@hmetromy: UMNO dan Barisan Nasional (BN) mengambil pendirian bahawa adalah lebih baik Pilihan Raya Umum ke-16 (PRU16) diadakan lebih awal, iaitu sebelum menghampiri tempoh penggal Parlimen yang sepatutnya berakhir pada hujung tahun depan.
Nak Pru awal sebab masing2 nak selamatkan diri..tak gitu?
2026-09-03 06:50:57
495
123 :
pru awal boleh la utk cover penyakau2 ke?😁😁😁😁
2026-09-03 05:23:01
311
فاروق چو٢ محمد محدنوور :
saya sokong Umno tapi tidak beliau... Maaf...
2026-09-03 04:52:25
92
Salina Ishak :
nak cover geng2 penyamun
2026-09-03 07:21:22
154
Gunners :
Menyesal undi BN PN😭
2026-09-03 05:23:32
275
Norazlan Perak :
sibuk nk awal² buat apa.nk cover geng² felda ka.?
2026-09-03 05:00:04
149
Aberystwyth :
nak pru cepat sebab nak selamatkan bontot sendiri
2026-09-03 07:33:06
56
leslie_loh :
Zahid... support you
2026-09-05 01:39:46
0
bira1166 :
PMX perlu melengkapkan Tempoh matang parlimen. PMX sedang membawa negara ke landasan sebenar. Kestabilan dan kemakmuran semasa penting supaya kredibiliti negara baik di mata dunia yang memberi maanfaat kpd negara Dari segi pelaburan yang positif
2026-09-03 07:56:56
74
Sakura Suhailah :
Antara Zahid dan PHDap, PhDap membawa mudarat lebih besar
2026-09-03 12:55:10
9
Cpai :
mau cepat2 PRU supaya dpt selamatkan pnyakau2 kalau menang kan
2026-09-03 11:30:25
57
Mat Syukri :
penyakau nak selamat kandiri
2026-09-03 11:55:54
21
Anna Queen Rose :
Takut la tuuu🤣
2026-09-04 13:49:11
0
zeffryZen :
itu hal Umno lah...😂 PMX ada perancangan tersendiri..lebih baik siasat habis dulu penyamun dalam Tabung Haji dan Felda...itu lebih baik...baru buat PRU 16 🥰
2026-09-03 08:17:38
65
$ulolah :
PH should should win majority in next election without unity govt to move forward🥰
2026-09-03 11:35:21
2
Galis73 :
mandattttt... mandattttt..
2026-09-04 10:35:03
0
Azroy :
Manfaat, mudharat tu pada diri sendiri atau untuk rakyat?
2026-09-03 15:28:38
5
Oto San :
wak... jangan gelojoh sangat.. ada apa2 ke?
2026-09-03 10:03:36
30
Zulhalem :
ye...PRU awal..tumbang kan PH...nak korek bongkar tadbiran PH...siasat semua pentadbiran PH...heret yg bersalah kemuka pengadilan
2026-09-03 06:09:15
34
nayla . :
utk kali ni je setuju dgn ponorogo , menyampah dah dgn kerajaan skrg !!
2026-09-03 04:52:48
218
Anbar :
nak jadi pm..boleh batal semua 47 kes..lebih peluang sakau besar
2026-09-03 06:40:50
41
Khairul Anwar :
nk awal pru sebab takut bnyak lg yg bocor
2026-09-03 05:35:20
27
abuwidad00 :
MENGAPA PERLU SEGERA ? SEBAB KEKANTOIAN KKDW DALAM MENGGUNAKAN DANA MOF YANG DEFISIT DALAM PERBELANJAAN.
2026-09-04 00:34:45
9
To see more videos from user @hmetromy, please go to the Tikwm
homepage.