@soyacincautiktok: Xiaomi’s answer to Galaxy Z Fold 8 and iPhone Ultra! Meet the Xiaomi 18 Fold, a new passport-sized foldable smartphone with Leica Triple-camera setup. Launching this 7th Sept ahead of Apple’s event. #xiaomi #xiaomi18fold #foldable
SoyaCincautiktok
Region: MY
Thursday 03 September 2026 01:57:18 GMT
Music
Download
Comments
Bunta86 :
btw the xiaomi chip outperform every other chip eight now in the world fyi
2026-09-03 06:19:13
4
Nobody :
better than Samsung Z fold always had problem with the screen.
2026-09-03 04:22:36
0
Preetiz 🧿 :
huawei pura did it first tho
2026-09-03 04:21:39
25
Faust :
minat design ni..tpi risau screen xtahan sbb aku ni jenis yg slalu buka tutup screen🤣
2026-09-03 03:32:05
60
𝙔𝙁𝘿 𝙎𝙏𝙐𝘿𝙄𝙊 :
Aku rasa harga dia mesti RM4000+ je
2026-09-03 02:38:22
14
ilabn :
hyperos big no
2026-09-03 07:43:47
0
rain :
fold 8 paling mahal 8k....Huawei pura x 6-7k,Xiaomi 4-7k la kot...
2026-09-03 05:08:42
1
Kriko :
no bootloader unlock, no xiaomi
2026-09-03 03:50:47
3
yashpsd :
the moment i buy a new phone they drop ts
2026-09-03 07:19:39
0
Tengku Hazrul :
ok dah nampak dah ni mesti design dekat sama dengan iphone fold nanti
2026-09-03 03:34:11
2
firnix08 :
When Samsung n iPhone said 2 boba, xiaomi said its should be 3 haahaha
2026-09-03 04:22:43
1
HUJAN LEBAT :
Cepat rosak 😁😁😁
2026-09-03 05:26:11
0
Niko (pakai hurup K) :
wah klo xiaomi bisa beli ini wkwkkw
2026-09-03 08:01:54
0
🔥 Shin Chan Hadiningrat 🔥 :
Xiaomi nyontek mulu nich sekarang 🙈🙉🙊
2026-09-03 07:18:27
0
Nena :
Sdikit trauma phone gini, tukar screen lain pon sbulan pkai prob balik, berpinau mata nak tahan pakai screen line putih, last2 dlm laci ja oppo find n3 flip aku
2026-09-03 07:04:29
0
Romi Abdullah :
nak kene jual balik Z Fold 8 ni
2026-09-03 05:20:50
0
S :
hanya utk pasaran China sahaja
2026-09-03 09:06:47
0
moes :
ada infrared blaster?
2026-09-03 06:14:33
0
lu.ki.shi980 :
cantiknya
2026-09-03 04:58:01
0
Fjshaa :
aku tak leh pakai...petiais pun sehari 10x buka tutup..inikan pulak fon ni..😂 patah 2 nanti
2026-09-03 04:51:11
0
AZLAN SYAH 💛💙 :
lawonyaa colour diaa .. 😳
2026-09-03 03:53:35
0
redsesemut1 :
spin axle cable cpt kong klu jenis fold ni,.dh serik dh pakai
2026-09-03 03:52:51
0
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz :
Dah la fold, siap ada A.i chip. Wah dah ada 2 pilihan untuk 3 tahun akan datang.
2026-09-03 03:08:16
0
To see more videos from user @soyacincautiktok, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.