Pergi eco shop dengan bergaya, parking depan kedai. Kalau staff ckp tak boleh, ckp balik "Eh hello, saya pencarum kwsp, automatiknya kita owner bersama"
2026-09-03 01:49:10
2638
Noah :
Giliran PAS bakal perintah Malaysia 🇲🇾
2026-09-03 00:32:18
490
Alep Chan Abd. :
camtu je duit rakyat invest kat puak2 dia...untunglaaa makin kaya puak2 tuu
2026-09-03 01:59:30
644
Alamyyy_Dessert :
Kenapa KWSP xsupport mydin dan Business AlBukhari.
GISB pon mereka hancurkan
2026-09-03 05:11:51
383
maggiketam :
sakau cara madani...
2026-09-03 03:07:53
159
MrMioxz :
So secara indirectly kita (yang ada KWSP) adalah pemilik Eco Shop
2026-09-03 05:42:09
517
Shaiful :
Eco shop ni kena buka lot eco food court/kedai makan di sebelahnya. sebab, kalau bini kami lama memilih nak beli barang dalam eco shop tu, kami para suami boleh la duduk kat gerai, minum kopi, makan mi ke, roti canai ke, sambil menunggu bini-bini & anak selesai membeli.
2026-09-03 01:00:26
754
𝓩𝓗 :
Jgn kata kena scam pulak nanti 🤣
2026-09-03 01:01:37
33
sitiaisyah :
saham sana saham sini..bila minta duit x bagi..sakau sampai habis
2026-09-03 01:47:58
45
m4rliq :
eco shop 🚀
2026-09-03 13:46:15
2
sepit kuning :
eco holding😁😁😁😁
2026-09-04 23:40:27
1
Az_86 :
boleh start sdh kempen beli di eco shop supaya kwsp untung besar.
2026-09-03 22:14:55
12
NZ.DUDUH :
eco kita punya guy's
2026-09-03 13:57:27
2
Sangkalai Angler :
bijak sangat lah kan wang kita jadi modal utk beli saham...
2026-09-03 01:43:38
6
LONG_BHU_SAM_JIE :
nk tnye nuar ap citer KWAP...nk ttp cerita bkk isu tabung haji....x lm dh melingkop la PHancing
2026-09-04 04:13:41
5
zickkks :
So ape yg najib buat dlu wujudkan kedai 1 Malaysia adlh stu lngkah bijak
2026-09-03 08:22:16
10
446zaljer :
10k One off
2026-09-03 13:52:10
2
abg_$$ :
komen netizen tak suka duit dilaburkan, mereka nak duit duduk diam situ, tau tau nak dividen besar. speechless.
2026-09-03 02:32:25
22
ZALINA KHATIM :
Kalau pergi eco shop tak penuh 3 bakul selagi tu tak balik
2026-09-03 15:40:47
5
CREEPER CREATIVE :
Habisla kwsp
2026-09-03 03:01:13
5
SYIRUL 🌐 :
so eco shop aku punya lah jugak kan? dia pakai duit aku dalam kwsp
2026-09-03 01:33:05
32
Putera :
aku ada la CEO eco-shop..
tgk kedai Eco SKG mcm hidup m4t1 tak mahu je😂🤣😅
2026-09-03 02:47:15
8
Kanda Rayyan :
KWSP xnk bayar KWSP kite,kite Ambik barang kt eco
2026-09-05 03:25:44
8
Tunku Kudin :
tudia duit Kita depa buat modal pusing2..rakyat X Kaya...tapi org yg guna duit Kita buat modal lebih Kaya Dr firaun...🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2026-09-03 02:27:22
77
Springonion :
bab ni, aku stuju.. sb, nmpk la juga performance eco shop tu.. dia jual brg pn lebih murah dr hrga koperasi. dsbbkn murah, aliran kewangan tu sntiasa ada sb ada demand drpd rakyat.
2026-09-03 08:00:44
5
To see more videos from user @501awani, please go to the Tikwm
homepage.