anak sy salah seorang peserta.
Sy selalu tertanya... dengan Beratus gerak langkah & banyak agu yang dimainkan, bila sebenarnya JU mula memikiorkan senarai pilihan lagu, koreographi tarian. Sebab anak sy berlatih dah 3 bulan, semestinya JU paling kurang 6 bulan lebih awal dah sibuk merencanakannya. Betul ke? Pencerahan pls..😁
2026-09-03 12:57:14
164
✯𝒬𝓁𝒶𝒾𝓇𝑒𝑒𝓃メ :
ingat kt ju dh post challenge tuuwww😭😭😭
2026-09-03 06:16:28
48
user137402085574 :
Byk sungguh geraknya. Hebat adik² semua yg terlibat
2026-09-03 14:03:39
61
RukhaidaBaie :
Seronok tengok.. Laju gerak tangan nye terbaik begitu juga dgn teenage pengajar... 👍👍👍
2026-09-04 14:35:19
0
user6803465444092 :
saya ulang tayang tgok video... 😁
2026-09-04 06:40:10
6
ℂ𝕒𝕣𝕠𝕝𝕚𝕟𝕒@𝕔𝕞𝕝 :
so nice
2026-09-04 13:47:11
0
Nor Haizan :
good job
2026-09-04 09:22:05
0
roseniahmad242 :
memory utk anak2... enjoy... terbaik n cantik semua
2026-09-04 01:37:51
9
Dilla :
tahniah semua anak2 human graphic .anda semua mmg hebat..tidak mudah tuk menghafal setiap step..tangan badan kepala suara semua nak kena guna..ni baru 1 lagu..bayangkan kita pun x mampu nak hafal step..anak2 ini mmg kuat..balik blatih melepet kepenatan..tidur pun awal katanya penat..kdg sampai rasa nak suh tarik diri je..tp anak nak teruskan juga..utk tidak mhampakan harapan pihak sek..salute semua
2026-09-03 15:34:36
25
Saya~ :
agak2 klu geng mellinnials buat ni, pinggang ok tak? bahu? kepala? 😁
2026-09-03 17:22:24
5
کیم :
yang join human graphic nii nak tanyee, lebih susah menari duduk / berdiri ?? 🥰💔
2026-09-03 15:06:14
5
YAH FAUZIAH :
anak saya poh salah seorang peserta 🥰balik dari berlatih..sambung lagi kat umah😂mama yg pening tengok gayanya..tapi Alhamdulillah semuanya berjalan lancar