@hibglam.com.my: USAHAWAN Datuk Red akur apabila kes pengesahan lafaz rujuk membabitkan dirinya dengan bekas isteri, Adira Suhaimi masih belum menemui noktah, malah perlu melalui satu lagi proses sebelum keputusan muktamad dibuat. #DatukRed #Adira #hibglamkosmo
Betul lah nk buat pengesahan je. Yg natizen pun tkrilex komen maki org. Cuba bygkan wanita itu masih seorg isteri kmudian dia mndirikan rmh tgga dgn org lain. Kn jdi panjang cerita. Rilek la natizen kita focus je hidup sendiri ok, istgfar byk2. Berat tau dosa gn manusia, renungkanlah 🫶🏻
2026-09-03 08:02:46
85
COVER STEERING B'JAHIT MURAH :
Mahkamah syariah Malaysia yg melambatkan proses..sejak dulu lagi
.bila la nak upgrade
2026-09-03 08:23:19
31
ayu :
emmmm mmmm
2026-09-03 10:58:30
0
inara 🪷 :
Kas mahkamah memang macam tu sy pun dah lalui banyak kan bersabar semoga di permudahkan semua urusan
2026-09-03 08:02:30
12
shariffudinbudin :
permudahkan.. asyik tangguh tangguh ja.. bukannye ade tuntutan apa pa pun.. haluan masing masing dah..
2026-09-03 07:42:13
11
Fabian Abdul :
pusing
2026-09-03 08:20:04
7
ALEEYA LATIF :
semoga dipermudahkan segala urusan Atokkkkkkkkk Denan🤲🏻 aamiin..
2026-09-03 08:09:40
14
SchaAhmad21 :
Solid susunan ayat tok 👍🏻
2026-09-03 08:15:14
4
Ara Rose :
kalau lepaskn, then next kes pulak kena buka ye?? adoii
2026-09-03 09:09:10
3
adeqembun :
Adira yang tak selesai lagi, kesian dia..yang lain semua dh berpasangan..Allah je tahu perasaan adira🥺..semuga adira kuat
2026-09-03 12:07:05
8
Iniecute :
dia dh kahwin, Adira kena tunggu lagi samapi aelesai . hmm
2026-09-03 09:21:53
9
kak Ratu :
semoga urusan tok red dipermudahakn
2026-09-03 09:57:04
3
user260316 :
Dulu ada kes hafizhamidun nikah dgn joyrevva.. xlama tu rupanya nikah tu xsah sbb missjoy masih isteri org.. padahal ms tu missjoy dh lama cerai dgn exhsbnd dia.. mmg la klu tgk mcm tokred bls dendam sbb tokred bangkitkan kes ni sejak adira reject dia.. tp hukumhakam tetap kena ikut camane pun.. sblm ni tok xbuat pengesahan tu awal mgkn sbb dia yakin akan kawen dgn adira balik.. tp since adira pun dah ada bf.. pngesahan tu mmg sgt perlu dilakukan.. buatnya adira kawen pastu ada anak lg... haa... lagi la naya byk pihak...
2026-09-03 16:05:23
0
Hafiz Konchesky :
Jamali.jamali…
2026-09-03 10:28:31
3
Rajah & Roses 🌹 :
datok red terbagus. lelaki kegilaan wanita Malaysia
2026-09-03 15:37:40
1
💕^NiniE_Aziah4eva^💕 :
ala.. lalu pulak dahhh.. boring lah.
2026-09-03 13:14:11
2
lim tiong kim :
Mahkamah lembab
2026-09-03 13:47:45
1
Salmaamin :
semoga dipermudahkan segala urusan tokred
2026-09-03 11:00:18
0
Mari :
semoga dipermudahkan urusan adira.. kalau betul benda tak diwujud diwujudkan🥺
2026-09-03 08:48:25
0
siti abu :
apa susahnya nk dptkan pengesahan tu. sape yg boleh mengesahkan tu ye. susah ke. nape Hakim tk buat pengesahan cepat2 ye.
2026-09-03 08:57:54
0
amy :
Terbaik Tok Red..
Semoga segala urusan Tok dipermudahkan...🙏🙏🙏
2026-09-04 00:41:38
0
hamba Allah :
jodoh msh panjang dgn adira
2026-09-03 09:44:14
1
sa :
permudahkan urusan org lain ,,,,ko x nk tgok dia bahgia ekk
2026-09-04 03:35:52
0
ElenorDJHollis :
next please
2026-09-03 09:56:11
0
To see more videos from user @hibglam.com.my, please go to the Tikwm
homepage.