@shafiquecute_official: Sekarang ni, salah satu pump susu yang selalu mummy guna ialah Malish Evoo Wearable Pump ni. Memang mudah & ringan digunakan sebab ada Bionic Suction Technology yang memberikan pengalaman pumping lebih selesa, especially untuk mommies yang ada sensitive nipples. Bukan itu sahaja, ada banyak funsgi-fungsi lain yang memudahkan urusan seorang ibu. Tugas ayah pun mudah untuk pasang & cuci pump ni. #shafiquecute_official #trending #viral #familycute #EBM

Mohd Shafiq
Mohd Shafiq
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 23:08:49 GMT
9725
175
2
8

Music

Download

Comments

anz7852
anz78 :
kuat tak bunyiknye?
2026-09-03 08:53:29
0
wkiman3
nrsaizuani🇵🇸 :
Rezekinya dpt susu meriah mcm tu
2026-09-03 04:22:04
0
To see more videos from user @shafiquecute_official, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About