@hmetromy: UMNO dan Barisan Nasional (BN) mengambil pendirian bahawa adalah lebih baik Pilihan Raya Umum ke-16 (PRU16) diadakan lebih awal, iaitu sebelum menghampiri tempoh penggal Parlimen yang sepatutnya berakhir pada hujung tahun depan.

Harian Metro
Harian Metro
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 04:49:00 GMT
167419
4523
1320
361

Music

Download

Comments

bangilham_23
Ah penn :
in Shaa Allah PH akan menang d pru16
2026-09-03 08:51:32
361
man60573
Man :
Nak Pru awal sebab masing2 nak selamatkan diri..tak gitu?
2026-09-03 06:50:57
495
rkkwll
123 :
pru awal boleh la utk cover penyakau2 ke?😁😁😁😁
2026-09-03 05:23:01
311
mohdfaruqb
فاروق چو٢ محمد محدنوور :
saya sokong Umno tapi tidak beliau... Maaf...
2026-09-03 04:52:25
92
salina.ishak
Salina Ishak :
nak cover geng2 penyamun
2026-09-03 07:21:22
154
gunners5876
Gunners :
Menyesal undi BN PN😭
2026-09-03 05:23:32
275
norazlanperak
Norazlan Perak :
sibuk nk awal² buat apa.nk cover geng² felda ka.?
2026-09-03 05:00:04
149
brendastrong267
Aberystwyth :
nak pru cepat sebab nak selamatkan bontot sendiri
2026-09-03 07:33:06
56
leslie_loh
leslie_loh :
Zahid... support you
2026-09-05 01:39:46
0
bira1166
bira1166 :
PMX perlu melengkapkan Tempoh matang parlimen. PMX sedang membawa negara ke landasan sebenar. Kestabilan dan kemakmuran semasa penting supaya kredibiliti negara baik di mata dunia yang memberi maanfaat kpd negara Dari segi pelaburan yang positif
2026-09-03 07:56:56
74
sakurasuhailah
Sakura Suhailah :
Antara Zahid dan PHDap, PhDap membawa mudarat lebih besar
2026-09-03 12:55:10
9
syafieezubaidi
Cpai :
mau cepat2 PRU supaya dpt selamatkan pnyakau2 kalau menang kan
2026-09-03 11:30:25
57
mat.syukri
Mat Syukri :
penyakau nak selamat kandiri
2026-09-03 11:55:54
21
annaqueenrose
Anna Queen Rose :
Takut la tuuu🤣
2026-09-04 13:49:11
0
zeffryzen
zeffryZen :
itu hal Umno lah...😂 PMX ada perancangan tersendiri..lebih baik siasat habis dulu penyamun dalam Tabung Haji dan Felda...itu lebih baik...baru buat PRU 16 🥰
2026-09-03 08:17:38
65
sulolah
$ulolah :
PH should should win majority in next election without unity govt to move forward🥰
2026-09-03 11:35:21
2
galispn
Galis73 :
mandattttt... mandattttt..
2026-09-04 10:35:03
0
azroy2147
Azroy :
Manfaat, mudharat tu pada diri sendiri atau untuk rakyat?
2026-09-03 15:28:38
5
otosan72
Oto San :
wak... jangan gelojoh sangat.. ada apa2 ke?
2026-09-03 10:03:36
30
yesnewawwabin
Zulhalem :
ye...PRU awal..tumbang kan PH...nak korek bongkar tadbiran PH...siasat semua pentadbiran PH...heret yg bersalah kemuka pengadilan
2026-09-03 06:09:15
34
kaylasfvv
nayla . :
utk kali ni je setuju dgn ponorogo , menyampah dah dgn kerajaan skrg !!
2026-09-03 04:52:48
218
tadun482
Anbar :
nak jadi pm..boleh batal semua 47 kes..lebih peluang sakau besar
2026-09-03 06:40:50
41
khairul.anwar1512
Khairul Anwar :
nk awal pru sebab takut bnyak lg yg bocor
2026-09-03 05:35:20
27
abuwidad00
abuwidad00 :
MENGAPA PERLU SEGERA ? SEBAB KEKANTOIAN KKDW DALAM MENGGUNAKAN DANA MOF YANG DEFISIT DALAM PERBELANJAAN.
2026-09-04 00:34:45
9
To see more videos from user @hmetromy, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About