astaghfirullah abhi tak Sirf 50 ki hui?
bchpan sy in k dramy dykh rhy hain p.t.v sy
40 ki to main ho gai
2026-09-03 02:55:46
1289
Riwaj beauty saloon :
انسانیت کا یہ بہت خوبصورت روپ ہے کہ آپ اپنی خوشیاں اپنا پیسہ اور وقت ان پر خرچ کریں جن سے آپکو بدلے میں کچھ نہیں مل سکتا لیکن آپ کی روح سرشار ہے کہ آپ رب کی مخلوق سے محبت کر رھے ہیں
2026-09-03 06:32:40
412
Eshal fatma :
kutty palny Sy behtr h logun ko khana khilaao
2026-09-04 06:53:43
93
nice girl :
is say acha hai insanoon ki madad kafalat kar lay
2026-09-03 02:35:05
246
❤Alpha Virgo❤ :
سلامتی دے ایسے لوگوں کو جو بےزبانوں پر رحم اور دل میں ان کے لئے محبت رکھتے ہیں۔آمین
2026-09-03 03:35:00
426
Ayesha Mahnoor :
ا♥️♥️:جب تک انسانیت انسان میں ہو مسلم ہو یا غیر مسلم وہ سب سے بہتر ہے👍🥰
2026-09-03 02:50:49
129
lubna bhatti :
agar itna payer insan sy karo to ky
2026-09-03 03:26:11
40
Abeera Queen :
main ik kuta dekh k bhag jati gali sy guzrti he nhi yha to barat ayi hui h pori muje dr lgta h itna
2026-09-03 03:03:05
66
kazmi :
Sania Saeed talented actress mein se Hain bohat achi acting krti thin bilkul natural♥️♥️♥️♥️
2026-09-04 04:16:47
1
Narmin Ahmed158 :
dear Sania I really appreciate that but agr inko treat dena ho to cake ya meethi koi bhi chez na khilain please q k inko meethy se skin problem ho jati jese k kharish
2026-09-03 06:19:52
1
ZahraFatima :
Jo b age hai Lekin Apny apko fit rkhna b har ksi k bas ki bat ni . i really appreciate 👌
2026-09-04 06:55:55
1
R_N💫 :
after reading the comments ek baat pata chal gai insan byzuban janwar se bhi bughz rakhta hai
2026-09-04 01:02:53
1
mishmish :
very nice 💯
2026-09-03 20:37:53
1
Rukhsana Nadeem :
I lave inemals
2026-09-03 18:03:28
1
رومان چوھان901💕💕🕋🕋🇵🇰🇵🇰 :
Ham to ghar mein Billi bhi nahin rakhte kahate Hain ki bimari lag jaati hai
2026-09-03 07:56:57
8
fari :
happy birthday
2026-09-04 09:04:36
1
Noureen :
yaar ye jooth ha . me ny buchpan mn ic ka darama daikha tha jis mn ic ki 4 baityaan thee Salman k sath r me itni chhoti thee k bus thora thora yaad ha. 3 ya 4 saal ki hon gi nd now im 42 to ye kaosy 50 ki hui
2026-09-04 04:58:39
6
Hadi :
Bht afsos ki bat ha wesy yr. SB logon ny aik e trha k coment kiye Hain. yr Mohabt tu Mohabbat ha chahy insan sy ho Yan janwar sy. mjhy tu bht acha lga saia g ko aisy khush daikh k.🥰🥰🥰🥰
2026-09-03 06:49:21
13
Minha Fatima :
or janwarom ko inse kitni mohbbt h
2026-09-03 02:28:45
9
Seher@Chaudhary :
itnay dogies se pyar .yhe orphan house khol.laitin ap.kuch families ke.kafalat ker laitin ap
2026-09-03 06:42:25
24
asmaraza :
👍 Allah pak behtreen ajr krne Wala h
2026-09-03 02:00:02
8
ghazal jee :
اللہ پاک نے ان بے زبان جانوروں کے لیے خاص لوگوں کو چنا ہوا ہے ہر بندے کی اوقات نہیں ہوتی نہ ہی اتنا بڑا دل ہوتا ہے انسانوں کا کہ وہ بے زبان جانوروں کو کھانا دے سکیں ان پر رحم کر سکے👍🩷♥️
2026-09-03 09:26:35
135
sajdakhan795 #Sajda vlog 🌹❤️ :
جس طرح کتوں سے محبت ہو رہی ہے اگر اسی طرح انسانوں سے بھی یہ محبت کریں اور انسانوں کے لیے بھی غریب غربہ کے لیے ایسی جگہیں بنائیں تو دنیا بھی سنور جائے گی اور اخرت بھی 🥹 انسانوں سے کوئی محبت نہیں کرتا یہ بہت افسوس کی بات ہے 😔
2026-09-03 12:31:40
72
rose :
ajeeb ....dogs lover he kia humans,s lover q nhi ???
2026-09-03 09:23:10
10
dur :
Kitne dhoky mily hogain inko.life my ..ko inko janwro se be intha mhubbt hgye❤️❤️❤️❤️mashallah
2026-09-03 01:07:45
202
To see more videos from user @qaisarkamranofficial, please go to the Tikwm
homepage.