Ma AP ki baat sa itfaq nai karta ma 2021 sa ebay ma kam kar raha ho or Alhumdullila 6 USA ka account sa 1400 sa 2000 dollar mara profit ha montly
2026-09-04 12:14:07
0
Moaz Mehmood :
tiktok shop pr bht he acha profit ha bhai
2026-09-04 18:02:14
1
𝓩𝓪𝓻𝓪𝓴 𝓝𝓸𝓸𝓻🕊️ :
Amazon and shopify ❤️
2026-09-04 08:28:58
0
Abdullah Chaudhary :
Pakistani Reality ko accept nhi krte😂😂😂😂
2026-09-03 10:18:31
29
🚩~ :
Itne mushkil sy ebay sekha tha sath e yah video samna agai😭😭
2026-09-03 18:48:19
15
𝘼𝙬𝙖𝙞𝙨 علي ⚜️ :
Power Of Ebay. 😂
2026-09-03 17:12:28
5
★♡Mr_Introvert♡★ :
bruhh begginer ko drop shipping mein Pakistani account pr orders ate hein work bnda us pe 💯 percente efficiency kr raha ho generally log kehte hein k nahi ate orders
2026-09-04 10:06:22
1
🆉🅰🅸🅱 :
ebay pr jo refund marty bs unk pass cars hain real me bohat zyada hard work krna prta
2026-09-03 17:06:16
0
𝓡𝓘𝓩𝓦𝓐𝓝 𝓢𝓐𝓡𝓖𝓐𝓝𝓐 :
Yarrr mtlb ab na sekha hum 😭bnda koi confidence deta hn ap to logo ko demotivate kr rha ho
2026-09-03 19:27:45
2
Sheikh Hasnain Raza :
ahm ahm Kafi acha lecturar ban gya hai larka❤️..
kesa ha larky
2026-09-04 05:57:39
3
ɪᴍʀᴀɴ ʜᴀɪᴅᴇʀ 🩶 :
Walmart best hai ya ebay?
2026-09-03 19:27:53
0
Hamza Abbas :
Right 👍🏻
2026-09-03 20:07:03
1
Syed Abbas Haider :
Agreed 💯
2026-09-04 16:08:30
1
user68711322798 :
Bhai bt Suno gy personal mn inbox mn?
2026-09-03 21:06:09
0
Muhammed Shaheer :
bhai ap nhi bna sakte iska matlab ye nhi k koi nhi bna sakta
2026-09-03 14:52:33
0
Noman Akram (EuroSkill) :
Is hisab se to amazon pe is se zyada competition hai
2026-09-03 16:55:18
0
ᑕᕼ ᗩᗷᗪᑌᒪᒪᗩᕼ🚩 :
Bahi agar jo banda refund layta hai wo to la ska ha😁
2026-09-03 18:59:55
0
ɪᴍʀᴀɴ ʜᴀɪᴅᴇʀ 🩶 :
Walmart py konsy model kiye ja sakty hn?
2026-09-03 19:28:15
0
Sheikhasad :
acha jee😃
2026-09-03 01:40:07
2
Hamza Zafar Mughal👑❤️ :
Bhai ebay se paisy nikalny ka bi abi bacho ko ni pta Ye pehle hi din LTD lga ke 200 order le ke bethy hoty aor 15 din bad account bnd krwa lety😂
2026-09-04 18:47:29
0
Hehe Stupid :
mjhy tiktok shop k sara kam ata h lakin clint ab nh mil rha phly wala bhag gya
2026-09-03 09:32:52
2
Adnan :
walmart ka account pakistan sa bana sakta han ya is ka lia europe country sa account bnana ho ga
2026-09-03 17:56:30
0
💫ZAHEER 💪 :
TikTok shop ka course kitny time my krwata Hy
2026-09-03 15:26:21
0
Rao Faisal Hayat :
absolutely 💯
2026-09-03 11:46:30
1
To see more videos from user @rehman_malik44, please go to the Tikwm
homepage.