@501awani: KWSP kini memiliki 5.144 peratus kepentingan dalam Eco-Shop Marketing menerusi pegangan 296.16 juta saham biasa. #AWANInews

🇲🇾Astro AWANI🇲🇾
🇲🇾Astro AWANI🇲🇾
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 23:57:25 GMT
704374
29011
1155
6155

Music

Download

Comments

tulipschateau
BeyJardin :
Pergi eco shop dengan bergaya, parking depan kedai. Kalau staff ckp tak boleh, ckp balik "Eh hello, saya pencarum kwsp, automatiknya kita owner bersama"
2026-09-03 01:49:10
2638
noahsatu
Noah :
Giliran PAS bakal perintah Malaysia 🇲🇾
2026-09-03 00:32:18
490
mhgrehqdv0e
Alep Chan Abd. :
camtu je duit rakyat invest kat puak2 dia...untunglaaa makin kaya puak2 tuu
2026-09-03 01:59:30
644
alamyyy1
Alamyyy_Dessert :
Kenapa KWSP xsupport mydin dan Business AlBukhari. GISB pon mereka hancurkan
2026-09-03 05:11:51
383
ketam_ketam
maggiketam :
sakau cara madani...
2026-09-03 03:07:53
159
mrmioxz
MrMioxz :
So secara indirectly kita (yang ada KWSP) adalah pemilik Eco Shop
2026-09-03 05:42:09
517
sh4iful4zrye_83
Shaiful :
Eco shop ni kena buka lot eco food court/kedai makan di sebelahnya. sebab, kalau bini kami lama memilih nak beli barang dalam eco shop tu, kami para suami boleh la duduk kat gerai, minum kopi, makan mi ke, roti canai ke, sambil menunggu bini-bini & anak selesai membeli.
2026-09-03 01:00:26
754
z_dz89
𝓩𝓗 :
Jgn kata kena scam pulak nanti 🤣
2026-09-03 01:01:37
33
sitiaisyah_947
sitiaisyah :
saham sana saham sini..bila minta duit x bagi..sakau sampai habis
2026-09-03 01:47:58
45
m4rliq
m4rliq :
eco shop 🚀
2026-09-03 13:46:15
2
sepit.kuning6
sepit kuning :
eco holding😁😁😁😁
2026-09-04 23:40:27
1
azmimatli
Az_86 :
boleh start sdh kempen beli di eco shop supaya kwsp untung besar.
2026-09-03 22:14:55
12
norn42r1
NZ.DUDUH :
eco kita punya guy's
2026-09-03 13:57:27
2
sangkalai.angler
Sangkalai Angler :
bijak sangat lah kan wang kita jadi modal utk beli saham...
2026-09-03 01:43:38
6
long_bhu_sam_jie
LONG_BHU_SAM_JIE :
nk tnye nuar ap citer KWAP...nk ttp cerita bkk isu tabung haji....x lm dh melingkop la PHancing
2026-09-04 04:13:41
5
zickkks0
zickkks :
So ape yg najib buat dlu wujudkan kedai 1 Malaysia adlh stu lngkah bijak
2026-09-03 08:22:16
10
446zaljer
446zaljer :
10k One off
2026-09-03 13:52:10
2
abg_2981
abg_$$ :
komen netizen tak suka duit dilaburkan, mereka nak duit duduk diam situ, tau tau nak dividen besar. speechless.
2026-09-03 02:32:25
22
zalinakhatim
ZALINA KHATIM :
Kalau pergi eco shop tak penuh 3 bakul selagi tu tak balik
2026-09-03 15:40:47
5
creepercreative
CREEPER CREATIVE :
Habisla kwsp
2026-09-03 03:01:13
5
syirulsyafiq
SYIRUL 🌐 :
so eco shop aku punya lah jugak kan? dia pakai duit aku dalam kwsp
2026-09-03 01:33:05
32
putera453
Putera :
aku ada la CEO eco-shop.. tgk kedai Eco SKG mcm hidup m4t1 tak mahu je😂🤣😅
2026-09-03 02:47:15
8
kanda.rayyan
Kanda Rayyan :
KWSP xnk bayar KWSP kite,kite Ambik barang kt eco
2026-09-05 03:25:44
8
tunkukudin
Tunku Kudin :
tudia duit Kita depa buat modal pusing2..rakyat X Kaya...tapi org yg guna duit Kita buat modal lebih Kaya Dr firaun...🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2026-09-03 02:27:22
77
user4730514750015
Springonion :
bab ni, aku stuju.. sb, nmpk la juga performance eco shop tu.. dia jual brg pn lebih murah dr hrga koperasi. dsbbkn murah, aliran kewangan tu sntiasa ada sb ada demand drpd rakyat.
2026-09-03 08:00:44
5
To see more videos from user @501awani, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About