please please please mujy reply lazmi dena main both prshn hn mere husband sudia arab gehy v 2 sal 5 mah ho gehy hn likn uny chutti ni mil rahi.m both wazefy both duhaye kr Rahi hn . please ap btaye mujy r kia krna chie
2026-09-03 17:21:11
1
hifza Asad :
Mjh to koi result ni Mila me NY kiya
2026-09-04 10:32:14
1
Mrs: Jahanzaib :
Assalamualaikum Meri shadi ko 5 saal hogay abi January me Mera beta howa tha 4 saal bd mjh oulad hui thi phr 7 din bd uska intikal hogya ab mjh Allah ka karam se good news ha dubara to plzzzz mery liye dua krdiyega k mjh or Meri ane wali oulaad ko Zindagi de
2026-09-03 18:23:08
13
Eyes Queen👀👑🦋 :
sis plzz AP mujhy APNI khas duao me yad rakhyga
2026-09-03 15:05:53
4
Mano malik :
behna AP bht achy wazaef btati hn plz mery Liye Dua kr den k Allah Paak mere Liye hr saal haj k asbab bna dy plz 🙏
2026-09-03 15:23:18
1
Maryam 312 :
Allhumdillha Mera bi pessnd ka nekkha hogy hn mere mhubbet ka sth h
2026-09-03 10:57:05
10
Alone :
me thak gya ho halat se lar kar mere koi bhi Dua qabool nhi horahi
2026-09-04 12:57:49
2
ISLAMIC_VIDEOS_🦁 :
sister app bhot achay wazif batati Hain mujhay app SA Kuch pochnaa ha .Ka maray Ghar ki dlahlez per or Kuch step und tak mujhay Subha KO taza blood nazar Aya or koi wajha bhi nazar ai main Kaya Karon mujhay dark mahsos ho Raha ha or main ucay achi thra wash Kar day ha plz reply must
2026-09-03 04:18:58
4
Shaya lakho :
api meri dua Qabol nai hoti
2026-09-03 21:02:43
2
unpredictable❤️🩹 :
pls jumma h ma bhut takleef Mai ho Dua kry Jahan se mili h Allah aj hi asni dedy muje us Mai umeed ki ameen or na ho Waha se Ameen Allah ehsas karwa de Izat rahkwa de aj na mumkin ko mumkin Karke aj Ameen plssss ajar ho apko 😭
2026-09-04 02:59:30
8
Zohan Ayaz :
bachy k zhn tez k liay wazifa bty phari m achi position lay
2026-09-03 10:08:01
1
Natashajoi57 :
awal akhir 11 bar droud Pak then 11 bar ya ahayu ya qayaum then 11 bar ya huyu ya qayoum astagheso. the eykanabodo waiyaka nasteen
2026-09-03 21:03:42
3
naam :
bahan Bata dny k ya Jo parny k Liya btya ha wazifa ya tinoo 11 11 br par kr phly b 11 br darood parna ha our in tinoo k parny k bd 11 br darood parna ha
2026-09-03 08:03:36
0
shehzadii :
ijazt dy plz
2026-09-03 11:07:13
3
Ahad jutt4321 :
@allah
2026-09-04 07:30:55
1
Noor Fatima :
Allhumdillha Mera bi pessnd ka nekkha hogy hn mere mhubbet ka sth h
2026-09-03 05:51:19
5
Ahmad Awan :
koi likh k bta sakta plz
2026-09-04 04:59:45
1
Innocent Rajput :
olad ky liye kar sakty ???
2026-09-03 21:17:34
1
🍁JUTT⚜️ :
Allah
2026-09-03 08:24:18
2
Arham siddiqui :
ye Kisi b hajat k Liye KR saktey hai??
2026-09-03 19:48:28
1
Afosubhan_🇸🇦 :
ma husbnd k visa k liya ya wazifa kr skti hun
2026-09-03 20:00:25
1
Moon786 :
sis plz mery leiy dua kr dein ALLAH pak oulad sy nwaz dein...🥺
2026-09-03 09:32:12
2
saim :
Assalamualaikum bachun ki zid khatam karny k or parhai mn dil lagyny k liy btaen please
2026-09-03 08:06:58
1
ISLAMIC_VIDEOS_🦁 :
jaza
2026-09-03 04:15:47
1
To see more videos from user @sumairainspires, please go to the Tikwm
homepage.