@ummi_hannani: me time nda semestinya kena keluar shopping,jalan2 tpt best.. Kadang-kadang running atau briskwalk pun dah cukup. Hirup udara free, tengok pemandangan free… 😂 Sebab bila sudah jadi suri rumah ni keluar rumah pun kena curi-curi .Takut anak terbangun. masa 1 jam pun sekarang berharga ya😂 kalau dulu keluar dengan kawan, ada aktiviti, ada masa untuk diri sendiri… sekarang kebanyakan masa dengan suami dan anak2 jak. Jadi kalau ada peluang mau luangkan masa walaupun sekejap, aku akan hargai betul-betul. Sebab kita pun perlukan masa untuk recharge diri sendiri. ❤️ #surirumahsepenuhmasa #cleardraft #fyp

hannaniShop
hannaniShop
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 01:19:14 GMT
171
19
0
0

Music

Download

Comments

There are no more comments for this video.
To see more videos from user @ummi_hannani, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About