@yesdnry: halalkan ye ju🫰..lalu ke tak ea kat fyp ju?

dnry
dnry
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 05:50:39 GMT
190020
6992
98
459

Music

Download

Comments

choraje
choraje :
anak sy salah seorang peserta. Sy selalu tertanya... dengan Beratus gerak langkah & banyak agu yang dimainkan, bila sebenarnya JU mula memikiorkan senarai pilihan lagu, koreographi tarian. Sebab anak sy berlatih dah 3 bulan, semestinya JU paling kurang 6 bulan lebih awal dah sibuk merencanakannya. Betul ke? Pencerahan pls..😁
2026-09-03 12:57:14
164
kicauuw17
✯𝒬𝓁𝒶𝒾𝓇𝑒𝑒𝓃メ :
ingat kt ju dh post challenge tuuwww😭😭😭
2026-09-03 06:16:28
48
mejdrazbk
user137402085574 :
Byk sungguh geraknya. Hebat adik² semua yg terlibat
2026-09-03 14:03:39
61
rukhaida_mohd_baie
RukhaidaBaie :
Seronok tengok.. Laju gerak tangan nye terbaik begitu juga dgn teenage pengajar... 👍👍👍
2026-09-04 14:35:19
0
user6803465444092
user6803465444092 :
saya ulang tayang tgok video... 😁
2026-09-04 06:40:10
6
carolinacml130722
ℂ𝕒𝕣𝕠𝕝𝕚𝕟𝕒@𝕔𝕞𝕝 :
so nice
2026-09-04 13:47:11
0
nor.haizan96
Nor Haizan :
good job
2026-09-04 09:22:05
0
roseniahmad242
roseniahmad242 :
memory utk anak2... enjoy... terbaik n cantik semua
2026-09-04 01:37:51
9
dilla8117
Dilla :
tahniah semua anak2 human graphic .anda semua mmg hebat..tidak mudah tuk menghafal setiap step..tangan badan kepala suara semua nak kena guna..ni baru 1 lagu..bayangkan kita pun x mampu nak hafal step..anak2 ini mmg kuat..balik blatih melepet kepenatan..tidur pun awal katanya penat..kdg sampai rasa nak suh tarik diri je..tp anak nak teruskan juga..utk tidak mhampakan harapan pihak sek..salute semua
2026-09-03 15:34:36
25
saya80.08
Saya~ :
agak2 klu geng mellinnials buat ni, pinggang ok tak? bahu? kepala? 😁
2026-09-03 17:22:24
5
qhicxe
کیم :
yang join human graphic nii nak tanyee, lebih susah menari duduk / berdiri ?? 🥰💔
2026-09-03 15:06:14
5
yah2799
YAH FAUZIAH :
anak saya poh salah seorang peserta 🥰balik dari berlatih..sambung lagi kat umah😂mama yg pening tengok gayanya..tapi Alhamdulillah semuanya berjalan lancar
2026-09-04 02:46:18
7
aty.buaianberendoiklang
[email protected] :
Nak buat juga la... Kira 4series dulu2 x da... Kalini nak buat jugaaaa.... Jom mak2 millennium ayuhhh kita pon blh
2026-09-04 02:13:30
3
hitamputih20237
Nurly :
nk tye..masa tgh buat prsembhan tu klu sakit perut nak yokyok boleh kuar baris ke? 😅
2026-09-04 04:36:05
1
ruzilawatiyusufbakri
ATIE :
Terbaik..HEBAT🥰🥰🥰🥰
2026-09-03 22:01:19
4
billahhuda
𝓫𝓲𝓵𝓵𝓪𝓱𝓱𝓾𝓭𝓪💋💗 :
agak komplikentut jugek ya
2026-09-04 01:35:20
1
lynlynong9
Lyn Lyn Ong :
best tgk depan2
2026-09-04 04:43:17
0
akulamied
akulamied :
JU tu bukan nama dia, kan? JU singkatan utk ape ye utk cikgu cikgi
2026-09-04 02:30:36
0
abang8502
abang8502 :
nk lg. bolh buat kat opis time ngantok lg2 lagi geleng
2026-09-04 07:24:07
0
rodziahmohdthani
rodziahMThani :
cantik i like
2026-09-03 17:20:55
3
nora.jani53
Nora Jani💜 :
Ingt pulk step tu💜💜💜💜
2026-09-04 00:24:18
2
illa07755
Milla 0775- :
terbaik . satu badan bergerak .
2026-09-04 01:05:22
1
suezaiiii
cahaya hati :
Bukan mudah.. Anak2ni hebat ♥️♥️
2026-09-03 13:36:54
3
ziela_mr
antie_3503 :
org nak tengok human graphic, time ni jugaklah penal bebel..rase nak maki je time bebel tu.. kita ni hnya tegok live kat tv..
2026-09-04 02:22:39
0
y4ttttt
yattt :
Bestnya...tahniah buat semua yang terlibat...kamu semua awesome🥰🥰🥰
2026-09-04 15:12:45
0
To see more videos from user @yesdnry, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About