@norirfan79: Aduh kak.. Kes beratur pon nk kecoh kecoh... Bahase tu pon biar la elok sikit muka je lawa...buat malu orang je🤣😛#fyppppppppppppppppppppppp #fypシ゚viral🖤tiktok #isuviral #fypシ゚ #fypシ゚viral

@IRFAN79🟥🟦🟨
@IRFAN79🟥🟦🟨
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 04:02:06 GMT
106682
1491
199
885

Music

Download

Comments

shuhaida1980
IDA :
makcik tu knpa x tlg damaikn..😅
2026-09-03 09:22:33
71
kakdot8
DotAJ :
Yg potong barisan tetap salah 😁
2026-09-03 08:07:34
338
dzaya30
Fluffy DZaya :
Makcik belakang tu paling function 😅
2026-09-03 09:13:23
92
norhaida057
norhaida :
bahasa tu kena jaga kak
2026-09-03 05:45:15
61
khayqar
Ecah Teng Bahar🦈 :
x skrg ni,pompuan ni sape
2026-09-03 12:17:57
14
zahidi.harun4
Zahidi Harun :
tak Kira lelaki ke perempuan....potong barisan memang Salah, org lain boleh beratur
2026-09-03 09:26:04
59
ain.marodhi
Ain marodhi 🌹 :
Aku suke laki tu🤏🏻
2026-09-03 13:18:22
64
nurulhazwaniramin
Hazwani Ramin Kindamor :
tak skrg ni perlu ka tau sis ni siapa😅kalau tau dia siapa, mmg akan jadi tiket potong barisan ka?atau ada plot twist dia kakak kepada gf lelaki tu..atau dia owner😅nak tau juga..Ada sambungan x ni..gantunggg
2026-09-03 13:54:34
21
syafiqtayeb
Syafiqtayeb :
Jap kedai apa sampai best sangat tu ?
2026-09-03 12:24:59
12
rosdimani2
hero :
tiba² aku teringat wawa wahid enterprise🤣🤣🤣
2026-09-03 13:44:54
8
ctsitiamina124
@_CTSITIAMINA124 :
divavikan tu ..xbaik kak ..kalau content pun xbaik kak ckp gitu..itu manusia mcm akak juga manusia..
2026-09-03 10:59:09
19
iskandar6mutiara
Iskandar :
dia sape
2026-09-03 12:47:51
6
mamadura78
👠M.D💄 :
Ya Allah 😭😭 malunya bangsa kita brgaduh sesama bangsa...Yg mkck tu x blh ka leraikn prgaduhan ni...jga la maruah kita melayu islam, perempuan lak tu. Maaf ya sekadar teguran.
2026-09-03 05:03:26
33
eddiedel
Eddie :
Kalau betul akak tu potong barisan mmg dia salah lah xpayah nak tegakkan benang yg basah
2026-09-03 11:49:01
17
rohanatila5gmail.com
ROHANA TILA :
jangan ingat korang lelaki... orang pompuan kena takut.... bagus kak berani dan tegas
2026-09-03 09:11:57
2
yohannathan43
Yohan :
best comedy
2026-09-03 09:25:04
1
mama.rock01
Mama Rock :
adoi..berbaris je lah...takkan gaduh psl makan😳
2026-09-03 05:54:23
5
mohammadzali66
Mohd Razali🐅🇲🇾🌺&🌸☀️🇯🇵 :
kalau tak ada punca ,takkan boleh bertengkar..mesti ada punca yang yang menyebabkan.jangan bergantung pada video saja untuk menilai salah siapa..kena tahu punca dari siapa.bukan soal kebulur nak makan..ini soal adat sopan bila beratur di sesuatu tempat,jangan potong barisan untuk kepentingan diri masing-masing
2026-09-03 12:03:10
7
merpati_putih1309
🕊️🕊️🕊️ :
hahaha lelaki tu relax jer sebenarnya.. dia lagi org sakit hati, lagi dio provoke...
2026-09-03 09:00:55
10
dinnasharina_
DINNA SHARINA :
entah² saja je ni. skrg dah susah nak percaya. percaya2 tiber marketing
2026-09-03 06:01:40
6
putri.nuss1
PUTRI NUSS :
amboii...mulut..mak ai.. kalau aku pun naik angin kalau potong barisan
2026-09-03 14:06:23
3
myaasaimn
مايا :
Dia sape?
2026-09-03 15:11:28
0
akishpou
akisshhh :
Okay skrg perempuan tu siapa?
2026-09-03 12:25:23
1
mdrafe7711
md rafe :
Akak tu tanya dia siapa??
2026-09-03 06:57:56
5
keluargakecilku1_
user :
Gaduh gaduh tempat awam naik mahkamah saman kerajaan yang untung
2026-09-03 07:13:14
0
To see more videos from user @norirfan79, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About