yesss..why do i need your approval?? guilt trip is real. I learn to love myself more
2026-09-04 11:46:21
0
𝐙𝐞𝐭𝐬𝐮𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤𝟐𝟕 :
Dan 1 lagi never take anyone seriously, give them the same energy as they give you. Jangan pernah merasa serba salah untuk melayan orang, dengan cara yg sama orang tu melayan kita.
2026-09-04 01:12:17
62
RehanDuddeq88 :
Ni la yg sy tgh hdp skrg 😌
2026-09-03 12:07:09
25
vinvinkyle :
Whatever floats your boat
2026-09-03 15:11:05
0
👑꧁ 🇵🇸PYARI C QUEEN🇲🇾꧂👑 :
indeed ,💁💁💁
2026-09-04 03:07:33
2
Manjaweeween🍉🍉 :
Letih nk faham org je….. biarlah nk fikir ape…..
2026-09-03 10:25:42
27
Wardah :
ketika orang salah faham,menuduh dan menghentam sampai tiada ruang bela diri....buatlah satu perkara ni....menghadap kiblat dan angkat takbir (solat)maka semua selesai
2026-09-04 02:17:52
18
Dee6192 :
agreed!!🥰
2026-09-04 11:02:29
0
Lita tim :
👍👍 keep it up....
2026-09-04 01:03:33
0
AsheraMai :
Saya sedang alaminya... Hari ni teruk sikit kesannya.. Saya menangis sampai balik rumah.. Sambung masa solat dan lepas solat masih lagi tersedu2.. Betapa remuknya hati saya hari ni... Saya dilukai insan yg saya anggap spt sahabat dan kakak😭😭😭😭😭😭
2026-09-04 13:20:59
5
gee :
setuju sangat diam lebih baik
2026-09-04 00:47:31
11
zam-sha :
ramai orang yang pandai cakap hal orang lain tanpa ligat diri sendiri dan percaya cakap 1 pihak sahaja😔
2026-09-04 01:41:09
6
Zyan ✨ :
stuju agt .. penat sgt nk perbetulkan .. biar je mereka rsa diri kita nie jahat and toxic
2026-09-03 09:42:14
11
ShahidAbdAziz@Shah8 :
"peduli apa kalau ada org tk suka kita,
sebab kita pun bukan suka semua org"
2026-09-04 14:42:28
2
Nr Hdyh :
Bkn itu je, sbnarnya dua (salah faham & buat² tidak bersalah). So, it's okay lah. Go on..
2026-09-03 14:40:48
6
IndigoCarmine :
Amalkn surah Al-Falaq selalu
2026-09-04 13:54:58
1
Mami Lya :
Minta izin download pic ni ya
2026-09-03 16:08:35
5
Aishah🇲🇾🇱🇰 :
agreed
2026-09-04 02:22:45
0
⭐ᵃʸᵃⁿᵍ❦︎ᴛ ᴇ ʏ ʜ ᴀ𝄟⃝🇲αñiร𝄟⃝⭐ :
Agreed🤝 malas nak jelas kan apa apa lagi sekarang, nak anggap jahat sila kan tapi Allah maha tahu segala nya, biar lah mereka semua tu hancur dengan sendiri atas perbuatan mereka🤲 (sakit tetap sakit) jangan ingat dengan kata maaf boleh sembuh kan semua..
2026-09-03 14:59:28
5
𝓼𝓮𝓹𝓱𝓲𝓪 :
bila betulkan lgi dpsalahkan ..org nk menang bukn sb dia btul ..jdi diam lbih baik
2026-09-04 08:26:08
2
M.Shah :
Pedulikan…rasa jalan betul…jalan terus…jgn pandang belakang lgi….
2026-09-03 18:17:11
2
DaddySIX :
Jangan buang tenaga untuk perjelaskan.
2026-09-04 12:42:21
1
🥀 سيتي مزنه🥀 :
haah betul la ...yg penting acc tk zero dh la😂😂😂
2026-09-04 15:50:06
0
A♥️R :
sepakat 🫡
2026-09-04 07:05:25
1
Aunt Liza 🇲🇾 :
it's ok to be antagonistic in someone story.... 😊... misunderstood??.keep going... it's your choice to misunderstanding..hidup bukan nk puaskan hati manusia lain.. mental health sendiri lebih penting.
2026-09-04 08:48:11
1
To see more videos from user @azzlifestory, please go to the Tikwm
homepage.