error hai
kya masla ho skta hai
our kase solve ho ga ....
2026-09-03 09:46:20
1
❤Ghulam abbas❤ :
بھت بھت شکریہ سر
2026-09-03 19:12:50
2
lahori ghunda :
bahi protocol konsa select kia
2026-09-03 16:34:16
2
Hadi :
apna number dede what's app
2026-09-03 06:30:51
2
Rocky :
4kw solar max orion or lithium battery hai fronus ki BMS cable bta do
2026-09-03 05:17:10
1
SUNPICK ENERGY SOLUTIONS :
Bhai fidus ki 5kw ki bettry he or invert r yahi Wala he .us ki b communication Bata Dena
2026-09-03 03:10:38
2
Rays Khan :
bhai g pehle max power ka inverter muje de do
2026-09-03 06:38:19
1
Mian Shabir.Arain🇵🇰 :
asan nahi he bms ka kam
2026-09-03 07:40:22
1
Sohail Aslam :
ha ha ha
2026-09-02 20:56:40
1
Hadi :
bhai max power 12kw inverter air famlink batry 5kw ki bms btade plz
2026-09-03 06:30:30
1
shan solar :
2026-09-03 14:49:10
1
? smart Pakistan🇵🇰 :
2026-09-03 12:44:59
1
Muhammad Bilal :
good
2026-09-03 16:32:21
2
Osama Younas :
great brother
2026-09-03 21:10:13
0
zafariqbal9690 :
knox da panga ku lya sida sida dyness
2026-09-03 16:44:36
2
Faheem 🌚 :
bhtt dafaa kr lii hui haii or time hmra to 10 mint nii lgyy thyy 🤦♂️😅
2026-09-03 05:39:57
1
Mian :
fidus 16kwh ip65 ko knox krypton pv 8000 k bsr communication py video bnna dain k kysy hogi
2026-09-03 04:18:44
0
To see more videos from user @as.power.solar.so, please go to the Tikwm
homepage.