@amir.grab.force: Nak Salahkan Rider Delivery Biar Bertempat, Kena Sedar Salah Sendiri Juga #amirgrabforce

Amir Grab Force☝️🐯
Amir Grab Force☝️🐯
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 03 September 2026 07:19:50 GMT
88434
3417
90
196

Music

Download

Comments

apizz2691
apizz :
cust salah pin.. ikut dlm app je.. ambk gmbr gerak....
2026-09-03 08:54:38
139
akmal1_42
أزروي :
aku dapat satu customer ni dia malas turun bawah dia suruh naik then dia bagi tips 8 ringgit.
2026-09-03 13:22:20
35
wak.my
waksayang.my :
Aku kalau order food rider, aku buka pintu luas2, kalau mandi pon, aku bawak phone mandi sekali,🤣🤣🤣🤣🤣, berak pon cam biase la bawak phone
2026-09-03 14:01:18
17
obitokamui16
Captain Ri Jeong Hyuk :
bila mintak cctv boleh pulak kata masih dalam siasatan😂
2026-09-03 09:39:23
45
milo0_aisz
accoundbanned :
lgi satu en yg Sy pelik knp sesetengah cust oder COD tapi nak bayar pakai QR bank or ewallet Dan sebagainya sedangkan dh tulis COD cash on delivery, penghantaran wang tunai😅 tahu duit masing ii tpi kdg ii kesian tngk rider lain pulun cari COD nak beli brg keperluan keluarga..then setahu saya sesetengah company courier or food delivery ni en..rider/courier ni kena bagi balik semua duit COD tadi dekat manager or boss dioang..tak bole transfer or qr sebab nak mengelakkan duit shot and nk asingkan siap ii duit QR, BANK ONLINE AND COD CASH ON DELIVERY...maaf ye jika ada SILAP🙏🏻😇
2026-09-03 23:43:26
5
foodgardens
Food Garden's :
mintak kawan kawan rider lain snap gambar banyak dekat customer bagi paham. pin location ikut customer dan bila sampai ikut peraturan management tempat situ, kalo di pondok guard kita habaq customer siap snap gambar tempat kita letak. bukan sikit kebanyakan orang kita ni suka tuduh rider kata tak amanah. padahal customer yg benar ubi🔥. hati hati riders dimudah urusan selalu 🤲
2026-09-03 08:31:44
11
aarieff__
repv🪐 :
aku pernah kena dia salah pin location pastu suruh aku hantar nak dekat 10km....punya la nak murah
2026-09-03 23:05:51
6
zikry.haziq7
Zikry Haziq :
nasihat kepada semua customer pastikan bayar pakai COD supaya rider terpaksa cari kita walaupun kita salah😅. aku bayar online Salah pin bagi gambar berambus camtu sejak hari tu aku pakai COD
2026-09-03 16:41:35
4
leppzzbs
Leppz :
aku pling skit hati time mknan nk sampai lah aku ni nak terberak,sorry ekk abg ii rider
2026-09-03 22:51:40
3
jaxx7u
jaxx7u :
Kenapa dah tick letak dekat pintu tapi masih lagi call erk? Nak berak pon susah 🗿
2026-09-04 16:34:15
0
kiekhairil
kiekhairil :
2026-09-03 07:39:59
5
arf_me
"arif" :
aq prnh hntr 1 tmpt ni tk leh naik lobby call cust dia bising ii knp tk leh dtg lobby lah itu law tmpt tu.. dia dtg dengan pegang phone record ii tpi cri jugk vd tu tk viral pulk😂
2026-09-03 11:47:37
7
bawangaccbaru
Membawang :
mcm kenal background tu bang, kat ekoperniagaan kota masai kan?
2026-09-04 05:28:40
0
haziqhaikal99
haziq haikal :
suruh dia buat saman malu
2026-09-04 06:01:50
0
fitrianuar5
Fitri :
Kalau ada yang chat awal suruh tunggu saja dibawah. Korg jgn ambil. Mmg kena tgu lama 😂
2026-09-04 03:53:07
0
mrn_latfarm
ayem :
ak sokong,kte ni gaji by trip
2026-09-03 12:39:09
1
ajiscool21
najim :
paling teruk makanan basi baru datang ambil. lepas itu tuduh security makan. salah penghuni malas ambil makanan
2026-09-03 10:36:18
0
muh.amm943
muh.amm943 :
Raider ada bukti deee sbb setiap penghantaran mesti kena tangkap gambar
2026-09-03 19:57:03
0
anipthecarbon
Sparkhaee⚡ :
bang... kalau ada order msok en... enn.. order tu order kita.. tapi order kita tu kene amik rider lain.. macam mana bang hritu termarah akak tu.. tpi dh mintak maaf balik laa.. sbb bukan salah akak tu..
2026-09-03 18:48:14
0
awalzainal94
AwalZainal94 :
bila kes macam ni..rider call customer berkali kali tak angkat..mesej pulak..tak respons...lebih 10 minit chat atau call grab centre...last choice grab centre minta untuk tinggalkan di pinned location beserta gambar...lepas tu rider mesej lah pada customer pada ruangan grab chat "laporan telah dibuat kepada grab centre blah blah blah..." then tekan 'delivered' terus chow😁
2026-09-03 23:04:20
0
ejie_cukcam
EjieCukcam :
Kdg call tak angkat, kadang sruh letak lobby, bila rider dh letak kot ade org lain merembat takkan rider jugak dsalahkan🫡 belum kira duk condo lain pin condo lain🤧
2026-09-04 06:11:13
0
tankwar918
tankwar918 :
padahal dkt apps boleh tengok rider ontheway siap ETA sampai pukul berapa
2026-09-03 23:02:18
0
eynakechik9608
EynaRazak :
selalu da kne mcm too abg customer ssh nk jwb call... text dlm grab 1 tick aje...
2026-09-04 18:53:12
0
anakhantu25
ANAK4NTU :
Tak sekarang kenapa harga makin rendah 😌
2026-09-03 14:34:07
0
To see more videos from user @amir.grab.force, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About