Meri same yaii situation hai..jubse Meri beti hoii Mai Quran paak nahi parh pai na saii SE namaz parh skti..kabhi sunnat reh jaati kabhi nafal..
2026-09-03 15:28:47
14
kinzasaher448 :
save option plz
2026-09-03 16:48:08
1
Zaibi :
right bhai jan esaaa hi he mery sath bh 🥺
2026-09-03 16:14:59
1
Muskan khan :
mujhy skoon mil gya ha apki batian sun kr
2026-09-03 17:57:22
1
💖مشکل سفر کا غم ہی نہی ہے❣️ :
save options
2026-09-03 17:29:03
2
Hina :
thank you so much for this video seriously me bht preshan thi is baat sy k me Sahi trah sy sukoon sy namaz nhi prh pati hun dua nhi Mang paati yeh video dekh k sil ko tassali ho gyi 🥰🥰
2026-09-03 16:53:37
3
Naji :
susral wly jeeny ni dhyty mera beta abi 2 month ka hai chila b akli ny guzra koi ni tha sth dhny ko ghr b smbla sirf 2 ghnty neend li or abi tk sirf 2 sy 3 ghnty tk neend hoti hai phir khyty sri oraty krti hai asy tum anoki ho duniya mai 💔
2026-09-03 20:46:17
3
Memona Javed :
Meri Beti Special h 5 Saal se aise hi uski Khidmat me guzr rhe hn
Allah ki Ibadat na ho pane pr Dil b Dukhta h
phir lgta h Yeh b Allah ki di hoi niamt h Isko hr pal Maa ki Zrort h
2026-09-03 17:18:39
8
s arshad :
mujhe namaz parne main masla ho Raha hai 4 month hongay hain baby KO main ne namaz nahi parai koie plz mujhe guide karay k main kase namaz paru
2026-09-03 15:35:47
8
Mrs Umair❤️ :
jane kyun meri ankho mai aasu agye shayad is motivation ki zarorat thi mujhe har taraf se apne liye negative sunne k bd yeh sunne ko mila aaj
2026-09-03 19:02:34
5
user8061238325680 :
thank you Bhai hmen motivate krny k liy
2026-09-03 11:37:40
9
$îđ Ĝîĺâňî :
mere pas 2 autistic bachy hai sakoon sy ibadat kia khana khany dy to bre bat hai
2026-09-03 13:48:30
5
Arham Hammad :
asa hi huta h pr Kia kree alla inko Zindagi da
2026-09-03 04:03:09
11
ج🕊️ :
ankh ma ansO h mery kiuk ye tasali mery liye kafi h 😭😭
I love you Allah g 😭
2026-09-03 21:15:23
5
Book :
alhamdulilah ❤️
2026-09-03 15:53:28
4
ummezahra :
dunia men phr b koi nai smjh sakta maa ki is feeling ka.....koi help krna nai chahta...aksar khud apny aap sy b chir hony lagti hy apna hal dykh k.. bchon ko dykhty dykhty maaen apna hal ignore krti rehti hyn
2026-09-03 22:11:00
2
Shaista Nawaz :
right
2026-09-03 15:26:32
5
Queen Of hearts 💖💖 :
Subhanallah 🥰🥰 mashallah 🤗🤗🤗
2026-09-03 16:59:52
5
Afshan Kamran :
subhan
2026-09-03 17:52:12
2
sohaa khan :
pehli bar ksi ny ye baat samjhi or usper tafseel se byaan kia...thanks GoD
2026-09-03 17:24:29
2
Dua Fatima :
Dil ko tasali mili sun k 🥰
2026-09-03 22:24:14
1
Muhammad_Ahmad✨ :
mery sath bhi ESA hi Hy phr lgta Hy hm pta ni namaz qubool bhi hui k ni
2026-09-03 17:39:58
3
sidra tehseen :
shukr alhamdulillah ksi ne to samjha hum maaon ko
2026-09-03 17:38:25
5
Aniee ❤️🩹 :
😭 Mera Rub bara Raheem o Kareem hai qurban Meri Jan us Rub ki rah my
2026-09-03 16:10:36
4
To see more videos from user @1423naseeb, please go to the Tikwm
homepage.