@haikalzbd: Nasi Kandar Pelita in Chennai, India 🇲🇾🇮🇳

haikalzbd
haikalzbd
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 03:26:42 GMT
440369
25921
456
6150

Music

Download

Comments

its.thilahan
𝓣𝓱𝓲𝓵𝓪𝓱𝓪𝓷 🪬🤍 :
Bro try street Briyani more tasty
2026-09-05 03:27:07
0
kaushalya1280
Kaushalya :
tats one of my favourite spots
2026-09-05 06:36:35
0
.maisarraanuar
Sarahhh :
Aku rasa ni tempat training diorang sebelum datang Malaysia.
2026-09-03 10:41:47
2437
datopadukareez_1979
Rizal.Officials1979 ™️®️©️ :
Sebab owner Pelita nie mmg India Hindu…
2026-09-03 09:09:50
834
eternitycypher
Ali⁷ :
So staff pelita tu cakap melayu ke 😂
2026-09-03 05:49:52
807
str1207
str1207 :
Safe Journey Boss Enjoy Your Holiday
2026-09-05 06:44:19
0
sathya_reacts
sathya_reacts :
So Expensive
2026-09-04 16:16:44
0
duruth0o7
Duruth007 :
enjoy your trip bro👍
2026-09-05 09:53:44
0
user3222921971474
boy :
wow soon go india
2026-09-04 15:06:21
0
malaysianbearded
Bearded :
Owner die Dato Ramesh dari Penang dik 😊
2026-09-03 11:26:35
219
trulymd1
trulymd1 :
ade menu tomyam dgn menu western tak?
2026-09-03 04:15:58
270
sixenamsittatun
sixenamsittatun :
“tak faham macam mana boleh ada Pelita kat India”? bro owner Pelita tu pon india bro.. kat Penang, dia no.1 paling kaya & no.2 DS.Kumar owner SPMetal.. Datuk Kumar tu pon dah kaya raya terokkssss inikan pula Tan Sri sendiri…
2026-09-03 11:42:14
72
raz_aziz786
raz :
pelita dh ada kat india lebih 15tahun...🙏🙏
2026-09-03 06:15:22
55
hafizemasuti
Hafize Masuti :
Anney kutip order siap pakai tie tu.. premium..😁
2026-09-03 09:05:45
31
myvise8
cempaka :
xder yg pelik.. bos restaurant tu mmg org india..
2026-09-05 07:35:56
5
nicksoccer_87
Nick_Soccer :
owner hindu pelita
2026-09-03 09:59:45
2
obeydaud
Abu Nia :
lama dh bukak. awal 2000an tu ada dh.. student2 Malaysia gi situ la kalau rindu makanan Malaysia.
2026-09-03 05:39:12
39
mirulsmilee
mirulsmilee :
dibuka dari tahun 2003, banyak cerita tamil pernah berlakon kat sini. contoh cerita AARU, hero dia Surya.
2026-09-03 08:53:36
14
paan678
paan678 :
tmpt belajar ambk order,dh lulus br hntr p malaysia😁
2026-09-03 10:38:58
8
fxka16
Fika. :
mahal juga la convert duit malaysia sekitar rm46.60
2026-09-04 03:51:40
8
leeeela04
kesh :
yang saya dpt menarik adalah TOPI MALAYSIA
2026-09-04 02:55:11
7
ash.rough34
ash rough :
owner pelita ni pernah beri sumbangan pada kuil kan tak silap? dekat klcc
2026-09-03 14:40:41
14
shamili_elekkiya
shamili_elekkiya :
Pelita tak sedap la biasa sgt harga mahal tak ikut harga India
2026-09-03 12:27:04
5
arasi0611
arasi🌸 :
Awak pegi jauh negara org.. kena makan makanan sana.. bukan cari Restaurant Malaysia .. u kena taste makanan singnature Chennai… lagi murah dari Restaurant pelita
2026-09-03 10:37:39
61
hafizsyukur95
Chubby 🐈‍⬛ cat :
satu2nya brand mamak uniform style design ala2 varsace😅 sekali pandang
2026-09-03 23:36:04
12
To see more videos from user @haikalzbd, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About