“tak faham macam mana boleh ada Pelita kat India”? bro owner Pelita tu pon india bro.. kat Penang, dia no.1 paling kaya & no.2 DS.Kumar owner SPMetal.. Datuk Kumar tu pon dah kaya raya terokkssss inikan pula Tan Sri sendiri…
2026-09-03 11:42:14
72
raz :
pelita dh ada kat india lebih 15tahun...🙏🙏
2026-09-03 06:15:22
55
Hafize Masuti :
Anney kutip order siap pakai tie tu.. premium..😁
2026-09-03 09:05:45
31
cempaka :
xder yg pelik.. bos restaurant tu mmg org india..
2026-09-05 07:35:56
5
Nick_Soccer :
owner hindu pelita
2026-09-03 09:59:45
2
Abu Nia :
lama dh bukak. awal 2000an tu ada dh.. student2 Malaysia gi situ la kalau rindu makanan Malaysia.
2026-09-03 05:39:12
39
mirulsmilee :
dibuka dari tahun 2003, banyak cerita tamil pernah berlakon kat sini. contoh cerita AARU, hero dia Surya.
2026-09-03 08:53:36
14
paan678 :
tmpt belajar ambk order,dh lulus br hntr p malaysia😁
2026-09-03 10:38:58
8
Fika. :
mahal juga la convert duit malaysia sekitar rm46.60
2026-09-04 03:51:40
8
kesh :
yang saya dpt menarik adalah TOPI MALAYSIA
2026-09-04 02:55:11
7
ash rough :
owner pelita ni pernah beri sumbangan pada kuil kan tak silap? dekat klcc
2026-09-03 14:40:41
14
shamili_elekkiya :
Pelita tak sedap la biasa sgt harga mahal tak ikut harga India
2026-09-03 12:27:04
5
arasi🌸 :
Awak pegi jauh negara org.. kena makan makanan sana.. bukan cari Restaurant Malaysia .. u kena taste makanan singnature Chennai… lagi murah dari Restaurant pelita
2026-09-03 10:37:39
61
Chubby 🐈⬛ cat :
satu2nya brand mamak uniform style design ala2 varsace😅 sekali pandang
2026-09-03 23:36:04
12
To see more videos from user @haikalzbd, please go to the Tikwm
homepage.