@arslan_math_wala: نہم کے پریشان طلبہ کی پریشانی ختم کر دی گئی تمام نہم کے سپلی والے طلبہ کو بھی پروموٹ کیا جائے گا دہم کلاس میں ۔ اب وہ اپنی نہم کی سپلی کے ساتھ دہم کلاس میں بیٹھ کر اپنے دہم ki تیار kr سلتے اور ساتھ میں نہم سپلی کے پپیر دیں گے 🥳❤️😇💪🏻@arsalan_math_wala #foryou #foryoupage #punjab #board #arsalanmath

آفریدی پٹھان✨
آفریدی پٹھان✨
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 03 September 2026 06:02:22 GMT
273694
6997
267
1617

Music

Download

Comments

655600272213malikjii
72213mushtaq ahmad :
Meri do sapli hn pepper to bahot achey diy thy
2026-09-05 09:25:53
3
yasirleghari111
👑Yₐₛᵢᵣ BₐₗₒCₕ👑 :
نویں جماعت کے لیے انصاف! ⚖️📚 ہم منصفانہ چیکنگ اور اپنی محنت کے مطابق نمبروں کے مستحق ہیں۔
2026-09-03 06:33:58
105
amnkhan89
Aleeza Khan :
plzzz bhai meri maadat kary plzzzzz plzzzzz bhai bhaiplzzzzzzzzzz meri maadat kary 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭
2026-09-05 13:31:35
1
ayanbhatti715
🥷🥷Ayanbhatti555🦁🦁 :
checking sai nai hoi
2026-09-03 08:21:53
92
alishba.rajpot81
😊Mano queen 👑 :
help me
2026-09-04 21:33:28
4
lag_115
🌌 :
Supply ka papers kab ha 40,60 days baad ya 10 ka baad or clg addmison ma koi issue ?
2026-09-04 15:56:10
1
cousinology_edits10
⚡ℳ𝓸𝒽𝓈𝒾𝓃 𝓍 𝑒𝒹𝒾𝓉𝓈⚡ :
school wale nhi 10 me bta rhe wo kh rhe ha ke 2 supply ke ajazat ha
2026-09-03 06:11:05
21
hamzax5911
(^×^HAMZA_RAJPOOT ) :
justice for 9th student
2026-09-06 02:19:36
3
dubaigirl045
mini vloger🎀 :
justice for 9 class🥺
2026-09-05 04:26:31
8
fahadrajput829
🖤𝐹𝒶𝒽𝒶𝒹 🎀 :
Meri 6 hai ab Kiya karo 😭
2026-09-03 09:04:50
8
dnadnadnadna0
TikTok :
10th wallo ko bhi kar doo wy
2026-09-05 09:49:41
5
ayeshamalik0444
Ayesha Malik :
Hamare School Walo Ne bola ha Nii baith Sakte ya sab jhoot ha
2026-09-03 06:51:56
8
syedarida929
دخترِ سیدہ 🫀🌸 :
sir mere 3 supplies hn school waly 10 ma ni bhhita ry please reply
2026-09-03 08:12:51
7
jan889972a
موت تیرے انتظار میں ھوں :
10 walo ka be Kuch kry plzzzzz🥺🥺🥺
2026-09-05 12:51:40
1
danii_dgaf
𝐃4𝐀𝐍𝐈𝐢_🚩 :
6 ai hn kiya seen
2026-09-05 12:21:04
1
its..tom0
it's me ........ maheen 😘 :
Bhai gorment school Waly kah Rahi hai ap ki 5 supply hai hum ap ko 9 mi he Rakhy gay ap dubra 9 KY sary paper dy gay aur hamara sall zaya kar wa rahy hai ik to paper thk tarha Chak NAHI keyi uper sy itny itne supplya dy de hai 1 lakh 40 hazar bacha fael keya hai ya insaf NAHI hai hamri government ka Maryam nayaz ko chyi wo sakht action ly hamy ager insaf NAHI Mila hum kabhi maff NAHI kary gy 😭
2026-09-04 16:59:15
1
armanali5194
Ar|\/|āñ ä£i😘💕 🖤 :
kya ye sach he😃
2026-09-04 17:11:44
0
iammuslimmoiz
Moiz :
sir 😭maine bahot sari mehnet ki aur fail kr diye 😭 sir please aap kuch kro na humki Zindagi kharab ho jani hai sir 😭 🥺 5 supply de di 3 mein pass hun bahot menhet ki thi 😭itni zyada supply nhi ani chahiye thi
2026-09-03 08:06:24
0
ayesha.malik5285
Ayesha Malik🥂💗 :
shukar hai 🥰
2026-09-04 16:29:22
2
laibu714
ladli kuri :
thank u sir g batana k lia
2026-09-03 08:28:14
4
malik.muzamill0
♡︎_𝐢𝐬𝐥𝐚𝐦𝐢𝐜 𝐋𝐢𝐟𝐞_♡🌷 :
😭 4 saplia
2026-09-03 09:42:44
1
fezan.x.saith43
🚩فیضان🚩 :
Mare 6 supply ha😭
2026-09-03 09:07:06
2
ssupmustafa
Mustafa Saleem :
9 ka improvement papers bhi 10 ka papers ka bad ho gi?
2026-09-03 06:54:33
2
aliza13109
🦋Rani,awan💞🌹 :
aoa,me to Apne bety ka school change krny lgi hoo government se private school,dobara se 9th class repead 😥🥺2 sepli ha
2026-09-03 08:31:49
3
rajpootbrand786rajpoot0
RAJPOOT__-__official :
sir mare 2 supply aai ha ma kaya karo English ma or math ma Bata de sir please 🥺
2026-09-03 06:30:14
2
To see more videos from user @arslan_math_wala, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About