@azzlifestory: #lifestory

Life Story 51
Life Story 51
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 05:56:28 GMT
219979
19535
106
2609

Music

Download

Comments

davkul8
davkul :
yesss..why do i need your approval?? guilt trip is real. I learn to love myself more
2026-09-04 11:46:21
0
zetsublack277
𝐙𝐞𝐭𝐬𝐮𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤𝟐𝟕 :
Dan 1 lagi never take anyone seriously, give them the same energy as they give you. Jangan pernah merasa serba salah untuk melayan orang, dengan cara yg sama orang tu melayan kita.
2026-09-04 01:12:17
62
rehanduddeq
RehanDuddeq88 :
Ni la yg sy tgh hdp skrg 😌
2026-09-03 12:07:09
25
vinvinkyle
vinvinkyle :
Whatever floats your boat
2026-09-03 15:11:05
0
heartless_queennns
👑꧁ 🇵🇸PYARI C QUEEN🇲🇾꧂👑 :
indeed ,💁💁💁
2026-09-04 03:07:33
2
manjaweeween
Manjaweeween🍉🍉 :
Letih nk faham org je….. biarlah nk fikir ape…..
2026-09-03 10:25:42
27
nursafinatunnajah5
Wardah :
ketika orang salah faham,menuduh dan menghentam sampai tiada ruang bela diri....buatlah satu perkara ni....menghadap kiblat dan angkat takbir (solat)maka semua selesai
2026-09-04 02:17:52
18
hazell64
Dee6192 :
agreed!!🥰
2026-09-04 11:02:29
0
lita.tim
Lita tim :
👍👍 keep it up....
2026-09-04 01:03:33
0
asheraanmai87
AsheraMai :
Saya sedang alaminya... Hari ni teruk sikit kesannya.. Saya menangis sampai balik rumah.. Sambung masa solat dan lepas solat masih lagi tersedu2.. Betapa remuknya hati saya hari ni... Saya dilukai insan yg saya anggap spt sahabat dan kakak😭😭😭😭😭😭
2026-09-04 13:20:59
5
geesharifah
gee :
setuju sangat diam lebih baik
2026-09-04 00:47:31
11
izhamjaam
zam-sha :
ramai orang yang pandai cakap hal orang lain tanpa ligat diri sendiri dan percaya cakap 1 pihak sahaja😔
2026-09-04 01:41:09
6
zyannabihah
Zyan ✨ :
stuju agt .. penat sgt nk perbetulkan .. biar je mereka rsa diri kita nie jahat and toxic
2026-09-03 09:42:14
11
shahidabdaziz767
ShahidAbdAziz@Shah8 :
"peduli apa kalau ada org tk suka kita, sebab kita pun bukan suka semua org"
2026-09-04 14:42:28
2
nr.hdyh48
Nr Hdyh :
Bkn itu je, sbnarnya dua (salah faham & buat² tidak bersalah). So, it's okay lah. Go on..
2026-09-03 14:40:48
6
indigocarmine0
IndigoCarmine :
Amalkn surah Al-Falaq selalu
2026-09-04 13:54:58
1
nuralyarazim
Mami Lya :
Minta izin download pic ni ya
2026-09-03 16:08:35
5
zafaishcatering
Aishah🇲🇾🇱🇰 :
agreed
2026-09-04 02:22:45
0
sii_manisteyha93
⭐ᵃʸᵃⁿᵍ❦︎ᴛ ᴇ ʏ ʜ ᴀ𝄟⃝🇲αñiร𝄟⃝⭐ :
Agreed🤝 malas nak jelas kan apa apa lagi sekarang, nak anggap jahat sila kan tapi Allah maha tahu segala nya, biar lah mereka semua tu hancur dengan sendiri atas perbuatan mereka🤲 (sakit tetap sakit) jangan ingat dengan kata maaf boleh sembuh kan semua..
2026-09-03 14:59:28
5
ntahla889
𝓼𝓮𝓹𝓱𝓲𝓪 :
bila betulkan lgi dpsalahkan ..org nk menang bukn sb dia btul ..jdi diam lbih baik
2026-09-04 08:26:08
2
muhamadshahril53
M.Shah :
Pedulikan…rasa jalan betul…jalan terus…jgn pandang belakang lgi….
2026-09-03 18:17:11
2
ahzlansyahahmat
DaddySIX :
Jangan buang tenaga untuk perjelaskan.
2026-09-04 12:42:21
1
puteri_kicap
🥀 سيتي مزنه🥀 :
haah betul la ...yg penting acc tk zero dh la😂😂😂
2026-09-04 15:50:06
0
personared_88
A♥️R :
sepakat 🫡
2026-09-04 07:05:25
1
anoyliza
Aunt Liza 🇲🇾 :
it's ok to be antagonistic in someone story.... 😊... misunderstood??.keep going... it's your choice to misunderstanding..hidup bukan nk puaskan hati manusia lain.. mental health sendiri lebih penting.
2026-09-04 08:48:11
1
To see more videos from user @azzlifestory, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About