@shafiquecute_official: Sekarang ni, salah satu pump susu yang selalu mummy guna ialah Malish Evoo Wearable Pump ni. Memang mudah & ringan digunakan sebab ada Bionic Suction Technology yang memberikan pengalaman pumping lebih selesa, especially untuk mommies yang ada sensitive nipples. Bukan itu sahaja, ada banyak funsgi-fungsi lain yang memudahkan urusan seorang ibu. Tugas ayah pun mudah untuk pasang & cuci pump ni. #shafiquecute_official #trending #viral #familycute #EBM