@pidass_: tapi srs akak tu POWER ! 😭🔥

stamina mina eh eh wakawaka eh
stamina mina eh eh wakawaka eh
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 03:53:00 GMT
227745
25766
624
17089

Music

Download

Comments

arieltpwk
anne :
bang , bungkus parcel bukan sawan bang 💜
2026-09-03 09:35:36
6415
echaaaaaaaaaa67
echaaaaaaaaaa67 :
WE LEPAS VD NI LIVE DIE HAHAHAHAHAHHA
2026-09-03 06:28:31
2270
mimimartaurus
mimiMarTaurus :
batwing kaler lavender ehhh🤣🤣
2026-09-03 17:00:26
0
cqalll
dinie :
kelam kabut😂
2026-09-03 09:38:53
610
ntshyyyy
ming :
BONGOKK AHHAHAHAHAHHAHA
2026-09-03 11:03:31
256
synaml
NrAkml :
dah packing barang lupa letak rupanya..
2026-09-03 11:45:14
164
meowmeow6438
‍ ‍່ ‍ ‍‍ ‍ ‍ :
sampai kepala nak masuk dalam kotak😭😭
2026-09-03 12:18:58
308
nz.eryn
N'zfry :
my fyp right now😭
2026-09-04 00:16:38
0
esyadelia
✿Esya✿ :
bangg live dia atas ni je 🤣🤣
2026-09-03 15:38:08
22
ckin_ramlee
🤍 :
ilek oi 😭
2026-09-03 08:09:06
29
farahrazwan
Farra :
bodola aku rasa yg ni lg laju dr video asal 😂
2026-09-03 18:55:39
16
dekyaaa.ft
dyh. :
boleh pulak atas live akak tu tngh packing 🤣
2026-09-03 11:51:48
32
jdeyadm
ian :
yg ni betul2 kena rasuk ni 😭😭😭
2026-09-03 15:22:22
11
double_a1130
A. :
ini gila bang
2026-09-03 15:32:17
6
a.rriqll
﮼أم :
SIUTTT BWH NIH JE LIVEE DIE😭😭
2026-09-03 10:54:43
10
ruma1sya
﮼شا :
bang takde kot sampai macam ni😭
2026-09-03 13:33:29
18
ainul_205
nam💗 :
kalau dh viral info tau
2026-09-03 04:00:25
21
sya_rara01
Sya_rara01 :
ada terbaca someone tu komen kat page berkenaan. dia tanya ada beza ke laju dengan mengelupur. ni jawapan untuk yg bertanya tu. yg ni baru mengelupur yg video asal tu memang laju. 🤣🤣🤣
2026-09-03 21:01:31
6
mnieveaim
eve :
hahahaha
2026-09-03 18:05:13
1
To see more videos from user @pidass_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About