@treeyard.cafe: ๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐โฆ ๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐! ๐ฑ๐ฅ Korang tengah cari cafe aesthetic dan makanan sedap di Klang? Tengok dulu apa kata pelanggan yang dah datang makan dan rasai sendiri suasana di Treeyard Cafe. Ada yang datang sebab lokasinya dekat,ada yang datang sebab makanannya sedap,dan ada juga yang datang sebab selesa dengan suasana santai macam lepak di rumah sendiri๐ฅฐ Siap ada yang jujur pernah order menu kami sampai dua kali dalam sehari!!๐คฉ Tonton video ni sampai habis untuk dengar rating jujur mereka.Lepastu datang dan nilai sendiri sama ada Treeyard Cafe layak menjadi port lepak malam favourite korang di Klang ataupon tak๐ Tag geng cafe hunting korang dan terus walk-in malam ini sebelum meja kami penuh!! #cafeklang #cafesedap #treeyardcafe #portlepakmalam #klangfoodie