tak jugak bang, kadang sebab kita dah taknak berharap
2026-09-03 06:54:55
80
🌻 :
yeke bang?? Semakin kuat overthinking nih😞 kalau gitu Takpe la.Slow slow je menjauh buang Phone ke laut je la.Takpeee Sedar diri.huhuhu 😣😣😣😣
2026-09-03 05:32:01
18
Gowreng Keuntang :
HMMM ASAL SEMUA KEHIDUPAN AKU RELATED DGN KONTEN KAMUUUUUUU !!
2026-09-03 05:47:27
4
Aileeyah :
terbukti benarr..maka kuatkn hati utk palau dia semula 😅😅😅just move on
2026-09-03 05:32:29
4
️ :
2026-09-03 06:24:44
1
cik ayyu :
Sy dah laluinya......skrg,dlm proses move on
2026-09-03 05:36:05
3
🌸LUNA🌸 :
aku mengaku aku buat macam nii kt seseorang yg nk kenal dgn aku .. bukan sebab aku ada orglain tp aku macam malas nk teruskan .. xda semangat nk cari org baru mungkin hati dah penat dan mati rasa 😅
2026-09-03 07:12:04
3
syfqh_fr :
thanks bagitahu,tanda tanda dah ada btw
2026-09-03 07:45:27
4
unknown :
kalau macam ni?
2026-09-03 15:59:08
2
Shopeaaa :
BIARKAN DIA PERGI BANG, KALAU DIE TERBAIK DIA TAKKAN BUAT MCM TU🥰
2026-09-03 07:50:25
4
effiehana :
betul
2026-09-03 06:45:07
1
ilamok_ :
ws saya mmg dia palau tp kalau sy ajak kuar dia laju je dtg . cm mana eh? hahahaha kalau suap makan makan je . tp dia palau ws sy . cm mana nak ckp ?
2026-09-04 01:30:21
0
𝕟𝕙𝕪𝕒𝕤𝕚𝕟 :
tak juga kadang ii dia kerja 😌 , balik tu dia vc then terus tido hm
2026-09-03 07:21:40
0
Che Sue ❤️🔥 :
Dekat dgn Allah lg baguihhh
2026-09-04 02:10:41
0
ynumochii :
Dia tak ada orang lain pon..cuma dia dah penat bila perhatian dan layanan ikhlas yang dia bagi tak dihargai..peluang yang diberi tu dah berkali-kali tapi tetap ulang benda yang sama.. org klu dah buat taik sekali,maaf tiada maaf bagimu
2026-09-04 03:13:29
0
:
2026-09-03 23:19:54
0
run :
fahamm
2026-09-03 09:56:46
1
To see more videos from user @iqbalnick01, please go to the Tikwm
homepage.