@mycaramelmia:

Miacaramel
Miacaramel
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 04:57:14 GMT
357980
49393
270
11069

Music

Download

Comments

yanaaaaaa93
polarbear 🇲🇾🇵🇸 :
arwah bapak aku pernah kata kat mak aku. orang laki kena kawen dengan perempuan yg betul2 berkenan dihati sbb perempuan tu bagi dia semangat kat dia untuk ubah ekonomi keluarga dia. kalau dpt yg x berkenan, dia hidup ala kadar je takde kemajuan
2026-09-04 04:36:32
1099
fiefiew_67
fiefiew_67 :
Sebagai wanita yg sudah berkahwin 10 tahun, saya sangggggat setuju dgn kenyataan ini👍🏻
2026-09-03 11:03:26
1221
qy4ics
lila :
well said and yeah we really ended everything bcs he gave up when things get hard after 3yrs together :)
2026-09-05 03:47:21
1
cowlollies88___
ulatbulu :
sama je. some lelaki je awal2 terhegeh, hujung2 tinggalkan juga when things get hard. so sebenarnya dua2 kena terhegeh2 baru jadi
2026-09-03 16:01:46
401
shetheshee
Lana :
not fully agree with this, cause both sides need to play their part. you can’t expect only one side to put in all the effort and expect the relationship to last. if you’re the only one always trying to make it work, just back off and find someone better
2026-09-04 11:53:27
4
faagemoy02
Faa Gemoy :
dia yg beria dia yg gone dulu lol
2026-09-03 20:33:50
54
stroberimatcha_shop
☕️ :
TRUEE so i stop pushing. he do his part and i just do my part
2026-09-06 08:43:17
0
byemmaev
Emma EV :
thankyou
2026-09-04 12:07:22
0
schaaa145
schaaaa 🦋 :
not for marriage. Asal dalam relationship even bercinta sekalipun , biar lelaki yang beria. perempuan sifat dia mudah syg , lama2 syg tu akan dtg dgn sendiri kalau laki tu perlakukan dgn elok.
2026-09-04 05:36:39
129
ojousara
ojousara.co :
because relationship only works if the man truly loves you and you reciprocate the love. never show you love him more than he does. nanti dia pijak kepala u je.
2026-09-03 19:24:16
216
thezulaikhaa_
Darling :
Halah comfortnya . Thankyouu dianaa ❤️reminder for myself ! I dont want in a terhegeh2 situation dah please . Please this is the one n onlyyy 🫠🫂💕
2026-09-03 16:24:08
60
gmeleeng
亗 ✨ Ꮆϻㄥ ✨ 亗 :
kalau partner membelakangkan kita dari segi membincangkan sesuatu hal,alasan last minute baru mau bagitahu sbb takut saya tak setuju atau lain-lain. info pun saya dah tau sbelum dia bagitahu tapi bukan tau dari dia,saya tak stalker apa-apapun. adakah ini salah satu hal yg musnahkan kepercayaan sbagai partner?
2026-09-03 23:11:22
68
ainnnnn274
Ainnnnn :
walau macam mana pun, hati manusia tiba saat nya pasti akan berubah. Hari ni dia seolah betul2 ingin kan kita, tunjuk segala usaha. Bila tiba satu masa, dia pandang kita seolah kita bukan sesiapa. Segala rasa tadi hilang. Hidup ni memang tiada apa jaminan. Tapi sekurangnya sekali seumur hidup, memang perlu pun cari sesorang yang betul2 usaha inginkan kita.
2026-09-04 00:21:33
71
norazni.travel.sab
norazni travel sabah :
yes, exactly...setuju kata2 diana
2026-09-03 11:57:40
36
nialazman27
Nial Azman :
Ada je lelaki yg srs nk real relationship to halal. Tapi why pmpuan sebaliknya? Dah kerja keras sampai oustation, dh bawa jumpa family dan dia lah tujuan kita. Tapi tgn hanya btepuk sebelah tgn.
2026-09-04 03:22:02
9
iwanijohana
𝑯𝒂𝒏𝒂𝒎𝒂𝒏𝒊𝒔 🐝 :
sedihnya. I wish i will find that person yg terhegeh, beria, mmg semangat dari awal sampai akhir. Bukan give up setengah jalan
2026-09-04 11:50:57
23
safuan.bukan.safwan_
𝙸𝚌𝚎𝚍 𝙰𝚖𝚎𝚛𝚒𝚌𝚊𝚗𝚘 :
both ..actually..
2026-09-03 12:27:49
16
n.xsyahidia
🛼 Aina Syahidia 🛼 :
sebab tu aku dah stop tunjukkan bucin amat dgn suami. dulu awal2 kawin aku cuba all out. skrg, aku cuba duduk di tengah2 tak syg melampau dan tak mengharap melampau. sbb dah byk kali kecewa dgn harapan yg aku sendiri cipta. Biar dia jee yg pertahankan jika masih ada rasa syg dan cinta. Aku just follow the way yg dia bawa. Jaga anak2 dan jaga rumah. Bab tanggungjwb dan usaha biar dia sendiri yg buat.
2026-09-04 03:53:46
8
nisaaayyaanngg
Nisaa🐥 :
agree! if laki sambilewa, kita pun xdemood nk continue. energy tu tiadaa
2026-09-04 01:47:17
7
nr_haliqa
nr_haliqa :
Almost 20years married and yes adik2 benda ni benar…xdalah ko terkapai2 sorg..xda isue ko burn out urus ank..serius ckp…penting benda ni
2026-09-03 23:54:41
13
newborn_june05
ell_05👌🏻 :
Cuba kita terbalikkan klau lelaki yang terhegeh2 dan perempuan tu yng sambil lewa…apa pendapat anda smua?
2026-09-04 12:54:58
6
g_ohara
Gloria Ng :
I second this. It’s hard when a man keeps saying “I’m x good enough for you, ur career or even ur salary because honestly, that’s x an excuse. A relationship takes 2 to tango. It’s x about who earns more. It’s about effort, responsibility & the willingness to step up. Klu dari awal sudah rasa diri nda layak, mcmn mau lead a family & vice versa women, being too independent pun blh penat. Yes, we’re capable of doing everything ourselves but marriage shouldn’t feel like doing everything alone.
2026-09-04 02:17:04
8
maulanayamaw
Maulana99 :
Tu semua sbb jodoh je, klu jodoh tu panjang gaduh mcm mn pon tetap kekal. klu ada lelaki yg syg wanita tu sampai akhir hyt tu dikira luck, sbb ad yg jenis beriya awal² lama bosan, hilang spark dlm hubungan sbb 1 pihak je yg beriya 1 pihak lg take for granted, xpe merajuk pon sbb laki akan pujuk, lama2 org pon menyampah. sdgkn iman pon turun naik, ini kan pula hati & perasaan manusia. dlm hubungan ni dua² kena function, nk harap lelaki syg kau tp kau? dan bila dh syg tu, tolong la jgn letak high expectations dkt manusia, tlg jgn syg 100% nanti kau akan meroyan. kena utamakan Allah dlm semua urusan
2026-09-04 08:40:14
5
unahusna14
una :
faham and noted 💯
2026-09-03 10:31:11
14
To see more videos from user @mycaramelmia, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About